MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
pre workouts... zo overrated

Pre work outs zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk. Nr1 is bijv een pre work out. Kijkende naar de ingredienten is het een heel goed en vooral NUTTIG product. Ik neem het niet om een bepaalde rush te ervaren...die creeër ik zelf door de pomp zelf. Je hebt de pre work outs waarvan je een bepaalde rush krijgt etc. Ikzelf neem Agmatine en Nr1 als "pre work out". De agmatine bevorderd de opname van ingredienten en verwijd de bloedvaten en daardoor ruimere zuurstofopname.

Ben benieuwt wat je van de fine oats vind zit er zelf aan te denken om deze ook te bestellen.

zonet 40gr bitterkoekjes amaretto whey + 70gr fine oats geprobeerd en smaak was heerlijk! zeker een aanrader die fine oats. vooral omdat je geen water/melk meer moet opwarmen. en bij iets warmer weer (alhoewel de zomer ver weg lijkt :rolleyes:) vind ik het aangenamer om iets fris te drinken ipv sochtens een kommetje warme havermout binnen te lepelen.

@bodyenfitshop: krijgen jullie nog van die PAM cooking spray binnen? dozen met liquide eiwitten zou ook nog handig zijn!

Heb potten van 100g, 500g, 1kg en 2kg nodig.

Ik weet niet of dat lukt, kijk maandag even voor je.:)

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 10:40 ----------

gooi deze altijd gwn bij men whey shake, smaakt lekker en drinkt makelijk weg

Ja, makkelijk en nog best lekker ook:)

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 10:42 ----------

zonet 40gr bitterkoekjes amaretto whey + 70gr fine oats geprobeerd en smaak was heerlijk! zeker een aanrader die fine oats. vooral omdat je geen water/melk meer moet opwarmen. en bij iets warmer weer (alhoewel de zomer ver weg lijkt :rolleyes:) vind ik het aangenamer om iets fris te drinken ipv sochtens een kommetje warme havermout binnen te lepelen.

@bodyenfitshop: krijgen jullie nog van die PAM cooking spray binnen? dozen met liquide eiwitten zou ook nog handig zijn!

Bitterkoekjes moet inderdaad iedereen een keer proberen!:) Dank je, voor het compliment.

Liq. eiwitten;
zijn we niet mee bezig.

PAM;
Komt 100% terug maar gaat nog wel even duren:)

Gisteren mijn bestelling binnengekregen, wel de beloofde bidon erbij van de vorige keer, had dit ook bij de opmerkingen gezet, stond er ook netjes met pen bijgeschreven maar de shakebeker zat er niet bij, stond wel op de bon.
Ref: 453443

Gisteren mijn bestelling binnengekregen, wel de beloofde bidon erbij van de vorige keer, had dit ook bij de opmerkingen gezet, stond er ook netjes met pen bijgeschreven maar de shakebeker zat er niet bij, stond wel op de bon.
Ref: 453443

Regel ik direct:) Dinsdag in huis!

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 10:55 ----------

Ik vind het iig super!
Zeker noxipro + agmatine op een chest + arms day :D

De combi met agmatine doet het voor veel mensen goed:)

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 10:56 ----------

Kan je al niet meer tegen een grapje ?

Ik hoop dat je in echte leven niet zo lichtgeraakt ben over een simpele opmerking als u mad bro .

Tegenwoordig mag je al niets meer zeggen of men voelt zich persoonlijk aangevallen en men zal hun eer redden door een superopmerking te maken met het woord duplo in .

btw , dat was ook een grapje , relax kerel , neem alles niet zo serieus ;)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 23:39 ----------

Da dere celltech , schijnt super spul te zijn voor ubergains .

Ik gebruik liever NR1 , een redelijk product aan een goede prijs .

Ik neem 2.5 scheppen NR1 pre workout , ik hoop dat ze die prijs blijven behouden voor NR1 :cool:

De prijs voor Nr 1 gaan we zeker handhaven. Een van onze best verkochte producten!:)

Haha sayer die sig

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 11:28 ----------

Ja, blijft heerlijk die agmatine.

Bitterkoekjes amaretto samples op? Had ze niet in mn pack zitten, en dat was nou net de smaak die ik nog een keer wou proberen voor er een pot van te bestellen ;)

zie dat die dr normaal gesproken ook niet in zit, miste iig deze smaken maar das niet zon probleem:

Stracciatella *nieuw*
-Granny's Apple Pie *nieuw*
-Chocolate Coconut Bounty *nieuw*
-Nutella *nieuw*

Laatst bewerkt:
Dank je B&F, kreeg net een mailtje binnen, goede service :)

Pre work outs zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk. Nr1 is bijv een pre work out. Kijkende naar de ingredienten is het een heel goed en vooral NUTTIG product. Ik neem het niet om een bepaalde rush te ervaren...die creeër ik zelf door de pomp zelf. Je hebt de pre work outs waarvan je een bepaalde rush krijgt etc. Ikzelf neem Agmatine en Nr1 als "pre work out". De agmatine bevorderd de opname van ingredienten en verwijd de bloedvaten en daardoor ruimere zuurstofopname.

Ervaar je een goede pomp met Agmatine? ga volgende maand een maand op vakantie en daar is een soort "muscle beach" waar ik ga trainen en dan moet ik er uiteraard opgepompt bijlopen :o

Ervaar je een goede pomp met Agmatine? ga volgende maand een maand op vakantie en daar is een soort "muscle beach" waar ik ga trainen en dan moet ik er uiteraard opgepompt bijlopen :o

Ja vol en ronder. De spier wordt als ware door de huid gedrukt. De pomp gaat niet jn de weg zitten. Echt een aarader.

Net bestelling geplaatst voor whey en caseine .
Chocolade en Straciatella :)

Ja, blijft heerlijk die agmatine.
Agmatine is echt een aanrader. Als je een goede pomp wil, harde spieren en op langer termijn meer kracht is Agmatine echt een aanrader.
Dank je B&F, kreeg net een mailtje binnen, goede service :)
Graag gedaan, elke dag doen we ons best ;)
Bitterkoekjes amaretto samples op? Had ze niet in mn pack zitten, en dat was nou net de smaak die ik nog een keer wou proberen voor er een pot van te bestellen ;)

zie dat die dr normaal gesproken ook niet in zit, miste iig deze smaken maar das niet zon probleem:

Stracciatella *nieuw*
-Granny's Apple Pie *nieuw*
-Chocolate Coconut Bounty *nieuw*
-Nutella *nieuw*
Hoe bedoel je? De Bitterkoekjes Amaretto is inderdaad uit het samplepack. Om deze scherpe prijs aan te kunnen bieden konden we maximaal 15 sachets in een doosje doen. Op een gegeven moment moet je een keuze maken welke het beste gaat bevallen bij de consument. Daarnaast, Whey Perfection smaakt gewoon goed, dus een pot kun je zo proberen. ;)
Ben overtuigd, en voor 17,50 hoef ik ook niet wakker te liggen :)

thanks voor de reactie
:thumbs:
Dit is misschien ook een aanrader voor het assortiment;) Er is ook barley beta glucaan. Beiden zijn tot 70% zuiver op de markt te vinden aan goede prijs. Voorlopig alleen uit Amerika te krijgen.

Novel oat beta glucan attracts big guns in US food market.
http://www.foodnavigator-usa.com/Business/Novel-oat-beta-glucan-attracts-big-guns-in-US-food-market
Ik geef het even door :)
Net bestelling geplaatst voor whey en caseine .
Chocolade en Straciatella :)
Bedankt voor je order. Gaat zeker bevallen. Chocolade Whey ben ik een enorme fan van! :)

Ralf

wat vooral mijn favoriete smaken zijn; granny's apple pie & nutella
ik zou het bijna snuiven (srs, no trolling) :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven