XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@bodypumper 8; vind ik leuk! hahaha

b en F, vanaf morgen start ik met een nieuwe crea kuur, super creatine.
kan ik daarnaast ook nog agmatine gaan gebruiken??

ik ben dan ook een freak hehe :o
& over die agmatine; kvind het altijd een heel goede combi met crea dus dit kan je daarnaast zeker gebruiken ;)

Zoals Bodypumper al zei, ja kan prima. Supercombinatie zelfs. Alle moderne creatineproducten bevat vaak dit ingrediënt al! Top, succes vanaf morgen! :thumbs:

Ralf

Die oats die jullie hebben, wat is precies het verschil met bambix/brinta daarmee?

Daarnet is dit door iemand op het forum gepost

mwa... zit altijd te twijfelen of ik die oats zou kopen of niet, eiwitten worden minder goed opgenomen door oats dacht ik

Klopt dit? Of niet?

Havermout moet je toch altijd laten wellen ofso?

Die oats die jullie hebben, wat is precies het verschil met bambix/brinta daarmee?

Belangrijkste voor mij is dat die oats niet klonteren.

Bij shake met 500ml water en whey klontert brinta al bij meer dan 60 gr. Bij dezelfde shake klontert 120gr oats nog niet eens.

Mensen die een leuke prework out zoeken , ik zie net bij B&F dat de myo blitz in super aanbieding staat ! Ik heb deze al eens geprobeerd en vind hem echt goed !
In vergelijking met andere pre workout die ik eens nam , krijg ik niet het opgejaagde gevoel wss omdat er geen dmaa inzit . en ook lekker smaakje !

ZEKER EEN AANRADER !

Heeft er iemand die sample van Epic al geprobeerd? Ik denk erover deze te bestellen en wil weten of de smaak een beetje ok is?
(Met die COP zou het ook prima als non-stim pre-workout kunnen werken.)

Jaa, van de werking is niet veel te zeggen na een sample. tWack. smaak is super, wel erg zoet ;)

Zonet de whey perfection superactie besteld. Eerste keer dat ik whey koop dus ging voor een neutrale smaak: banaan. Hopelijk vind ik wat toffe smaken tussen de samples :)
Daarbij ook eens een zak fine oats erbij genomen omdat ik hier toch wel interessante dingen las en voor die prijs kan ik het niet laten.
Hopelijk dinsdag in huis!

Heeft er iemand die sample van Epic al geprobeerd? Ik denk erover deze te bestellen en wil weten of de smaak een beetje ok is?
(Met die COP zou het ook prima als non-stim pre-workout kunnen werken.)

Ik heb meerdere keren een sample van epic gehad en de smaak was super lekker dat zelfs mijn vriendin er 1 voor de fun heeft gehad.Verder ja de tintelingen en ook echt lekker getraind ermee.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 23:06 ----------

Zonet de whey perfection superactie besteld. Eerste keer dat ik whey koop dus ging voor een neutrale smaak: banaan. Hopelijk vind ik wat toffe smaken tussen de samples :)
Daarbij ook eens een zak fine oats erbij genomen omdat ik hier toch wel interessante dingen las en voor die prijs kan ik het niet laten.
Hopelijk dinsdag in huis!

Ja die heb je dinsdag al in huis bestellingen van zaterdag,zondag en maandag worden maandag verstuurd en dus ook de bestellingen van vrijdag na 10uur ;)

pagina 1635 is legendarisch. Er staat op de hele pagina geen enkele post van Jesse2010! Dat we dat nog mogen meemaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven