rodnec
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m86
Dus hij is niet te koop
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?
Mix me creatine(mono) altijd met perfection
niet goed dan?

Dat ene potje niet. Op termijn wellicht het product wel!
Nee niet doen. Gewoon gescheiden houden
- Eldert
Welke fatburner raden jullie aan om rond de 11% te stacken met ideal body? Geen dexaprine. Ideal body heb ik al positieve ervaringen mee maar ik heb het idee dat er wel wat meer bij kan.

Heb ik het een hele tijd verkeerd gedaan!
Wat is volgens jullie het beste? eerst creatine met water en daarna whey shake of andersom?

1 potjeGeloof het of niet maar volgens mij hebben we letterlijk 1 pot binnen
(geen geintje) Ik bevestig dit morgen even (stond op de factuur)

Wat is je bron voor dat creatine minder goed opgenomen word bij inname met een whey shake ivm lactose?
Dit is onderzocht (verwijzing weet ik zo niet uit mijn hoofd)
Je kunt het gewoon mengen, de opname zal niet minder zijnDit is onderzocht (verwijzing weet ik zo niet uit mijn hoofd)

ik heb de micellar casein witte chocolade besteld,wat een slechte smaak en telkens ik de zak open doe komt er een duffe geur uit,is dit normaal

Gisteren zei je dat het beter is dat je het niet mengt ivm de lactose die de opname zou vertragen? Nu zeg je dat het wel mag![]()
Eiwitten voegen weinig toe aan creatine maar belemerren de opname niet.
Dus het maakt eigenlijk niets uit.

Ontvangen! Beste service hierzo! Samen met sportsfood of course (heb er maar 1 product besteld, maar ach).
Ruikt ontzettend lekker! Ik ga het zo mengen met kwark. Vind het overigens bewonderenswaardig hoe jullie die smaken erin verwerken en die macro's behouden=o.
Ojah, sla aub een hoop pam in; je ziet hoe snel die krengen over de toonbank gaan.
(betaling is al gedaan nu nog op transport vanuit de US naar NL)ik heb de micellar casein witte chocolade besteld,wat een slechte smaak en telkens ik de zak open doe komt er een duffe geur uit,is dit normaal

Nee, dat was mijn collegaEiwitten voegen weinig toe aan creatine maar belemerren de opname niet.
Dus het maakt eigenlijk niets uit.