AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt reus en suwardi ;)

Graag gedaan!

Ja idd. Doe je de cardio op nuchtere maag? Of direct na de kracht training?
Wel ik zou cardio willen doen op 'nuchtere maag'. 's morgens 5gr crea in fruitsap, wheyshake, uurtje later cardio gaan doen, tijdens cardio MP erna Nr.1

Volg pull/push/benen schema en op de vrije dagen probeer ik zoveel mogelijk cardio te doen (45 - 60 min) maar dus nooit na een krachttraining :)

Wel ik zou cardio willen doen op 'nuchtere maag'. 's morgens 5gr crea in fruitsap, wheyshake, uurtje later cardio gaan doen, tijdens cardio MP erna Nr.1

Volg pull/push/benen schema en op de vrije dagen probeer ik zoveel mogelijk cardio te doen (45 - 60 min) maar dus nooit na een krachttraining :)

Ik zou het anders doen:

Neem je MP voor je cardio, direct erna weer de MP.
Ca 15 min later je crea in fruitsap en wheyshake.

De Nr1 voor de krachttraining en eventueel erna (ikzelf neem Magnificent erna)

Ik zou het anders doen:

Neem je MP voor je cardio, direct erna weer de MP.
Ca 15 min later je crea in fruitsap en wheyshake.

De Nr1 voor de krachttraining en eventueel erna (ikzelf neem Magnificent erna)
Dus 2 keer een dosis MP en geen Nr1? Waarom de crea en de whey na de training?

Is die xtend beter dan musc protect?

Is er iemand die isolaat nutella al heeft? ik zou graag hier een kleine hoeveelheid van willen proberen voor de smaak, misschien kunnen we iets regelen met ruilen/betalen (gewoon een boterhamzakje met 1 scoop erin) en dat ik je dan wat samples of geld oid. ervoor terug geef.

Dus 2 keer een dosis MP en geen Nr1? Waarom de crea en de whey na de training?

Nee dat is niet wat ik bedoel. Schrijf eens hoe je "planning" er nu uitziet qua sups en de volgorde van je trainingen en de tijd ongeveer dat je dat doet. Ik denk dat we langs elkaar heen gaan.

Heeft iedereen er weer zin in om deze week weer hard te trainen en gezond te eten, na het lange pinksterweekend?

haha zeker weten, denk dat het ook wel een beetje nodig is na dit lange, warme bbq weekend ;) haha
Ja, gelukkig koelt het af. Ik denk dat deze week de ideale bodybuilding temperaturen weer worden bereikt:cool:
Gisteren ochtend lekkker wezen trainen.
Wel ideaal als je gym op zulke dagen tot 14.00 uur open is!

Opgepompt het strand op(A)
Ideaal, was dat hier maar zo. Foto's?:eek::D

Groetjes Ralf

Vorige week de Cassis Whey Perfection binnengekregen. Ik moet zeggen dat ik de nasmaak wel erg nep vind smaken. Ik vind over het algemeen niet snel iets vies, maar er zit nogal een light smaak aan. Dacht dat Sucralose dit tov Aspartaam veel minder zou hebben. Jammer wel!

heb daarnet een order geplaatst maar kreeg op de site de melding dat de betaling via paypal mislukt was. Nu krijg ik een mailtje binnen dat mijn order geplaatst is, kunnen jullie even nakijken of alles ok is dan voor bestelling 437008? Thx alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven