- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Kwa pomp wel, voor de extra gains moet je het niet doen denk ik.
Maar srs, een borst/armen training op noxipro+agmatine is heaven!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is moeilijk om er een tijd op te plakken. Maar toch een tijd langer dan zonder!
)
Ik dacht dat het toevoegen van (snelle) whey voor een nog hogere insuline-piek zou zorgen.. Dus betere opname van creatine, maar kan achterhaald zijn.

Als de pam er weer is laat even weten handig voor in de wedstrijd voorbereiding (die september begint)
We krijgen de normale en de Grill variant.
Ik twijfel wat tussen de nieuwe White Chocolate & Fresh Berry smaak van Isolaat Perfection.
Iemand advies of mening over deze smaken?![]()

Mocht die niet ofzo? Zijn toch een paar shops die hem verkopen...

Liep eerlijk gezegd niet zo goed
---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:19 ----------
Beide zijn goed. Het blijkt inderdaad dat de Berry smaak aardig veel fans heeft. Ik denk inderdaad door de frisheid in de smaak![]()
Komt er van http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding-toppers/athletic-edge-nutrition/ape ook een introductieaanbieding ?
Ben erin geinteresseerd, maar de prijs is way to high
Ik zet de APE op 39,90 maar zelfs dat kan eigenlijk al niet.
B&F, misschien is het handig als jullie de verpakking van de oats de volgende keer sluiten.. Twee van de acht zaken waren namelijk opengescheurd en de oats lagen overal in de doos.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[IMG=http://img411.imageshack.us/img411/8242/foton.jpg][/IMG]
Overigens wel mijn complimenten voor de snelle levering!

Liep eerlijk gezegd niet zo goed
---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:19 ----------
Beide zijn goed. Het blijkt inderdaad dat de Berry smaak aardig veel fans heeft. Ik denk inderdaad door de frisheid in de smaak![]()

Top. Dan ga ik die bestellen. Ik heb trouwens toch nog wat gratis samples Whey Perfection White Chocolate te goed van B&F vanwege een vorige bestelling![]()

Het ziet er qua ingrediënten echt een zeer mooi product uit , die zink orotaat is een van de best onneembare vormen van zink .
, jammer dat we de prijs niet scherper hebben.Even Ideal Body besteld om uit te proberen. Was hier vorige week al voor naar Amersfoort gereden maar helaas niet op voorraad in de winkel
Referentie: 457912
Extra samples zijn altijd welkom :-)

Net weer een bestelling bij jullie geplaatst, referentie 457934.
Ik heb als mededeling 'Extra samples (white chocolate) Eldert vanwege ref 424424' gegeven, want ik zou nog wat extra samples van jullie krijgen.
Bedankt B&F!![]()