Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van Volac? Die is natuurlijk hetzelfde. Je bedoeld van die onafhankelijke tests?
Ik geloof B&F wel btw.

Ik bedoel inderdaad een onafhankelijke test van de grondstoffen van Volac die B&F aankoopt en best ook een test op het eindproduct ivm verdunning en toevoeging van goedkope aminozuren ed.

is die dedicated epic, een pwo?
Zou je kunnen gebruiken als pre-workout (zie de ingredienten agmatine, beta-alanine ed) en is tevens een creatine product.

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 09:23 ----------

Is het dan zo moeilijk om gewoon een document van volac te posten met de eiwitten en eiwitwaardes? Dan is heel deze discussie ineens van de baan...
Door het achterwege blijven van objectief bewijs wordt de discussie en onzekerheid enkel maar gevoerd en gaat geloofwaardigheid verloren.

Document van Volac vraag ik even op:) Laatst was er ook zo'n topic over het toevoegen van e.a. om waardes te beinvoeden. Tja:rolleyes:

Laatst bewerkt:
ik had bij me bestelling die epic gekregen, maar wat heb je aan 1 sample als het een creatine product is( aangezien het 2 maal daags moet).....

Ik bedoel inderdaad een onafhankelijke test van de grondstoffen van Volac die B&F aankoopt en best ook een test op het eindproduct ivm verdunning en toevoeging van goedkope aminozuren ed.
Onafhankelijke tests kun je eigenlijk het beste zelf regelen.. Als je het aan een leverancier gaat vragen hoe onafhankelijk is het dan?
Bijvoorbeeld: als advocaat van de duivel: Als fabrikant zou ik een sample van betere kwaliteit dan het standaardprodukt kunnen laten testen etc etc.. (Ik heb persoonlijk veel vertrouwen in de kwaliteit van B&Fshop. Niet getest ofzo, maar weet dat het voor mij doet wat het moet doen)

Zou je kunnen gebruiken als pre-workout (zie de ingredienten agmatine, beta-alanine ed) en is tevens een creatine product.

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 09:23 ----------

Document van Volac vraag ik even op:) Laatst was er ook zo'n topic over het toevoegen van e.a. om waardes te beinvoeden. Tja:rolleyes:

Kdenk dat deze discussie die nu heerst wel redelijk normaal is na het zien van de testresultaten van verscheidene proteïnesupplementen die veel beloven en weinig inhoud hebben. Mensen steken behoorlijk wat geld erin en jullie verdienen er goed aan, dus vind ik het niet meer dan normaal dat mensen niet bedot willen worden en zekerheid vragen.

Over het feit dat er het laatst nog zo'n topic was: Post dan gewoon een analyse van zowal de ingrediënten van Volac als die van het eindproduct van b&f gedaan door een onafhankelijke instantie...voor een groot bedrijf als b&f kan dit toch geen probleem zijn, zeker als de geloofwaardigheid van het product op het spel staat. Tenzij er natuurlijk een probleem is...

Onafhankelijke tests kun je eigenlijk het beste zelf regelen.. Als je het aan een leverancier gaat vragen hoe onafhankelijk is het dan?
Bijvoorbeeld: als advocaat van de duivel: Als fabrikant zou ik een sample van betere kwaliteit dan het standaardprodukt kunnen laten testen etc etc.. (Ik heb persoonlijk veel vertrouwen in de kwaliteit van B&Fshop. Niet getest ofzo, maar weet dat het voor mij doet wat het moet doen)

moeten we ook wel hebben. Dacht dat we die even geleden ook hebben laten doen voor het VWA. Ik ga er even achteraan. Posten we gewoon beide:D Vertrouwen in een bedrijf als Volac hebben we overigens wel maar dat terzijde.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 09:36 ----------

Kdenk dat deze discussie die nu heerst wel redelijk normaal is na het zien van de testresultaten van verscheidene proteïnesupplementen die veel beloven en weinig inhoud hebben. Mensen steken behoorlijk wat geld erin en jullie verdienen er goed aan, dus vind ik het niet meer dan normaal dat mensen niet bedot willen worden en zekerheid vragen.

Over het feit dat er het laatst nog zo'n topic was: Post dan gewoon een analyse van zowal de ingrediënten van Volac als die van het eindproduct van b&f gedaan door een onafhankelijke instantie...voor een groot bedrijf als b&f kan dit toch geen probleem zijn, zeker als de geloofwaardigheid van het product op het spel staat. Tenzij er natuurlijk een probleem is...

Nee klopt. Zie ook antwoord hier boven. We hebben ook een dame die we af en toe in huren voor de ISO certificering en HACCP (VWA). Ik ga er wel even mee bezig. Komt goed:) Moet zo nog wel lukken:)

Laatst bewerkt:
Hierbij het analytical rapport van TLR Laboratories die we hebben laten doen voor het VWA (HACCP), deze kun je hier downloaden.:)

Ralf

Laatst bewerkt:
ik had bij me bestelling die epic gekregen, maar wat heb je aan 1 sample als het een creatine product is( aangezien het 2 maal daags moet).....

Niet teveel. Dat is waar:D Je kunt hooguit kijken of de smaak je bevalt. Voor een pre-workout heb je er wel wat aan, voor creatine eigenlijk niet.:)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 10:21 ----------

Qua voedselveiligheid is overigens er ook een punt (zware metalen, verontreiniging)Ook daarom werken we alleen met grote producenten voor onze producten die aan de meest strenge eisen voldoen (Volacactive, Carbery) Daarnaast zijn we druk bezig met een ISO-certificering waarbij we naast de analyses van onze leveranciers dus ook producten zelf laten analyseren, dit is ook verplicht door het VWA overigens (moet overlegbaar zijn). Daarnaast doet ook een VWA zelf steekproef analyses.

Laatst bewerkt:
Is het dan zo moeilijk om gewoon een document van volac te posten met de eiwitten en eiwitwaardes? Dan is heel deze discussie ineens van de baan...
Door het achterwege blijven van objectief bewijs wordt de discussie en onzekerheid enkel maar gevoerd en gaat geloofwaardigheid verloren.

Nochtans is dit al eens besproken geweest op het forum , vind het dan wel zinloos dat ze bij iedere rel zich gaan moeten bewijzen .

Je zit al een tijdje op dit forum , dus zal je zeker de vorige rel rond eiwitten ook hebben meegemaakt .

Alle sponsors op dit forum hebben zich al bewezen dat ze goed werken en dat ze gedocumenteerd zijn ( ze hebben dit zelf bewezen door documenten te posten op het forum ) .

Als je de zoekfunctie gebruikt kan je de topic er nog over terugvinden .

Als ik iets mag toevoegen:
Als je cookies & cream of choco als smaak hebt dan kan brinta het best zijn om toe te voegen maar bij fruitsmaken oats. (vind ik)
Brinta kan fruitsmaken verkloten, om het grof te zeggen, maar bij choco & cookies & cream gaat de smaak van de brinta meer op in de smaak van de whey.
Of ben ik de enige die dat vind? :p

Mijn ontbijt bestaat uit halfvolle melk, brinta en Banaan Whey, ik vind het heeeerlijk ;)
Smaak blijft toch een persoonlijk iets...

B&F, is er al zicht op wat de nieuwe weekaanbiedingen zullen zijn?
Mijn whey is bijna op en wie weet zit er nog iets leuks bij, dan wacht ik nog een dagje met bestellen :)

Nochtans is dit al eens besproken geweest op het forum , vind het dan wel zinloos dat ze bij iedere rel zich gaan moeten bewijzen .

Je zit al een tijdje op dit forum , dus zal je zeker de vorige rel rond eiwitten ook hebben meegemaakt .

Alle sponsors op dit forum hebben zich al bewezen dat ze goed werken en dat ze gedocumenteerd zijn ( ze hebben dit zelf bewezen door documenten te posten op het forum ) .

Als je de zoekfunctie gebruikt kan je de topic er nog over terugvinden .

Dat bedoelde ik ook meer. :)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 10:37 ----------

Mijn ontbijt bestaat uit halfvolle melk, brinta en Banaan Whey, ik vind het heeeerlijk ;)
Smaak blijft toch een persoonlijk iets...

B&F, is er al zicht op wat de nieuwe weekaanbiedingen zullen zijn?
Mijn whey is bijna op en wie weet zit er nog iets leuks bij, dan wacht ik nog een dagje met bestellen :)

Dank je, voor het compliment! De hoogste kwaliteit van Volactive in combinatie met de lekkerste smaken!:)

Weekaanbiedingen kom ik straks even op terug. :) Weet het nog niet zeker.
(ik denk Celltech, Nitrotech, Myoblitz en BSN Bars)

Komt magnificent binnenkort nog in de weekaanbieding? Heb nog wel wat maar dan kan ik dan weer even bestellen.

Al enig zicht wanneer de sporttas binnenkomt?

Is mijn bestelling gister wel verzonden.
Referentie nummer: 451822

Ik heb het namelijk om half 2 besteld. Maar geen verzendbevestiging gekregen.

Nochtans is dit al eens besproken geweest op het forum , vind het dan wel zinloos dat ze bij iedere rel zich gaan moeten bewijzen.

Het is toch doodnormaal dat een consument wil weten wat hij koopt en eet.
Andere grote spelers die huismerken verkopen plaatsen hun analyse certificaten gewoon op hun site, of je kan ze per email gewoon opvragen.

http://www.myprotein.com/uk/Files/Documents/709.pdf
http://www.bulkpowders.co.uk/assets/coa/WheyProteinConcentrate82.pdf
.

Niet teveel. Dat is waar:D Je kunt hooguit kijken of de smaak je bevalt. Voor een pre-workout heb je er wel wat aan, voor creatine eigenlijk niet.:)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 10:21 ----------

Qua voedselveiligheid is overigens er ook een punt (zware metalen, verontreiniging)Ook daarom werken we alleen met grote producenten voor onze producten die aan de meest strenge eisen voldoen (Volacactive, Carbery) Daarnaast zijn we druk bezig met een ISO-certificering waarbij we naast de analyses van onze leveranciers dus ook producten zelf laten analyseren, dit is ook verplicht door het VWA overigens (moet overlegbaar zijn). Daarnaast doet ook een VWA zelf steekproef analyses.

thx b&f voor transparantie en kwaliteitsgarantie, een reden te meer om bij jullie te blijven bestellen!

• Like
Waarderingen: B&F
Is mijn bestelling gister wel verzonden.
Referentie nummer: 451822

Ik heb het namelijk om half 2 besteld. Maar geen verzendbevestiging gekregen.
Gister wel verzonden (stuur je de trackandtrace nog even per pm), echter wordt deze morgen pas afgeleverd.
Begin aankomende week:)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 11:23 ----------

das mooi. Dan kan die mooi mee richting Kreta volgende week zaterdag
:)

Dat is te laat, ik ga morgen namelijk al op reis :(:p

Ralf

b&f, weten jullie wanneer dat cooking spray terug in jullie assortiment kommen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven