XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mix me creatine(mono) altijd met perfection

niet goed dan?

Welke fatburner raden jullie aan om rond de 11% te stacken met ideal body? Geen dexaprine. Ideal body heb ik al positieve ervaringen mee maar ik heb het idee dat er wel wat meer bij kan.

Welke fatburner raden jullie aan om rond de 11% te stacken met ideal body? Geen dexaprine. Ideal body heb ik al positieve ervaringen mee maar ik heb het idee dat er wel wat meer bij kan.

Samen met de fast diet vormt hij een perfecte combinatie!:D

Heb ik het een hele tijd verkeerd gedaan!

Wat is volgens jullie het beste? eerst creatine met water en daarna whey shake of andersom?

Eerst je creatine, even later pak je je whey;)

- Eldert

Wat is je bron voor dat creatine minder goed opgenomen word bij inname met een whey shake ivm lactose?

Wat is je bron voor dat creatine minder goed opgenomen word bij inname met een whey shake ivm lactose?

Je kunt het gewoon mengen, de opname zal niet minder zijn:) Dit is onderzocht (verwijzing weet ik zo niet uit mijn hoofd)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 08:22 ----------

1 potje :roflol:
Een geluk dat dit met de whey niet zo is :rolleyes: :p

Hadden we elke dag vroeg klaar geweest:D

geen black bombs van Dorian Yates?

Ontvangen! Beste service hierzo! Samen met sportsfood of course (heb er maar 1 product besteld, maar ach).

Ruikt ontzettend lekker! Ik ga het zo mengen met kwark. Vind het overigens bewonderenswaardig hoe jullie die smaken erin verwerken en die macro's behouden=o.

Ojah, sla aub een hoop pam in; je ziet hoe snel die krengen over de toonbank gaan.

Zo net mijn eerste shake met de oats gemaakt goed te drinken beter als met brinta

ik heb de micellar casein witte chocolade besteld,wat een slechte smaak en telkens ik de zak open doe komt er een duffe geur uit,is dit normaal

ik heb de micellar casein witte chocolade besteld,wat een slechte smaak en telkens ik de zak open doe komt er een duffe geur uit,is dit normaal

Ik heb zelf vanille gewoon een pot en eigenlijk nergens last van en om hem wat minder romig te maken mix ik die standaard met de whey perfection;)

Gisteren zei je dat het beter is dat je het niet mengt ivm de lactose die de opname zou vertragen? Nu zeg je dat het wel mag :p

Nee, dat was mijn collega:D Eiwitten voegen weinig toe aan creatine maar belemerren de opname niet.:cool: Dus het maakt eigenlijk niets uit.:)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 11:07 ----------

geen black bombs van Dorian Yates?

Uitverkocht:rolleyes:

Nog meer positieve reacties op Agmatine?

Ontvangen! Beste service hierzo! Samen met sportsfood of course (heb er maar 1 product besteld, maar ach).

Ruikt ontzettend lekker! Ik ga het zo mengen met kwark. Vind het overigens bewonderenswaardig hoe jullie die smaken erin verwerken en die macro's behouden=o.

Ojah, sla aub een hoop pam in; je ziet hoe snel die krengen over de toonbank gaan.

Dank voor de complimenten. PAM komt er straks weer aan!:) (betaling is al gedaan nu nog op transport vanuit de US naar NL)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 11:09 ----------

Hebben we net binnen, vind de smaak zelf erg lekker. Dit is zoals het hoort te zijn ook:)

Nee, dat was mijn collega:D Eiwitten voegen weinig toe aan creatine maar belemerren de opname niet.:cool: Dus het maakt eigenlijk niets uit.:)

Ik dacht dat het toevoegen van (snelle) whey voor een nog hogere insuline-piek zou zorgen.. Dus betere opname van creatine, maar kan achterhaald zijn.

Als de pam er weer is laat even weten handig voor in de wedstrijd voorbereiding (die september begint)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven