jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo ben benieuwt naar die tas morgen is goed bekijken en dan neem ik die voortaan mee naar de gym kan die van Ronnie Coleman thuis blijven Ps sample's altijd welkom![]()

Zo ben benieuwt naar die tas morgen is goed bekijken en dan neem ik die voortaan mee naar de gym kan die van Ronnie Coleman thuis blijven Ps sample's altijd welkom![]()
Ok dus iedereen die dat zegt zoekt een sponsor.Dan denk ik dat er weinig mensen geen sponsor zoeken.Maar OT nee ik zoek geen sponsor.
Dan kun je gelijk je B&F groupie gedrag wat terugschroeven. Een topic in de supps sectie vinden zonder jouw gespam in is haast onmogelijk. Post maar wat meer in de oefeningen sectie als je mensen wilt helpen, supps zijn echt niet alles, zou jij toch moeten weten.
Pics of yourself + bag or you haven't got 1!
Beter zoek je een stel goed functionerende hersenen. Dit zou je wel goed kunnen gebruiken.Ok dus iedereen die dat zegt zoekt een sponsor.Dan denk ik dat er weinig mensen geen sponsor zoeken.Maar OT nee ik zoek geen sponsor.

Ik ben in bijna elke sectie te vinden de supp sectie is het makkelijkst oefeningen die kennen we allemaal wel er zijn geen oefeningen die wonderen doen.Ik weet bijvoorbeeld dat Roely's tricep routine niet veel verschilt dan de gemiddelde die hier voorbij en toch hebben de mensen niet zulke triceps als hij waarom ?genen.Van Jonathan Later weet ik dat zijn arm routine bij hetzelfde is als de mijne waarom zien de mijne er niet zo uit ? genen.Dus oefeningen gewoon bij de basis blijven wat de meeste doen en je gaat vooruit.Supps vind ik veel interessanter zijn ook onderdeel van BB en een steeds belangrijker wordend onderdeel daar verdiep ik me graag in.En dat ik een voorkeur heb voor welke webshop is mijn zaak.Dan daarbij ik adviseer alleen heb niemand een pm of geqoute dat je bij B&F moet kopen ik geef advies compleet wat anders.
Beter zoek je een stel goed functionerende hersenen. Dit zou je wel goed kunnen gebruiken.
Zoals dit? :Je was nog iets belangrijks vergeten het is genen + wat degene in zich durft te spuiten.

Als we hebben dan wilen we er altijd wat bij doen (wat we hebben liggen

hey b en f,
net weer wat besteld...zou het mogelijk zijn wat extra samples te kunnen doen bij mijn bestelling met name de pwo zou echt fantastisch zijn ref. nr. 456008
groetjes
Ik weet niet of het nog kan maar ik geef de vraag nu direct even door (zit zelf nu niet op kantoor)hey b en f,
net weer wat besteld...zou het mogelijk zijn wat extra samples te kunnen doen bij mijn bestelling met name de pwo zou echt fantastisch zijn ref. nr. 456008
groetjes

voila deze ochten de myo-blitz ook ff vlug bijbesteld
Wel raar de myo-blitz is al op weg met referentie 455300
Maar de Whey + caseine referentie 454882 heb ik zondag besteld en deze is nog niet onderwegGelukkig heb ik nog genoeg voorraad
![]()