0:50

harde werkerEdit: vraag Ilco maar om een loonsverhoging

Ilco gonna hate

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0:50

harde werker

Haha, het kan nog gekker. Weltrusten
hehe stiekem nog wat in de afdeling whey perfection aan het neuzen snoeperd ?
vind het wel top dat er zolaat nog wordt gereageerd 
0:50harde werker
Edit: vraag Ilco maar om een loonsverhoging
Ilco gonna hate
Loonsverhoging?

hehe stiekem nog wat in de afdeling whey perfection aan het neuzen snoeperd ?vind het wel top dat er zolaat nog wordt gereageerd
![]()

We
Stuur me al je gegevens even (datum, tijd, naam, adres van je bestelling). Dan log ik even op Paypal in en ga ik het voor je controleren.
Ralf
Whey speculaas smaak....
Straks voor als het sinterklaas is![]()

dan kunnen de bestellingen tot 1 uur ook wel max de deur uit ipv van 10 uur savonds.
i'm joking![]()

Balen wij ook flink van kan ik je zeggen! Durf het eigenlijk niet aan te geven.b&f shop welke preworkout raden jullie mij aan te nemen in de avond als ik dexaprine in de ochtend neem? zat te denken aan Epic of aan Wake the freak! maar aangezien WTF ook caffeine bezit weet k et niet zo zeker, tips?
(ik neem dexaprine s'ochtends en vervolgens werk ik de hele middag, dus ik train in de avond maar dexa is tegen die tijd waarschijnlijk alweer uitgewerkt)

Iemand enig idee of de BF caliper van Body & Fithshop een beetje goed is?
http://bodyenfitshop.nl/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/defender-bodyfat-caliper
Vraagje: in dit topic wordt altijd gezegd om requests in de comments te plaatsend, maar wordt hier ook werkelijk naar gekeken? In mijn laatste vier bestellingen is dit of genegeerd of overheen gelezen. Gaat niet om requests zoals 'doe me even 4kg oats er bij'..