AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb daarnet een order geplaatst maar kreeg op de site de melding dat de betaling via paypal mislukt was. Nu krijg ik een mailtje binnen dat mijn order geplaatst is, kunnen jullie even nakijken of alles ok is dan voor bestelling 437008? Thx alvast
Timmeeh, bedankt voor je order! We gaan er mee aan de slag. Het is echt onzettend druk, had niet verwacht met dit mooie weer dat zoveel mensen gingen bestellen. Zoals beloofd morgen in huis. Je bestelling is goed doorgekomen en het bedrag is bij ons binnen.

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 09:13 ----------

Vorige week de Cassis Whey Perfection binnengekregen. Ik moet zeggen dat ik de nasmaak wel erg nep vind smaken. Ik vind over het algemeen niet snel iets vies, maar er zit nogal een light smaak aan. Dacht dat Sucralose dit tov Aspartaam veel minder zou hebben. Jammer wel!
Bedankt voor je review, maar helaas spijtig om te horen. Heb je hiervan een hele pot gekocht? Persoonlijk heb ik er niet veel last van, misschien als je iets meer water oid probeert? Melk?

Groetjes Ralf

timmeeh, bedankt voor je order! We gaan er mee aan de slag. Het is echt onzettend druk, had niet verwacht met dit mooie weer dat zoveel mensen gingen bestellen. Zoals beloofd morgen in huis. Je bestelling is goed doorgekomen en het bedrag is bij ons binnen.

Groetjes ralf

thanks!

Vaststelling had ik gisteren ook gemaakt in
Mn ideal body log. Die van jullie is per
Capsule hoger gedoseerd en per 120 capsules 2 euro goedkoper. Makkelyke keuze dus!

Bedankt voor je review, maar helaas spijtig om te horen. Heb je hiervan een hele pot gekocht? Persoonlijk heb ik er niet veel last van, misschien als je iets meer water oid probeert? Melk?

Groetjes Ralf

Ja helaas wel een hele pot. Heb al geprobeerd met 1 schepje, 1,5 schepje en 2 schepjes. Het is niet anders, de shakes die ik het lekkerst vind, dat merk maakt ze maar in 3 smaken en wilde eens wat anders proberen. Ga de pot gewoon opmaken, wellicht ga ik er nog aan wennen. Heb ook de 15 smaken doos erbij gehad, die neem ik mee op vakantie. Wellicht zit er een smaak tussen waarbij de light smaak minder is :)

Of jullie geen animal flex meer verkopen

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Heeft iedereen er weer zin in om deze week weer hard te trainen en gezond te eten, na het lange pinksterweekend?

zo, we gaan er weer tegen aan, net mijn fine oats met whey op, altijd een goede start.

ook meegedaan aan de facebook actie net, maar weet nou niet of ik bij de eerste 2 hoor, nummer 2 en 3 waren er 1 vergeten volgens mij en ik had als 4de gepost..

Volgens een topic waarin Vitamine supps worden vergeleken zouden de waarden van Poti-men op de site niet overeenstemmen met die op de verpakking. Welke is nu juist? De site of de verpakking?

Ofcourse, ik ga nu me Iso Perfection shake maken & dan trainen :)
Super, veel succes! :lifter:
Of jullie geen animal flex meer verkopen
Op dit moment niet. De leverancier heeft ze niet voorradig op dit moment.
zo, we gaan er weer tegen aan, net mijn fine oats met whey op, altijd een goede start.

ook meegedaan aan de facebook actie net, maar weet nou niet of ik bij de eerste 2 hoor, nummer 2 en 3 waren er 1 vergeten volgens mij en ik had als 4de gepost..
We zullen zien, vandaag of morgen maak ik de winnaar wel bekend;)
Vaststelling had ik gisteren ook gemaakt in
Mn ideal body log. Die van jullie is per
Capsule hoger gedoseerd en per 120 capsules 2 euro goedkoper. Makkelyke keuze dus!
Dat dacht ik.:D Elk product wat je kiest bij Body&FIT is eigenlijk dé beste keuze op de markt.
Volgens een topic waarin Vitamine supps worden vergeleken zouden de waarden van Poti-men op de site niet overeenstemmen met die op de verpakking. Welke is nu juist? De site of de verpakking?
Wij hebben de 70+ ingredienten versie.;)

Groetjes Ralf

Super, veel succes! :lifter:

Op dit moment niet. De leverancier heeft ze niet voorradig op dit moment.

We zullen zien, vandaag of morgen maak ik de winnaar wel bekend;)

Dat dacht ik.:D Elk product wat je kiest bij Body&FIT is eigenlijk dé beste keuze op de markt.

Wij hebben de 70+ ingredienten versie.;)

Groetjes Ralf
Bedankt Ralf :D maar het ging over de Vitamine A waarde (sorry was niet zo duidelijk in mn eerste post). Op de site zou 10 000 IU staan maar op de verpakking 2800 µg

Jep dit doe ik ook, muscle protect voor en tijdens training en na de training nr 1 of ultra micronized bcaa poeder ( hangt ervan af of ik ben aan cutten of bulken )

Groeten
Nr 1 tijdens de cut?

Maar geen whey shake voor cardio nemen?

Nr 1 tijdens de cut?

Maar geen whey shake voor cardio nemen?

change je sign eens man, onzin post :roflol:

ot:

Ik ben volgende week in Heereveen mannen, is er een mogelijkheid om in real life contact op te nemen? ff bakkie doen samen ofzo?

ot:

Ik ben volgende week in Heereveen mannen, is er een mogelijkheid om in real life contact op te nemen? ff bakkie doen samen ofzo?
Nee man ik lag onder tafel toen ik dit las :D (nee srs als het je stoort dan doe ik hem weg hoor)

Heey Roelf,

Ik vroeg me af of er een combi prijs kon gemaakt worden voor het volgende:

Whey+15 samples (is al een combi)
Plus NR.1 (is ook een combi met whey)
+ super creatine

Voor alle duidelijkheid ben van plan om al bovengenoemde producten te bestellen, mits er een leuk prijsje kan worden gerealiseerd?

Groeten,

ot:

Ja, je mag altijd even binnen komen. Het kan zijn dat we niet allemaal aanwezig zijn. We zijn namelijk ontzettend druk met dingen regelen voor het andere pand en op langer termijn. Kom gewoon langs en heb je in ieder geval een indruk!
Heey Roelf,

Ik vroeg me af of er een combi prijs kon gemaakt worden voor het volgende:

Whey+15 samples (is al een combi)
Plus NR.1 (is ook een combi met whey)
+ super creatine

Voor alle duidelijkheid ben van plan om al bovengenoemde producten te bestellen, mits er een leuk prijsje kan worden gerealiseerd?

Groeten,
Nee, helaas. De prijzen zijn eigenlijk al scherp genoeg en kunnen niet voor iedereen de prijs aanpassen. Hier beginnen we niet aan.

Groetjes Ralf

Hoelang duurt t voor zon capsule opent in je maag

Is er iets veranderd met de whey perfection chocolate milkshake?
Ik heb nu een nieuwe 4.5kg pot en deze ruikt en smaakt heel anders dan de pot die ik nog heb staan. De smaak is echt heel erg anders, heel wrang. Krijg het niet weg zo :(

De gegevens van de pot:

LOT: F21351 18:35
EXP: 05/2014

Kunnen we hier iets aan doen B&F?

Ik heb er gister na het drinken diarree van gekregen :(
Kan iemand hier naar kijken? Mag ik hem mss omruilen?

Hoelang duurt t voor zon capsule opent in je maag
Ongeveer 30-45 minuten.
Ik heb er gister na het drinken diarree van gekregen :(
Kan iemand hier naar kijken? Mag ik hem mss omruilen?
Ja hoor, stuur maar terug. We gaan dan een kwaliteitscheck doen. Als deze echt zo slecht is sturen we je een nieuwe en anders krijg je de originele terug. Als je hierbij een begeleidende brief doet gericht aan mij, moet het goedkomen!

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 12:57 ----------

Naast alle andere fantastische cadeau's, nu opnieuw beschikbaar:

Power Straps Luxe twv 7.50 euro
Wrist Wraps Luxe twv 7.50 euro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

@Ralf Heb je mijn mail nog gehad over de Afslankeiwit en de Variety pack?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven