MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat mij ook om de pomp, hoelang houdt deze aan?
Is moeilijk om er een tijd op te plakken. Maar toch een tijd langer dan zonder!
Meestal na ik klaar ben met trainen, mij heb gedoucht, mijn shakie heb gedronken en naar de bushalte ben gewandeld is mijn pomp weg. Met agmatine heb ik nog een lichte pomp als ik aan de bushalte aan kom.

Je krijgt ook sneller een pomp op andere momenten. bv als ik naar het dorp fiets (+-2km) krijg ik een pomp in mijn benen en onderarmen (van het stuur vast te houden :p )

Het is dus zeker de moeite ;)

Ik twijfel wat tussen de nieuwe White Chocolate & Fresh Berry smaak van Isolaat Perfection.
Iemand advies of mening over deze smaken? :)

Ik dacht dat het toevoegen van (snelle) whey voor een nog hogere insuline-piek zou zorgen.. Dus betere opname van creatine, maar kan achterhaald zijn.

Het kan in ieder geval zeker geen kwaad:)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:18 ----------

Als de pam er weer is laat even weten handig voor in de wedstrijd voorbereiding (die september begint)

Semptember halen we wel. Reken op nog 3-4 weken. :) We krijgen de normale en de Grill variant.:)

Komt er van http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding-toppers/athletic-edge-nutrition/ape ook een introductieaanbieding ?

Ben erin geinteresseerd, maar de prijs is way to high

De prijs is inderdaad te hoog.:cool: Ik zet de APE op 39,90 maar zelfs dat kan eigenlijk al niet.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:23 ----------

B&F, misschien is het handig als jullie de verpakking van de oats de volgende keer sluiten.. Twee van de acht zaken waren namelijk opengescheurd en de oats lagen overal in de doos.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[IMG=http://img411.imageshack.us/img411/8242/foton.jpg][/IMG]

Overigens wel mijn complimenten voor de snelle levering!

Verpakken doen we eigenlijk nooit zelf. De pakken gaan ook gesloten in de doos maar zijn helaas nogal gevoelig voor hetgeen de dozen te verduren krijgen door transport. We zijn hiermee bezig.
Dank je, voor het compliment!:)

Liep eerlijk gezegd niet zo goed:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:19 ----------

Beide zijn goed. Het blijkt inderdaad dat de Berry smaak aardig veel fans heeft. Ik denk inderdaad door de frisheid in de smaak:)

Top. Dan ga ik die bestellen. Ik heb trouwens toch nog wat gratis samples Whey Perfection White Chocolate te goed van B&F vanwege een vorige bestelling :D

Even Ideal Body besteld om uit te proberen. Was hier vorige week al voor naar Amersfoort gereden maar helaas niet op voorraad in de winkel :P

Referentie: 457912

Extra samples zijn altijd welkom :-)

***Combi-Toppers scherp in prijs***

Whey Perfection & Creapure Creatine

De beste eiwitten en creatine voor spiergroei samen in één superdeal: 39,90 euro! Perfectie!
Whey Perfection - op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!
Creapure Creatine - de allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties.

500 Gram Creapure Creatine
2270 Gram Whey Perfection
Samen voor 39,90!

Whey Perfection & Oats
3000 gram Ultra Fine Oats
2270 Gram Whey Perfection
Samen voor 39,90!

Protein Perfection Stack
De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal!

1500 Gram (60 Shakes) Micellar Casein Perfection
2270 Gam (81 ShakeS) Whey Perfection
Samen voor 54,90!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:40 ----------

Top. Dan ga ik die bestellen. Ik heb trouwens toch nog wat gratis samples Whey Perfection White Chocolate te goed van B&F vanwege een vorige bestelling :D

Ok, zet maar even bij opmerkingen bij de bestelling als je wilt dan kunnen ze dat er mooi bij doen:)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:40 ----------

Het ziet er qua ingrediënten echt een zeer mooi product uit , die zink orotaat is een van de best onneembare vormen van zink .

Ja:), jammer dat we de prijs niet scherper hebben.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:41 ----------

Even Ideal Body besteld om uit te proberen. Was hier vorige week al voor naar Amersfoort gereden maar helaas niet op voorraad in de winkel :P

Referentie: 457912

Extra samples zijn altijd welkom :-)

Dank je, voor de order. Gaan we weer netjes voor elkaar maken!:)

Net weer een bestelling bij jullie geplaatst, referentie 457934.
Ik heb als mededeling 'Extra samples (white chocolate) Eldert vanwege ref 424424' gegeven, want ik zou nog wat extra samples van jullie krijgen.
Bedankt B&F! :thumb:

Net weer een bestelling bij jullie geplaatst, referentie 457934.
Ik heb als mededeling 'Extra samples (white chocolate) Eldert vanwege ref 424424' gegeven, want ik zou nog wat extra samples van jullie krijgen.
Bedankt B&F! :thumb:

Top! Jij ook weer bedankt. we gaan het direct regelen!!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven