- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
ja vlak voor en meteen na het trainen bcaa's zodat je geen spierverlies hebt
En gewoon tydens de training muscle
Protect?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja vlak voor en meteen na het trainen bcaa's zodat je geen spierverlies hebt
tja als je de muscle protect al hebt dan zou ik
Nr 1 dan ook gewoon na een cardio training neem ik aan?
Wel ik zou cardio willen doen op 'nuchtere maag'. 's morgens 5gr crea in fruitsap, wheyshake, uurtje later cardio gaan doen, tijdens cardio MP erna Nr.1Ja idd. Doe je de cardio op nuchtere maag? Of direct na de kracht training?

Wel ik zou cardio willen doen op 'nuchtere maag'. 's morgens 5gr crea in fruitsap, wheyshake, uurtje later cardio gaan doen, tijdens cardio MP erna Nr.1
Volg pull/push/benen schema en op de vrije dagen probeer ik zoveel mogelijk cardio te doen (45 - 60 min) maar dus nooit na een krachttraining![]()
Dus 2 keer een dosis MP en geen Nr1? Waarom de crea en de whey na de training?Ik zou het anders doen:
Neem je MP voor je cardio, direct erna weer de MP.
Ca 15 min later je crea in fruitsap en wheyshake.
De Nr1 voor de krachttraining en eventueel erna (ikzelf neem Magnificent erna)
Is allebeide Ursolic Acid als ingredient. De Ideal Body van ons is iets goedkoper en hoger gedoseert.B en f, wat is het verschil tussen gewone ursobolic acid en jullie ideal body?
Nee, de Muscle Protect is beter.
De dosering BCAA's is gelijk aan de Xtend, echter bevat de Muscle Protect net iets meer ingredienten.Dus 2 keer een dosis MP en geen Nr1? Waarom de crea en de whey na de training?
Heeft iedereen er weer zin in om deze week weer hard te trainen en gezond te eten, na het lange pinksterweekend?
hahaHeeft iedereen er weer zin in om deze week weer hard te trainen en gezond te eten, na het lange pinksterweekend?
Ja, gelukkig koelt het af. Ik denk dat deze week de ideale bodybuilding temperaturen weer worden bereikthaha zeker weten, denk dat het ook wel een beetje nodig is na dit lange, warme bbq weekendhaha

Ideaal, was dat hier maar zo. Foto's?Gisteren ochtend lekkker wezen trainen.
Wel ideaal als je gym op zulke dagen tot 14.00 uur open is!
Opgepompt het strand op(A)