XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou zelf gewoon 1 eetlepel erin doen en als je precies grammen wilt weten dan pakje een teelepel dat is gemiddeld 5 gram.Maar 1 eetlepel bij je shake moet goed zijn.

Gewoon whey schep gebruiken. 1 keer afwegen en je weet hegewicht. Volgen mij is het iets van 30 gr. Ik pak iedere ochtend 3 van die scheppen in me shake en klontert niet.

Gewoon whey schep gebruiken. 1 keer afwegen en je weet hegewicht. Volgen mij is het iets van 30 gr. Ik pak iedere ochtend 3 van die scheppen in me shake en klontert niet.

Ja dat kan inderdaad ook werkt makkelijker lijkt mij.

@Topsycret:Mijn post is dus serieus

hmmm.. zou dan toch nog graag van B&F horen wat dit precies is. dit is de eerste smaak waar dit voor komt bij mij.

Heb zoiets ook wel eens, beetje blauw achtig. Maar totaal niet korrelig oid.
Gewoon shaken en drinken.

Ot: oats smaken beter als verwacht mannen, zo nog wat kg's bestellen.

Leuke actie maar dit is toch het EK of let ik nou niet op ?

hahahahaha BUMP!

Het is zeker een leuke actie ik persoonlijk heb niks met voetbal en ben vanavond ook gewoon sporten dus EK WK kan allemaal voor mij kijk toch niet

hmmm.. zou dan toch nog graag van B&F horen wat dit precies is. dit is de eerste smaak waar dit voor komt bij mij.
Zojuist even contact gehad met de producent en dit is normaal. De kwaliteit is nogsteeds ontzettend hoog en dit is normaal.
Heb zoiets ook wel eens, beetje blauw achtig. Maar totaal niet korrelig oid.
Gewoon shaken en drinken.

Ot: oats smaken beter als verwacht mannen, zo nog wat kg's bestellen.
Ik zeg het voor mijn gevoel bijna te vaak: De Oats zijn echt geweldig in ons assortiment. Perfect voor iedereen. 5KG is ineens erg veel, maar een kilo is de moeite waard om te proberen!
De FortiFX bars zijn verstuurd :)
Leuke actie maar dit is toch het EK of let ik nou niet op ?
Ja, het is het EK. Vanavond Nederland - Duitsland, wie gaat er winnen? Beetje stom foutje van ons marketingteam haha. Het blijft mensenwerk.:rolleyes:

Ralf

Wie er gaat winnen maakt niet uit ik knal gewoon op de gym.Pak Nr1 als pre workout daarna Whey perfection met micellar caseïne en tijdens de training dextrose ik scoor wel wat massa ;)

Heet iemand al ervaringen met de oats? Mixt het net zo goed als Brinta?

Heet iemand al ervaringen met de oats? Mixt het net zo goed als Brinta?
Uit persoonlijke ervaring kan ik spreken dat dit beter is dan Brinta. Brinta trekt vol met vocht en krijg je een dikke substantie van. De oats hebben nauwelijks invloed op de smaak van de Whey en de oplosbaarheid blijft goed. Zodat je dit gemakkelijk weg kunt drinken.

Ralf

Uit persoonlijke ervaring kan ik spreken dat dit beter is dan Brinta. Brinta trekt vol met vocht en krijg je een dikke substantie van. De oats hebben nauwelijks invloed op de smaak van de Whey en de oplosbaarheid blijft goed. Zodat je dit gemakkelijk weg kunt drinken.

Ralf
Als ik iets mag toevoegen:
Als je cookies & cream of choco als smaak hebt dan kan brinta het best zijn om toe te voegen maar bij fruitsmaken oats. (vind ik)
Brinta kan fruitsmaken verkloten, om het grof te zeggen, maar bij choco & cookies & cream gaat de smaak van de brinta meer op in de smaak van de whey.
Of ben ik de enige die dat vind? :p

Ralf
Dit.
Ik heb sinds november al 15kg binnen :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven