MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie net waar het verschil ligt deze ochtend betaalde ik met banc contact op jullie site en het ander van zondag was met overschrijving dus zal wel wat langer duren want heb nog geen bevestigings email gehad ;)

Groeten
INderdaad, vooruitbetalingen duren vaak 1-2 dagen langer. We zullen je betaling waarschijnlijk morgen en anders woensdag ontvangen. Je krijgt dan direct een statusupdate en je pakket wordt verzonden ;) In ieder geval morgen kun je al op de Myo Blitz trainen ;)

Ralf

Heb ik vandaag ook al op getraind had een sample liggen ^^ en ik blijf erbij hij is lekker van smaak en echt train je je biceps en span je die op voelt het als een steen aan. echt top product aan een HEEL scherpe prijs :) heb je toevallig een idee welke smaak de Ressurect -PM sample in komt ?

groeten

Heb ik vandaag ook al op getraind had een sample liggen ^^ en ik blijf erbij hij is lekker van smaak en echt train je je biceps en span je die op voelt het als een steen aan. echt top product aan een HEEL scherpe prijs :) heb je toevallig een idee welke smaak de Ressurect -PM sample in komt ?

groeten

Aha kijk, interessant. :thumbs: Ik heb helaas geen idee welke smaak sample erbij zit :(.

Ralf

hoe gaat het met testen van chocolate caramel whey perfection?

Oja, isolaat straciatella?

chocolate caramel whey perfection, die lijkt me heerlijk!

Net die Oma-appeltaart + variety pack besteld, ik ben benieuwd! :D

Ik zeg jullie zijn goed bezig om 21.52 besteld en om 21.54 melding gekregen verzonden! Keep up the good work B&F

Heb gisteren een bestelling gedaan maar zelfs nog geen bevestiging van jullie gekregen. Iets misgelopen?
Paypal transaction id is #5R761120UH397704C

Ben benieuwt morgen naar de tas en agamatine

Ja en ik ben als je het wilt weten ook benieuwt naar de oats maar vooral agamatine aangezien ik daar heel veel over hoor.

Je kunt nooit genoeg whey smaken hebben:
- Mango
- Ananas
- Cranberry
- Amandelnoot
- Cuberdon
- Kip smaak :trollface:
- Cola :p

Om serieuzer te zijn:
- White chocolate praliné with coffee butter cream
Dat is een soort praline die mééééga populair is in België en mééééga lekker is, daarvan zouden jullie whey moeten uitbrengen. http://www.leonidas.com/pralines?id=DETEN&prod=543&hcat=18&cat=36

pfft something i didn't know yet :mad:
but i am curious about it, chocolate caramel sounds delicious yarr :rolleyes:
komt er trouwens ook geen peanutbutter & chocolate smaak ? :eek::eek:
We zijn druk bezig met smaken te proeven. :) Het word zeer waarschijnlijk pa na de zomer voordat we nieuwe gaan toevoegen.
Heb gisteren een bestelling gedaan maar zelfs nog geen bevestiging van jullie gekregen. Iets misgelopen?
Paypal transaction id is #5R761120UH397704C
Stuur me al je gegevens even (datum, tijd, naam, adres van je bestelling). Dan log ik even op Paypal in en ga ik het voor je controleren.
Ben benieuwt morgen naar de tas en agamatine
Altijd een goede keueze :thumbs:. De tas is echt een aanwinst voor ons assortiment. een must have!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven