MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is de productiedatum, niet de houdbaarheid! Als je bij je volgende bestelling een opmerking plaatst dat je van mij extra samples krijgt, dan maken we er dan een mooi pakketje van!:D

Top! Dankjewel;)

- Eldert

Bij deze mijn nieuwe bestelling geplaatst. Maak er maar iets moois van !:D
referentie: 456916

Laatst bewerkt door een moderator:
ben meteen begonnen met de agamatine zal na een week ofzo even posten wat ik ervan vind.

Haha ik zou mn pakketje bij postkantoor op moeten halen (pakje gemak), kreeg zelfs sms met dat ik hem na vier uur kon ophalen, stond de postbode net ineens aan de deur. :oh

Ot. Bedankt voor goede service aan de hand van mn pm, zoveel had ik niet verwacht :D, super!

Die SMS-jes van pakjesgemak zijn totaal onbetrouwbaar.. Heb wel eens een sms gehad dat er een pakje van bonprix voor me klaar zou liggen. Meestal krijg ik geen sms en ga ik gewoon na 16:00 even langs mijn afhaalpunt; altijd prijs! :D

Die SMS-jes van pakjesgemak zijn totaal onbetrouwbaar.. Heb wel eens een sms gehad dat er een pakje van bonprix voor me klaar zou liggen. Meestal krijg ik geen sms en ga ik gewoon na 16:00 even langs mijn afhaalpunt; altijd prijs! :D

Klopt, dat is inderdaad de beste manier. Die ervaring hebben wij hier helaas ook:D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 17:01 ----------

ben meteen begonnen met de agamatine zal na een week ofzo even posten wat ik ervan vind.

Top! Agmatine werkt lekker zal je merken:) Ook goed icm je pre-workout.

Ik snap echt niets meer van dat PostNL. Ik ben amper 5min thuis, staat de postbode toch nog voor mijn deur met mijn bestelling :D

Super ingepakt! Oats+tas zitten in een aparte doos, en nog extra luchtzakjes om de boel op te vullen. Helaas missen er dit keer wel een aantal producten die ik wel had besteld :eek: De tape was zo ver ik kon zien nog intact, dus denk dat de producten tijdens het inpakken vergeten zijn. Is overigens pas de 1e/2e keer op tientallen bestellingen over een paar jaar verspreid, dus een keer een foutje is niet zo erg :)

Het gaat om:
- 1x Muscle Protect - Lemon
- 1x Agmatine capsules B&F
- (shaker pro)

Komt vast goed, alvast bedankt voor het oplossen! Bestelnummer: 455815

IMG00660-20120619-1657.jpg

Faurk ... wat een opgefokt gevoel krijg ik van Maximize Intense ... dammit :) Voel me echt mezelf niet meer .. :P

Is iets fout gegaan bij de bezorging, was onder andere 4 kg fine oats. Waren 2 zakken stuk bij aankomst :o Overal poeder in me kamer zomg

v4uxhc.jpg

:( Dus zouden jullie dit kunnen nasturen? Pre wo samples altijd welkom :roflol: En komen jullie ook stofzuigen?

Ref nr: 454737
oww **** this shit :p ik dacht dat het een kattebak was :roflol:
komt goed man, fixen ze altijd netjes :rolleyes:

Beste B&F shop, wederom top service en smaak van Isolaat Nutella is echt zoooo lekker, hoef het nooit meer op mn brood, doe gewoon een schep bij de melk.

Ik weet het, jullie krijgen genoeg veren, maar er kan er nog wel eentje bij.

Ik snap echt niets meer van dat PostNL. Ik ben amper 5min thuis, staat de postbode toch nog voor mijn deur met mijn bestelling :D

Super ingepakt! Oats+tas zitten in een aparte doos, en nog extra luchtzakjes om de boel op te vullen. Helaas missen er dit keer wel een aantal producten die ik wel had besteld :eek: De tape was zo ver ik kon zien nog intact, dus denk dat de producten tijdens het inpakken vergeten zijn. Is overigens pas de 1e/2e keer op tientallen bestellingen over een paar jaar verspreid, dus een keer een foutje is niet zo erg :)

Het gaat om:
- 1x Muscle Protect - Lemon
- 1x Agmatine capsules B&F
- (shaker pro)

Komt vast goed, alvast bedankt voor het oplossen! Bestelnummer: 455815

IMG00660-20120619-1657.jpg

Los ik meteen voor je op, morgen in huis;)

Faurk ... wat een opgefokt gevoel krijg ik van Maximize Intense ... dammit :) Voel me echt mezelf niet meer .. :P

Haha, wel lekker getraind?:)

- Eldert

Netjes alles binnen gekregen. die fortifix bars zijn inderdaad lekker en makkelijk,smaakt gewoon net als een snickers

Wanneer komt die crack v3 terug binnen?
Ik merk dat deze in alle webshops precies steeds zijn uitverkocht? :(

Netjes alles binnen gekregen. die fortifix bars zijn inderdaad lekker en makkelijk,smaakt gewoon net als een snickers
:roflol: en een tijdje geleden zei je nog tegen mij dat eiwit repen weggegooid geld is en dat je even goed snel eten kon maken.

Ik zei het toch dat het handig is voor tijdens de examens ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven