MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
advies:roflol:
je slijmt alles bij elkaar man

Bedankt voor je reactie.

Zal Ilco hier maandag op terugkomen?

Dan wacht ik nog even met bestellen.

We houden de prijs van de de Oats deze week nog zo.
Daarna zal de de prijs van 5kg op 12,90 komen maar dan is de 4kg nu even voordeliger nog. De 5kg vanaf volgende week weer dus:)

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 08:52 ----------

Belangrijkste voor mij is dat die oats niet klonteren.

Bij shake met 500ml water en whey klontert brinta al bij meer dan 60 gr. Bij dezelfde shake klontert 120gr oats nog niet eens.

De Oats is in een shake een veel betere keuze inderdaad qua gebruikersgemak, qua waardes maakt het niets uit.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 08:53 ----------

Mensen die een leuke prework out zoeken , ik zie net bij B&F dat de myo blitz in super aanbieding staat ! Ik heb deze al eens geprobeerd en vind hem echt goed !
In vergelijking met andere pre workout die ik eens nam , krijg ik niet het opgejaagde gevoel wss omdat er geen dmaa inzit . en ook lekker smaakje !

ZEKER EEN AANRADER !

Ja, de hele week nog Myo-Blitz voor 31,90!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 08:55 ----------

Zonet de whey perfection superactie besteld. Eerste keer dat ik whey koop dus ging voor een neutrale smaak: banaan. Hopelijk vind ik wat toffe smaken tussen de samples :)
Daarbij ook eens een zak fine oats erbij genomen omdat ik hier toch wel interessante dingen las en voor die prijs kan ik het niet laten.
Hopelijk dinsdag in huis!

Tussen de samples ga je zeker lekkere smaken vinden:) Dank je, voor de order!:)

Belangrijkste voor mij is dat die oats niet klonteren.

Bij shake met 500ml water en whey klontert brinta al bij meer dan 60 gr. Bij dezelfde shake klontert 120gr oats nog niet eens.

+1
Drinkt ook heel gemakelijk weg terwijl het met brinta toch altijd veel moeizamer ging :D
Is eerste wat ik doe 's morgens is men bcaa caps + whey shake met oats

Ik ben zelf van de oats afgestapt, gebruik nu boekweitmeel.. Is wel iets duurder, maar mijn maag vind het prettiger!

Ik heb meerdere keren een sample van epic gehad en de smaak was super lekker dat zelfs mijn vriendin er 1 voor de fun heeft gehad.Verder ja de tintelingen en ook echt lekker getraind ermee.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 23:06 ----------

Ja die heb je dinsdag al in huis bestellingen van zaterdag,zondag en maandag worden maandag verstuurd en dus ook de bestellingen van vrijdag na 10uur ;)

Er kan beter onder je naam staan kontkruiper i.p.v bodybuilder.
hou toch op man

De geilheid druipt er vanaf. :D

Laatst bewerkt:
De sporttas staat later op internet als beloofd:rolleyes: Zal eind van de middag worden. Excuses.:)

Hey B&F,

vandaag is mijn bestelling aangekomen, 2.2kg whey en 1kg oats, alleen bij het openen van de doos zag ik dat de zak met oats stuk was. Omdat de oats half op de bodem/zijkant lagen, en de whey er volgens mij gewoon bovenop gesmeten was, want het was niet dat de oats gescheurd waren, is de bovenkant zelfs opengeknald.

Misschien echt iets om op te letten, aangezien ik hier vaker soortgelijke gevallen lees.

Ref nummer: 454083

Die magic creatine caps. is dat monohydraat? kan t nergens vinden..

Hey B&F,

vandaag is mijn bestelling aangekomen, 2.2kg whey en 1kg oats, alleen bij het openen van de doos zag ik dat de zak met oats stuk was. Omdat de oats half op de bodem/zijkant lagen, en de whey er volgens mij gewoon bovenop gesmeten was, want het was niet dat de oats gescheurd waren, is de bovenkant zelfs opengeknald.

Misschien echt iets om op te letten, aangezien ik hier vaker soortgelijke gevallen lees.

Ref nummer: 454083
Ik stuur je even een nieuwe oats na :) Mijn excuus voor het ongemak.
Die magic creatine caps. is dat monohydraat? kan t nergens vinden..
Ja, dat is monohydraat. In de tekst staat dat het om Creatine Creapure gaat en dat is altijd een monohydraat vorm ;)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven