critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Ow, je hebt dus nog een leven dat buiten dit topic bestaat? Had ik niet verwacht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ow, je hebt dus nog een leven dat buiten dit topic bestaat? Had ik niet verwacht![]()

Haha, geweldig dit! Het is Wel wat uit de hand aan het lopen![]()

Bedankt voor je reactie.
Zal Ilco hier maandag op terugkomen?
Dan wacht ik nog even met bestellen.

Belangrijkste voor mij is dat die oats niet klonteren.
Bij shake met 500ml water en whey klontert brinta al bij meer dan 60 gr. Bij dezelfde shake klontert 120gr oats nog niet eens.
Mensen die een leuke prework out zoeken , ik zie net bij B&F dat de myo blitz in super aanbieding staat ! Ik heb deze al eens geprobeerd en vind hem echt goed !
In vergelijking met andere pre workout die ik eens nam , krijg ik niet het opgejaagde gevoel wss omdat er geen dmaa inzit . en ook lekker smaakje !
ZEKER EEN AANRADER !

Zonet de whey perfection superactie besteld. Eerste keer dat ik whey koop dus ging voor een neutrale smaak: banaan. Hopelijk vind ik wat toffe smaken tussen de samples
Daarbij ook eens een zak fine oats erbij genomen omdat ik hier toch wel interessante dingen las en voor die prijs kan ik het niet laten.
Hopelijk dinsdag in huis!
Dank je, voor de order!
Belangrijkste voor mij is dat die oats niet klonteren.
Bij shake met 500ml water en whey klontert brinta al bij meer dan 60 gr. Bij dezelfde shake klontert 120gr oats nog niet eens.

+1
Drinkt ook heel gemakelijk weg terwijl het met brinta toch altijd veel moeizamer ging
Is eerste wat ik doe 's morgens is men bcaa caps + whey shake met oats
?
)Bcaa caps direkt bij het opstaan, even wassen en aankleden en dan de whey + oats ( bcaa caps voor het katabole process gelijk te stoppen)
Snap hem, Waarom zet je je wekker niet midden in de nacht om je caps te nemen?

Ik ben zelf van de oats afgestapt, gebruik nu boekweitmeel.. Is wel iets duurder, maar mijn maag vind het prettiger!

Ik heb meerdere keren een sample van epic gehad en de smaak was super lekker dat zelfs mijn vriendin er 1 voor de fun heeft gehad.Verder ja de tintelingen en ook echt lekker getraind ermee.
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 23:06 ----------
Ja die heb je dinsdag al in huis bestellingen van zaterdag,zondag en maandag worden maandag verstuurd en dus ook de bestellingen van vrijdag na 10uur![]()
Ze zijn jaloers op elkaar.. Willen allemaal ge-sponsored worden denk ik!

Dan wacht ik nog ff met mijn bestellingDe sporttas staat later op internet als beloofdZal eind van de middag worden. Excuses.
![]()

Ik stuur je even een nieuwe oats naHey B&F,
vandaag is mijn bestelling aangekomen, 2.2kg whey en 1kg oats, alleen bij het openen van de doos zag ik dat de zak met oats stuk was. Omdat de oats half op de bodem/zijkant lagen, en de whey er volgens mij gewoon bovenop gesmeten was, want het was niet dat de oats gescheurd waren, is de bovenkant zelfs opengeknald.
Misschien echt iets om op te letten, aangezien ik hier vaker soortgelijke gevallen lees.
Ref nummer: 454083
Mijn excuus voor het ongemak.Ja, dat is monohydraat. In de tekst staat dat het om Creatine Creapure gaat en dat is altijd een monohydraat vormDie magic creatine caps. is dat monohydraat? kan t nergens vinden..