AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ben benieuwt naar die tas morgen is goed bekijken en dan neem ik die voortaan mee naar de gym kan die van Ronnie Coleman thuis blijven Ps sample's altijd welkom ;)

Ok dus iedereen die dat zegt zoekt een sponsor.Dan denk ik dat er weinig mensen geen sponsor zoeken.Maar OT nee ik zoek geen sponsor.

Dan kun je gelijk je B&F groupie gedrag wat terugschroeven. Een topic in de supps sectie vinden zonder jouw gespam in is haast onmogelijk. Post maar wat meer in de oefeningen sectie als je mensen wilt helpen, supps zijn echt niet alles, zou jij toch moeten weten.

Dan kun je gelijk je B&F groupie gedrag wat terugschroeven. Een topic in de supps sectie vinden zonder jouw gespam in is haast onmogelijk. Post maar wat meer in de oefeningen sectie als je mensen wilt helpen, supps zijn echt niet alles, zou jij toch moeten weten.

Ik ben in bijna elke sectie te vinden de supp sectie is het makkelijkst oefeningen die kennen we allemaal wel er zijn geen oefeningen die wonderen doen.Ik weet bijvoorbeeld dat Roely's tricep routine niet veel verschilt dan de gemiddelde die hier voorbij en toch hebben de mensen niet zulke triceps als hij waarom ?genen.Van Jonathan Later weet ik dat zijn arm routine bij hetzelfde is als de mijne waarom zien de mijne er niet zo uit ? genen.Dus oefeningen gewoon bij de basis blijven wat de meeste doen en je gaat vooruit.Supps vind ik veel interessanter zijn ook onderdeel van BB en een steeds belangrijker wordend onderdeel daar verdiep ik me graag in.En dat ik een voorkeur heb voor welke webshop is mijn zaak.Dan daarbij ik adviseer alleen heb niemand een pm of geqoute dat je bij B&F moet kopen ik geef advies compleet wat anders.

Waar is de citrulline poeder? :(

Ik ben in bijna elke sectie te vinden de supp sectie is het makkelijkst oefeningen die kennen we allemaal wel er zijn geen oefeningen die wonderen doen.Ik weet bijvoorbeeld dat Roely's tricep routine niet veel verschilt dan de gemiddelde die hier voorbij en toch hebben de mensen niet zulke triceps als hij waarom ?genen.Van Jonathan Later weet ik dat zijn arm routine bij hetzelfde is als de mijne waarom zien de mijne er niet zo uit ? genen.Dus oefeningen gewoon bij de basis blijven wat de meeste doen en je gaat vooruit.Supps vind ik veel interessanter zijn ook onderdeel van BB en een steeds belangrijker wordend onderdeel daar verdiep ik me graag in.En dat ik een voorkeur heb voor welke webshop is mijn zaak.Dan daarbij ik adviseer alleen heb niemand een pm of geqoute dat je bij B&F moet kopen ik geef advies compleet wat anders.

Je was nog iets belangrijks vergeten het is genen + wat degene in zich durft te spuiten.

Waar is de citrulline poeder? :(

Ik probeer morgen even te laten weten wanneer we de citrulline weer hebben!:)

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 19:50 ----------

Zo ben benieuwt naar die tas morgen is goed bekijken en dan neem ik die voortaan mee naar de gym kan die van Ronnie Coleman thuis blijven Ps sample's altijd welkom ;)

De Sporttas loopt goed. Mooie prijs ook:) Als we hebben dan wilen we er altijd wat bij doen (wat we hebben liggen:)

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 19:51 ----------

Thanks!:)

hey b en f,

net weer wat besteld...zou het mogelijk zijn wat extra samples te kunnen doen bij mijn bestelling met name de pwo zou echt fantastisch zijn ref. nr. 456008

groetjes

hey b en f,

net weer wat besteld...zou het mogelijk zijn wat extra samples te kunnen doen bij mijn bestelling met name de pwo zou echt fantastisch zijn ref. nr. 456008

groetjes

Dank je, voor de order!:) Ik weet niet of het nog kan maar ik geef de vraag nu direct even door (zit zelf nu niet op kantoor)

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 19:59 ----------

hey b en f,

groetjes

Komt goed;)

- Eldert

voila deze ochten de myo-blitz ook ff vlug bijbesteld :)
Wel raar de myo-blitz is al op weg met referentie 455300
Maar de Whey + caseine referentie 454882 heb ik zondag besteld en deze is nog niet onderweg :( Gelukkig heb ik nog genoeg voorraad :D

en daarom dus bij b&f bestellen!

We houden jullie graag tevreden:cool:

voila deze ochten de myo-blitz ook ff vlug bijbesteld :)
Wel raar de myo-blitz is al op weg met referentie 455300
Maar de Whey + caseine referentie 454882 heb ik zondag besteld en deze is nog niet onderweg :( Gelukkig heb ik nog genoeg voorraad :D

Bestellingen van het weekend worden vandaag verstuurd (TNT werkt niet in het weekend), morgen heb je je bestelling in huis!:)

- Eldert

Ik zie net waar het verschil ligt deze ochtend betaalde ik met banc contact op jullie site en het ander van zondag was met overschrijving dus zal wel wat langer duren want heb nog geen bevestigings email gehad ;)

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven