erjede
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben dan ook een freak hehe@bodypumper 8; vind ik leuk! hahaha
b en F, vanaf morgen start ik met een nieuwe crea kuur, super creatine.
kan ik daarnaast ook nog agmatine gaan gebruiken??

Zoals Bodypumper al zei, ja kan prima. Supercombinatie zelfs. Alle moderne creatineproducten bevat vaak dit ingrediënt al! Top, succes vanaf morgen!@bodypumper 8; vind ik leuk! hahaha
b en F, vanaf morgen start ik met een nieuwe crea kuur, super creatine.
kan ik daarnaast ook nog agmatine gaan gebruiken??
zie voedingswaarden...het is gewoon fijnvermalen havermoutDie oats die jullie hebben, wat is precies het verschil met bambix/brinta daarmee?
zie voedingswaarden...het is gewoon fijnvermalen havermout
is onzinDaarnet is dit door iemand op het forum gepost
mwa... zit altijd te twijfelen of ik die oats zou kopen of niet, eiwitten worden minder goed opgenomen door oats dacht ik
Klopt dit? Of niet?
ja
niet perse, dat doe je naar eigen keuze
Graag gedaan
Alle orders van zaterdag/zondag en maandag worden samen maandag verzondenDus prima!
Ilco komt hierop terug
Ralf
Die oats die jullie hebben, wat is precies het verschil met bambix/brinta daarmee?

Heeft er iemand die sample van Epic al geprobeerd? Ik denk erover deze te bestellen en wil weten of de smaak een beetje ok is?
(Met die COP zou het ook prima als non-stim pre-workout kunnen werken.)
Zonet de whey perfection superactie besteld. Eerste keer dat ik whey koop dus ging voor een neutrale smaak: banaan. Hopelijk vind ik wat toffe smaken tussen de samples
Daarbij ook eens een zak fine oats erbij genomen omdat ik hier toch wel interessante dingen las en voor die prijs kan ik het niet laten.
Hopelijk dinsdag in huis!

pagina 1635 is legendarisch. Er staat op de hele pagina geen enkele post van Jesse2010! Dat we dat nog mogen meemaken.