MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn probleem is supernetjes opgelost. Ik blijf hier zeker bestellen en raadt het ook zeker iedereen aan!

Beste

Zou het kunnen dat jullie de shakebeker (van jullie promotie) vergeten bij mijn pakketje bij te steken?
En dat die sample van Energize voorbij datum is? (02/2012)

Mvg

Edit: Referentie nummer: 456491

Laatst bewerkt:
Beste

Zou het kunnen dat jullie de shakebeker (van jullie promotie) vergeten bij mijn pakketje bij te steken?
En dat die sample van Energize voorbij datum is? (02/2012)

Mvg

Geef bij je volgende bestelling even aan dat je van mij een extra shaker en samples krijgt, maken we er dan een mooi pakket van:) Sample is niet over datum, dat is de prodcutiedatum;)

- Eldert

Geef bij je volgende bestelling even aan dat je van mij een extra shaker en samples krijgt, maken we er dan een mooi pakket van:) Sample is niet over datum, dat is de prodcutiedatum;)

- Eldert

Oké, komt in orde, alvast bedankt!
Ja, ik twijfelde al omdat ik de afkorting niet kende :o

Snelle levering wel! (en antwoord hier ook :) ).

Beste team B&F. Vandaag order #457094 binnen gekregen. Helaas is er iets niet helemaal goed gegaan. Vandaar dat ik daarover een mail heb gestuurd naar info@bodyenfitshop.nl. Ik zie de reactie wel tegemoet.

Overigens, ik heb nog een paar vragen:

(persoon 1) Is het mogelijk om Dexaprine te blijven gebruiken, terwijl tegelijkertijd Creapure wordt gebruikt? Dus geen gelijktijdige inname, maar wel op dezelfde dag.
(persoon 2) Kan B&F Pre-Workout Power gewoon naast Creapure worden gebruikt?

&

Is het raadzaam om een scoop Ultra Fine Oats te nemen samen met Creapure of geniet het de voorkeur om Creapure in te nemen met simpele suikers?

Bvd.

Laatst bewerkt:
Beste team B&F. Vandaag order #457094 binnen gekregen. Helaas is er iets niet helemaal goed gegaan. Vandaar dat ik daarover een mail heb gestuurd naar info@bodyenfitshop.nl. Ik zie de reactie wel tegemoet.

Overigens, ik heb nog een paar vragen:

(persoon 1) Is het mogelijk om Dexaprine te blijven gebruiken, terwijl tegelijkertijd Creapure wordt gebruikt? Dus geen gelijktijdige inname, maar wel op dezelfde dag.
(persoon 2) Kan B&F Pre-Workout Power gewoon naast Creapure worden gebruikt?

&

Is het raadzaam om een scoop Ultra Fine Oats te nemen samen met Creapure of geniet het de voorkeur om Creapure in te nemen met simpele suikers?

Bvd.

Gaan we even voor je oplossen;) Dexaprine kan je hier prima tegelijk mee gebruiken, echter zou ik tussen de Dexaprine inname en de inname van de pre-workout een paar uur laten i.v.m. de stimulanten. Pre-Workout Power en Creapure kan ook prima samen, meestal wordt de creapuren ingenomen met simpele suikers:D

- Eldert

Vandaag mn pakje perfect op tijd gekregen. Alles mooi verpakt en correcte inhoud. Ook super die extra samples !! Bedankt voor (weer) de mooie service en pakketje ! DOE ZO VOORT !

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey b&f ik heb zondag een overschrijving naar jullie gedaan ivm referentie 454882.
Nu heb ik er nog steeds geen bevestiging van gehad dat het overgemaakte geld bij jullie zou toegekomen zijn . zou dit mogelijk zijn om dit even na te kijken aub ?

Groeten

Hey b&f ik heb zondag een overschrijving naar jullie gedaan ivm referentie 454882.
Nu heb ik er nog steeds geen bevestiging van gehad dat het overgemaakte geld bij jullie zou toegekomen zijn . zou dit mogelijk zijn om dit even na te kijken aub ?

Groeten

Ik PM je even;)

met alle plezier ! die kleine epic sample is dat een soort pwo?

Is een creatine, maar door de agmatine en beta-alanine kan je hem ook prima voor je training nemen:)

- Eldert

Laatst bewerkt door een moderator:
Als jullie nog wat extra lekkers op overschot liggen hebben mag dat steeds in mijn doosje hoor :p Ref: *was fout zie onder*

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 19:58 ----------

Was fout sorry juiste is Ref: 458426 (had even verkeerd gekeken :o)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven