Romyw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m63
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn probleem is supernetjes opgelost. Ik blijf hier zeker bestellen en raadt het ook zeker iedereen aan!

Beste
Zou het kunnen dat jullie de shakebeker (van jullie promotie) vergeten bij mijn pakketje bij te steken?
En dat die sample van Energize voorbij datum is? (02/2012)
Mvg
Sample is niet over datum, dat is de prodcutiedatum
Geef bij je volgende bestelling even aan dat je van mij een extra shaker en samples krijgt, maken we er dan een mooi pakket vanSample is niet over datum, dat is de prodcutiedatum
- Eldert

).Oké, komt in orde, alvast bedankt!
Ja, ik twijfelde al omdat ik de afkorting niet kende
Snelle levering wel! (en antwoord hier ook).

Beste team B&F. Vandaag order #457094 binnen gekregen. Helaas is er iets niet helemaal goed gegaan. Vandaar dat ik daarover een mail heb gestuurd naar info@bodyenfitshop.nl. Ik zie de reactie wel tegemoet.
Overigens, ik heb nog een paar vragen:
(persoon 1) Is het mogelijk om Dexaprine te blijven gebruiken, terwijl tegelijkertijd Creapure wordt gebruikt? Dus geen gelijktijdige inname, maar wel op dezelfde dag.
(persoon 2) Kan B&F Pre-Workout Power gewoon naast Creapure worden gebruikt?
&
Is het raadzaam om een scoop Ultra Fine Oats te nemen samen met Creapure of geniet het de voorkeur om Creapure in te nemen met simpele suikers?
Bvd.
Dexaprine kan je hier prima tegelijk mee gebruiken, echter zou ik tussen de Dexaprine inname en de inname van de pre-workout een paar uur laten i.v.m. de stimulanten. Pre-Workout Power en Creapure kan ook prima samen, meestal wordt de creapuren ingenomen met simpele suikers
Vandaag mn pakje perfect op tijd gekregen. Alles mooi verpakt en correcte inhoud. Ook super die extra samples !! Bedankt voor (weer) de mooie service en pakketje ! DOE ZO VOORT !

ik was egt verbaasd vn de samples enz die in mn pakketje zaten.. Niet verwacht maar super bedankt![]()

Laat je even weten wat je van je producten vindt?
- Eldert
Hey b&f ik heb zondag een overschrijving naar jullie gedaan ivm referentie 454882.
Nu heb ik er nog steeds geen bevestiging van gehad dat het overgemaakte geld bij jullie zou toegekomen zijn . zou dit mogelijk zijn om dit even na te kijken aub ?
Groeten

met alle plezier ! die kleine epic sample is dat een soort pwo?

Ik PM je even
Is een creatine, maar door de agmatine en beta-alanine kan je hem ook prima voor je training nemen
- Eldert

"Wijzig opties" & dan "Bewaar standaard een kopie van verzonden berichten in mijn Verzonden Items folder." is handig daarvoorHeeft u men pm ontvangen ? want kan nie zien of ik die verzonden heb
Groeten !
laat ik ook steeds aan staan 
"Wijzig opties" & dan "Bewaar standaard een kopie van verzonden berichten in mijn Verzonden Items folder." is handig daarvoorlaat ik ook steeds aan staan
![]()

"Wijzig opties" & dan "Bewaar standaard een kopie van verzonden berichten in mijn Verzonden Items folder." is handig daarvoorlaat ik ook steeds aan staan
![]()