MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn de sachets voor isolaat nutella er al?
Is er misschien iemand die hier al een pot van heeft? Zo ja, hoe smaakt hij?

Ik had de whey perfection in die smaak aks tester en vond hem echt smerig. Dan blijf je houden met die smaken. De een vindt het lekker de adere weer niet.

Mhja ik vind persoonlijk de Nutella wel echt lekker, beter dan bijv cookies of vanille ;)

Is er nu al bekend hoeveel sucralose er per maatbeker in de Whey Perfection zit?

ja doe mij ook maar een shake beker pro

mag ik er ook wat whey bij? choco aub

Moet eerlijk zeggen...die Nr1 van jullie is een blijver in mijn collectie, was niet zo gek van de smaak maar het mist zijn werking zeker niet! :D Ik voel me gedurende lange tijd na m'n training nog pompen van de energie.

In hoeverre is de smaak van Nr1 Fruit Punch vergelijkbaar met die van Muscle Protect? Want deze smaak is echt bangelijk :D
Gelukkig bij ons ook! Nr1 is echt uniek kwa prijs en samenstelling. Alle topingredienten in de juiste dosering.

Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Klopt, maar geen Na- en dus een stuk minder opneembaar. Je hebt gelijk, was al in de verleiding, maar ik wil altijd het beste van het beste he!

Thanks anyway!
Graag gedaan ;)
Zo net weer een bestelling gedaan!
Hopelijk ****t die PostNL niet zo en komt die morgen binnen:)

Caint wait!
Bedankt voor je bestelling. Ik ga er ook vanuit, dat je deze vandaag al hebt!
Wanneer zijn de Luxe Shakebakers weer beschikbaar??
Ik zit op de bodem van mn whey en de normale shakebaker is egt drama~!
We verwachten deze begin/half juni.
Hey B&F, wat raden jullie juist aan qua dosering voor die groene thee extract? staat 1 a 2 capsules per dag, en maakt het uit bij welke maaltijd?
Bijvoorbeeld bij je ochtend en middag maaltijd 1 capsule :)
Die optimen, is dat 1 cap per dag ofzo?

Welke is het beste qua prijs:kwaliteit verhouding?
3 tabletten per dag :) Opti-Men is een hele goede prijs/kwaliteit. Verder zijn andere toppers zoals Animal Pak, Bodybuilding Pack etc ook enorm goede.
Zo, bestelling weer gedaan, kan weer eventjes vooruit:

Referentie:

430034

Protein Perfection Stack (Straciatella & Chocolate Milkshake)
Agmatine (ben ik al een tijdje erg benieuwd naar)
Whey Perfection sachets & Micellar Casein sachets (voor op reis)

Hoop dat de noxipro samples van de facebook actie er nog zijn.
Bedankt voor je order! Vandaag in huis. :cool:
Mhja ik vind persoonlijk de Nutella wel echt lekker, beter dan bijv cookies of vanille ;)
Nutella Hazelnoot is echt enorm lekker van smaak. De nieuwe smaken van de Whey Perfection worden ontzettend goed ontvangen.
Is er nu al bekend hoeveel sucralose er per maatbeker in de Whey Perfection zit?
We zijn in afwachting van de producent..
Medio juni :)

Groetjes Ralf

@ B&F goedemorgen, zouden jullie voor mij kunnen kijken of er iets mis is gegaan met mijn bestelling? ik heb vrijdag ochtend besteld. ref:427183

Yo bodyenfitshop.

Vraagje, weet je toevallig of er moeilijk word gedaan over sups meenemen op vakantie naar Thailand. Geen zin om helemaal een topic hierover te maken.

Want dan bestel ik ff een kleine pot whey.

@ B&F goedemorgen, zouden jullie voor mij kunnen kijken of er iets mis is gegaan met mijn bestelling? ik heb vrijdag ochtend besteld. ref:427183
Ik stuur je even een PM met nadere informatie.
Yo bodyenfitshop.

Vraagje, weet je toevallig of er moeilijk word gedaan over sups meenemen op vakantie naar Thailand. Geen zin om helemaal een topic hierover te maken.

Dat zou je even bij je reisorganisatie moeten navragen. Ik hoor verhalen over andere landen van niet, maar dat kan per land verschillen.

Groetjes Ralf

hoi ff vraagje over bestelling 429171 ik heb namelijk 3 track & Trace code's gehad maar de 1e staat al sinds gisteravond op pakket voorbereiden. dus nu is eigenlijk mijn vraag zijn het dan mischien 2 dozen?

alvast bedankt ;) zal blij zijn dat ik hem zometeen op de stoep heb staan :)

hoi ff vraagje over bestelling 429171 ik heb namelijk 3 track & Trace code's gehad maar de 1e staat al sinds gisteravond op pakket voorbereiden. dus nu is eigenlijk mijn vraag zijn het dan mischien 2 dozen?

alvast bedankt ;) zal blij zijn dat ik hem zometeen op de stoep heb staan :)
Mooie naam heb je, dat is ook mijn tweede naam haha. Ja, je twee pakketten komen vandaag! :)

Groetjes Ralf

Hallo B en F.

Ondanks dat ik elke maand wel dik bestel heb ik nu een email van jullie ontvangen dat er een pakket onderweg is waar ik niks vanaf weet.
het gaat om 425557. wat is dit?

Natuurlijk zijn cadeautjes altijd welkom hoor ;)

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 13:42 ----------

Of mijn broertje moet het besteld hebben dat gebeurd ook nog wel eens...

Yo bodyenfitshop.

Koop het gewoon in thailand, kost geen moer daar -.-

Hallo B&F

Ik heb zojuist me pakket ref nr 427869 binnen gekregen maar er zat geen boswellia extract bij. (now)
Wel staat het op de factuur.

is het op? of is het vergeten erin te doen?

Als het goed is komt zo m'n pakketje binnen:)

Gelijk shakes naar binnen en trainen maar!

Hallo B en F.

Ondanks dat ik elke maand wel dik bestel heb ik nu een email van jullie ontvangen dat er een pakket onderweg is waar ik niks vanaf weet.
het gaat om 425557. wat is dit?

Natuurlijk zijn cadeautjes altijd welkom hoor ;)

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 13:42 ----------

Of mijn broertje moet het besteld hebben dat gebeurd ook nog wel eens...
Ik zie inderdaad dat er iets verzonden is. Ik weet niet precies wat er afgesproken is, maar morgen in huis :)

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 14:18 ----------

Hallo B&F

Ik heb zojuist me pakket ref nr 427869 binnen gekregen maar er zat geen boswellia extract bij. (now)
Wel staat het op de factuur.

is het op? of is het vergeten erin te doen?
Deze zit in de nazending! Deze verwachten we met plusminus 2 weken en krijg je deze direct nagezonden.
Koop het gewoon in thailand, kost geen moer daar -.-
Natuurlijk wil je de beste kwaliteit mee naar Thailand, dat koop je enkel bij de Body&FITshop.nl:1e::D haha
Als het goed is komt zo m'n pakketje binnen:)

Gelijk shakes naar binnen en trainen maar!
Super, bedankt voor je order! Wat ga je vandaag trainen?

Gr Ralf

Laatst bewerkt:
B&F! Zijn jullie van zin Beef Jerky te gaan verkopen? <3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven