Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk zo laat nog online om antwoorden te geven.

24/7 service? :D

Maar ik ga slapen, ben moe. :)

0:50 :eek::eek::eek: harde werker

Edit: vraag Ilco maar om een loonsverhoging :roflol:
Ilco gonna hate:p

Dat is klasse inderdaad!:) Loonsverhoging?:eek:

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 08:40 ----------

Haha, het kan nog gekker. Weltrusten :thumbs:

Ralf

Ralf gaat voor de nachtdienst:D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 08:40 ----------

hehe stiekem nog wat in de afdeling whey perfection aan het neuzen snoeperd ? :p vind het wel top dat er zolaat nog wordt gereageerd ;)

We hebben een mooi team!:)

Whey speculaas smaak....
Straks voor als het sinterklaas is ;)

dan kunnen de bestellingen tot 1 uur ook wel max de deur uit ipv van 10 uur savonds.

i'm joking :p

Ja speculaas & pindakaas lijkt me echt een goede!

iets met kaneel zou ook niet mis zijn.

Whey speculaas smaak....
Straks voor als het sinterklaas is ;)

Zijn we mee bezig. Inderdaad ter introductie zo rond November plannen we:D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 11:22 ----------

dan kunnen de bestellingen tot 1 uur ook wel max de deur uit ipv van 10 uur savonds.

i'm joking :p

We laten Ralf gewoon doorgaan:D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 11:22 ----------

Ja speculaas & pindakaas lijkt me echt een goede!

Voor beide lopen aanvragen of ze in de praktijk ook lekker gaan zijn weten we nog niet maar het proces loopt. :)

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 11:24 ----------

iets met kaneel zou ook niet mis zijn.

Ben ik zelf ook wel fan van, in de praktijk lopen dit soort smaken minder. We hebben wel de Granny's Apple Pie met een sterke Kaneel tint eraan. Lekkerrr.:cool:

besteld
ref nummer
456516

maak er wat moois van

Hoelang gaan de isolaat sachets nog duren?

b&f shop welke preworkout raden jullie mij aan te nemen in de avond als ik dexaprine in de ochtend neem? zat te denken aan Epic of aan Wake the freak! maar aangezien WTF ook caffeine bezit weet k et niet zo zeker, tips?
(ik neem dexaprine s'ochtends en vervolgens werk ik de hele middag, dus ik train in de avond maar dexa is tegen die tijd waarschijnlijk alweer uitgewerkt)

besteld
ref nummer
456516

maak er wat moois van

Dank je, voor de bestelling! gaan we weer netjes voor mekaar maken:)

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 12:42 ----------

Hoelang gaan de isolaat sachets nog duren?

pfff, dat blijft maar duren en duren helaas.:rolleyes: Balen wij ook flink van kan ik je zeggen! Durf het eigenlijk niet aan te geven.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 12:43 ----------

b&f shop welke preworkout raden jullie mij aan te nemen in de avond als ik dexaprine in de ochtend neem? zat te denken aan Epic of aan Wake the freak! maar aangezien WTF ook caffeine bezit weet k et niet zo zeker, tips?
(ik neem dexaprine s'ochtends en vervolgens werk ik de hele middag, dus ik train in de avond maar dexa is tegen die tijd waarschijnlijk alweer uitgewerkt)

Epic is dan best een hele goede keuze en helemaal vrij van stimulanten:)
(Dexa is dan wel uitgewerkt maar ik zou de dosering stimulanten per dag niet te hoog maken)

Vraagje: in dit topic wordt altijd gezegd om requests in de comments te plaatsend, maar wordt hier ook werkelijk naar gekeken? In mijn laatste vier bestellingen is dit of genegeerd of overheen gelezen. Gaat niet om requests zoals 'doe me even 4kg oats er bij'..

Vraagje: in dit topic wordt altijd gezegd om requests in de comments te plaatsend, maar wordt hier ook werkelijk naar gekeken? In mijn laatste vier bestellingen is dit of genegeerd of overheen gelezen. Gaat niet om requests zoals 'doe me even 4kg oats er bij'..

er staat toch duidelijk bij dat je een sample van iets kan kiezen boven een bepaald bedrag. ksnap ook niet dat sommigen hier altijd moeten schooien voor meer samples ofzo. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven