XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
3e keer dat ik bij Body en Fitshop bestel
ben altijd blij met hun snelle levering en producten

Referentie: 463020

jammer dat jullie geen sample pack hebben van de Optimum Nutrition Gold Standard Whey Proteine. Ik wil niet 2,5kg van iets kopen en het uiteindelijk niet opdrinken omdat het niet lekker smaakt. Want ik lees hele verschillende verslagen wat betreft de smaak (mensen die bijv gek zijn op cookies en cream maar die van O.N. moesten kokhalzen)

extra goodies zijn natuurlijk altijd welkom! :D

voor mijn doen grote bestelling geplaatst, extra sampling zou leuk zijn, verras me eens als het kan

Referentie nummer: 463016

Dank je, voor de order! Gaan we weer direct voor elkaar maken:) (de vraag om samples kun je altijd het beste bij opmerkingen zetten, omdat de orders direct worden verwerkt zie ik het bijna altijd te laat hier:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 17:47 ----------

3e keer dat ik bij Body en Fitshop bestel
ben altijd blij met hun snelle levering en producten

Referentie: 463020

jammer dat jullie geen sample pack hebben van de Optimum Nutrition Gold Standard Whey Proteine. Ik wil niet 2,5kg van iets kopen en het uiteindelijk niet opdrinken omdat het niet lekker smaakt. Want ik lees hele verschillende verslagen wat betreft de smaak (mensen die bijv gek zijn op cookies en cream maar die van O.N. moesten kokhalzen)

extra goodies zijn natuurlijk altijd welkom! :D

Dank je, voor de bestelling en de complimenten!:) Opti sample packs zijn momenteel niet beschikbaar inderdaad. Voor de Whey Perfection hebben we momenteel een hele mooie actie voor de 5lb inclusief sample pack. :)

Nice die pannekoeken, kunnen ook in de cut :)

Ik heb weer een enorme bestelling geplaatst bij jullie, dus als jullie er weer wat leuks van kunnen maken(zie ook opmerking bestelling), zijn jullie weer de vaste toppers =D.
Alvast bedankt! Referentienummer: 463267

Ik heb weer een enorme bestelling geplaatst bij jullie, dus als jullie er weer wat leuks van kunnen maken(zie ook opmerking bestelling), zijn jullie weer de vaste toppers =D.
Alvast bedankt! Referentienummer: 463267

Dank je! Zit zelf nu niet op kantoor maar ze gaan het vast weer netjes voor elkaar maken voor je. Morgen in huis!:)

BTW jammer b&F dat jullie de cooking spray niet meer hebben, had goed samen gegaan met de pancakes.

BTW jammer b&F dat jullie de cooking spray niet meer hebben, had goed samen gegaan met de pancakes.
Ze zijn momenteel niet leverbaar bij onze leverancier. Zodra ze weer voorradig zijn kopen we ze meteen weer groot in :)

Ralf

Volgens mij was het altijd de 500 dosering en 1500 dosering.

hoeveel gram is 1 dosering van:

1.SERIOUS MASS

2.lean gain

3.Mutant Mass Mega Size

alvast bedankt

Dat kun je op site toch zien bij gebruik denk ik ? meestal bij weight gainer ligt het tussen de 100-200 gram per dosering en sommige nog meer ik dacht die van die muscle tech dat die nog meer was

Net een bestelling geplaatst. Zou het mogelijk zijn om in plaats van cadeau 3 (heb T-shirt aangeduid om toch maar iets te doen) een aantal samples van andere wheysmaken te krijgen dan diegene die ik besteld heb? Zou het op prijs stellen.

Bestelnr. 463731

Iemand al de pancakes geproefd? Kan me er qua smaak niet veel bij voorstellen.

De nieuwe Perfect Protein Pancakes zijn binnen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op elk front de absolute Nr 1 Eiwit Pannenkoek:
-De 6 beste eiwitten in één product
-Low Carb, perfect in een eiwitdieet
-Hoogste eiwitgehalte, 61.2%
-15.3 gram Eiwit per pannenkoek!
-Slechts 33 cent per pannenkoek
-Makkelijk bakbaar
-Absoluut vetarm <1 gram
-Zowel warm als koud een traktatie
-100% de beste Eiwit Pannenkoek verkrijgbaar!
-60 Eiwit Pannenkoeken per verpakking!

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 08:31 ----------

Ja mijn spray was ook op :-(
Welke spray hebben jullie gewoonlijk pam?

De original en de grill versie komen er over 4-5 weken weer aan:)

4-5 weken dat is net op tijd voor wedstrijd voorbereiding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven