AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is inspringen op vraag aanbod en meteen de prijs aanpassen is inderdaad al helemaal fijn zo hou je klanten.

Ik wou even een opmerkingen maken.

Ik heb eergister mijn bestelling gemaakt, dag erna gewoon op tijd binnen gekregen, maar ik had dus een Jack3d besteld met de smaak classic fruit punch en ik krijg dan de normale fruitpunch, nou is dit absoluut geen probleem. Maar het was de vorige x juist andersom terwijl op het etiket toch duidelijk stond classic fruit punch met rood logo.

Nu vroeg ik me af welke is nu de classic fruit punch:o
Rood logo
(donker) Blauw logo

grt

Waar is STAR gebleven.

Dat was voor mij de ideale PWO. Zonder die 1,3 DMA shit.
De Star! is uitverkocht en deze verwachten we helaas niet weer terug voorradig.
Haha idd, ik check dit topic wel eens omdat ik een abbo heb. Keer op keer petje af voor B&F.
Bedankt, dat waarderen we!
Dat is inspringen op vraag aanbod en meteen de prijs aanpassen is inderdaad al helemaal fijn zo hou je klanten.
Bedankt Jesse :thumbs:
Ik wou even een opmerkingen maken.

Ik heb eergister mijn bestelling gemaakt, dag erna gewoon op tijd binnen gekregen, maar ik had dus een Jack3d besteld met de smaak classic fruit punch en ik krijg dan de normale fruitpunch, nou is dit absoluut geen probleem. Maar het was de vorige x juist andersom terwijl op het etiket toch duidelijk stond classic fruit punch met rood logo.

Nu vroeg ik me af welke is nu de classic fruit punch:o
Rood logo
(donker) Blauw logo

grt
De Rood/oranje is de classic :) Volgende keer maken we het even goed :thumbs:

Ralf

Beste Body&Fit,

Zouden jullie misschien nog even mijn PM kunnen lezen?

Groeten,

bij mijn track&trace stond dat mijn bestellin tussen 11:30 en 13:30 zou binnenkomen, maar ik heb nog niks? is dit een fout oid?

heb zojuist het pakketje binnengekregen maar klopte geen bal van, heb protein nogwat terwijl ik gewoon wat caffeine besteld had. hij is ook aan heel iemand anders gefactureerd. ik bel wel even

heb zojuist het pakketje binnengekregen maar klopte geen bal van, heb protein nogwat terwijl ik gewoon wat caffeine besteld had. hij is ook aan heel iemand anders gefactureerd. ik bel wel even

Bel maar even, lossen we meteen voor je op!:D

- Eldert

Bel maar even, lossen we meteen voor je op!:D

- Eldert

heb al gebeld, alles is in orde krijg het morgen binnen als het goed is. +extra samples dat is dan weer goede service. zou het mogelijk zijn om ervoor te zorgen dat de bezorging pas na 15:00 komt aangezien ik anders niet thuis ben. geef dalijk wel even het referentie nummer door

heb al gebeld, alles is in orde krijg het morgen binnen als het goed is. +extra samples dat is dan weer goede service. zou het mogelijk zijn om ervoor te zorgen dat de bezorging pas na 15:00 komt aangezien ik anders niet thuis ben. geef dalijk wel even het referentie nummer door

Denk dat je bestelling al verstuurd is, als je niet thuis bent ontvang je van TNT een bericht waar je je producten af kan halen. Dit is vrijwel altijd het dichtstbijzijnde postkantoor;)

- Eldert

Denk dat je bestelling al verstuurd is, als je niet thuis bent ontvang je van TNT een bericht waar je je producten af kan halen. Dit is vrijwel altijd het dichtstbijzijnde postkantoor;)

- Eldert

oow, ik heb hier dus nog wel een pakketje staan wat ik terug moet meegeven aan de postbode, kan dat ook gewoon bij het postkantoor dan?

om 16u besteld, om 16:30 verzonden. Klasse!

en nu, hup naar huis jullie! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven