AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aantal Omschrijving Stuksprijs Totaal

1 Neurocore * (Muscletech) 45 doseringen Fruit Punch 19,90 19,90
+ Afslank Eiwit Sachet

Kleine nieuwe bestelling. Hard! is bijna op, en ondanks de goede resultaten kon ik deze aanbieding niet laten liggen :)

Aantal Omschrijving Stuksprijs Totaal

1 Neurocore * (Muscletech) 45 doseringen Fruit Punch 19,90 19,90
+ Afslank Eiwit Sachet

Kleine nieuwe bestelling. Hard! is bijna op, en ondanks de goede resultaten kon ik deze aanbieding niet laten liggen :)
Bedankt voor je order! We gaan deze direct voor je verwerken. Morgen in huis :thumbs:

Ralf

@ Ralf was mijn PM van vandaag nog aangekomen ? Want ik weet niet zeker of ik verzenden had ingedrukt

Ja heb gelezen en antwoord gegeven :D

Ongeveer 30-45 minuten.

Ja hoor, stuur maar terug. We gaan dan een kwaliteitscheck doen. Als deze echt zo slecht is sturen we je een nieuwe en anders krijg je de originele terug. Als je hierbij een begeleidende brief doet gericht aan mij, moet het goedkomen!

Groetjes Ralf]

hoe doen jullie die kwaliteitscheck? Gewoon benieuwd naar ^^

Iedere werknemer neemt een shake en dan kijken wie snelst naar de wc moet?

hoe doen jullie die kwaliteitscheck? Gewoon benieuwd naar ^^

Iedere werknemer neemt een shake en dan kijken wie snelst naar de wc moet?
We drinken zelf met meerdere mensen een shake. Kijken of de smaak afwijkt van de normale chocolade.

Ralf

Hey B&F,

Refnr 437442

Zouden jullie ipv de gratis bidon enkele whey samples (nieuwe smaken) bij mijn pakketje kunnen steken? Heb dit niet bij opmerkingen (kunnen) zetten. Heb ondertussen al veel te veel bidons. ^^

vraag me altijd af wat voor mensen er werken bij B&F, lopen daar allemaal enorm grootte beren rond?

Je hebt in ieder geval geen last van collega's die zitten te zeuren als je een bak kip wegwerkt.

En bij de koffieautomaat ook een whey automaat?

in de kantine alleen maar BB gerelateerd eten

etc

Ik weet dat je ook in Heerenveen komt. Moet ik je bellen als het zover is?:cool:
Hey B&F,

Refnr 437442

Zouden jullie ipv de gratis bidon enkele whey samples (nieuwe smaken) bij mijn pakketje kunnen steken? Heb dit niet bij opmerkingen (kunnen) zetten. Heb ondertussen al veel te veel bidons. ^^
Ik hoop dat het gelukt is, aangezien de bestellingen direct verwerkt worden. Laat het even weten!
vraag me altijd af wat voor mensen er werken bij B&F, lopen daar allemaal enorm grootte beren rond?

Je hebt in ieder geval geen last van collega's die zitten te zeuren als je een bak kip wegwerkt.

En bij de koffieautomaat ook een whey automaat?

in de kantine alleen maar BB gerelateerd eten

etc
Haha, onze keuken staat echt helemaal vol met Lean Gain, Whey Perfection, Aminozuren, creatines, Afslankeiwit (voor Ilco:p) en nog veel meer haha. De koffie automaat zit er ook bij (caffeine voor de vetverbranding he). De jongens die hier het langst werken trainen allemaal wel fanatiek, de laatste tijd zijn we zo hard gegroeid dat de mensen die de orders verzamelen helaas niet allemaal trainen. Gelukkig hebben ze allemaal wel interesse voor sportvoeding en training!

Groetjes Ralf

haha! jammer dat het niet in mijn sector valt, lijkt me een leuk bedrijf!

Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel examens en zoek een lekkere snack, welke eiwitrepen zijn de lekkerste? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven