MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt :thumbs:

Ralf

Een shakebeker meer of minder, maakt niet uit hoor :P! Vergeten is menselijk, jullie service is altijd top, dat is het belangrijkste ;)

@ b&f

Thanks, doe IF en smorgens begint mijn fast dus no can do

Hee Body en Fitshop, wat zou je aanraden aan een 16 bijna 17 jarige die zich moet droogtrainen in verband met kickboksen? Heb nu alleen whey perfection voor na het trainen. Train nu bijna 8 maand en ga over 3 maand wedstrijdkickboksen waarvoor ik nog paar kilotjes vet kwijt moet. Wat raad je me aan ?

Ik houd de pannenkoeken even in de gaten. Deze lijken me ook wel lekker / leuk om te proberen. Mijn vriend eiwitdieet. En is het soms wel zat die shakes. Dus een pannenkoekje op zijn tijd is best een goed idee :)

Zeg Body & Fit. Krijgen jullie nog wel eens leuke reclame t-shirts of posters.
In beide ben ik geintereseerd. :p

Enne wel posters waar vrouwlijk schoon op staat.

Hee Body en Fitshop, wat zou je aanraden aan een 16 bijna 17 jarige die zich moet droogtrainen in verband met kickboksen? Heb nu alleen whey perfection voor na het trainen. Train nu bijna 8 maand en ga over 3 maand wedstrijdkickboksen waarvoor ik nog paar kilotjes vet kwijt moet. Wat raad je me aan ?

Je calorie inname beperken, kost je niets! ;)

Even vraagje:
Beta-alanine pure van jullie, is het normaal dat mijn potje vol met brokken zit? Zojuist opengedaan en vroeg me dit af.

Oh en mijn 2de cadeau zat er niet bij (shaker), maar maakt niet uit hoor :P
Dat met die brokken heb ik niet gehad, denk dat er misschien wat vocht bij is gekomen??

Die van mij hebben ook brokken dw

Ik heb vanavond een bestelling geplaatst. Ordenummer 461984
Normaal krijg ik ook gelijk een mail dat de bestelling ter verzending is geplaatst.

Helaas nu nog niet. Er ging ook wel iets mis na de Ideal opdracht.
Maar heb wel een mailing dat de bestelling en betaling in orde is.
Kan je hier even naar kijken?

Na veel goeds te horen hierover hb ik gisteren een bestelling geplaatst bij b&f

Nr1
Magnificent
Whey en caseïne
Glucosamine

Ben benieuwd naar de combo Magnificent en nr1

En kwestie tijdstip inname

Half u voor traning nr 1
Vlak na traning magnificent
En half u erna Whey?

Yep zo doe ik het ook en werkt perfect!

Inderdaad een mooi inname schema

Een shakebeker meer of minder, maakt niet uit hoor :P! Vergeten is menselijk, jullie service is altijd top, dat is het belangrijkste ;)
Bedankt voor je compliment! :thumbs: Bij je volgende bestelling maken we het even goed! ;)
Ik zou beginnen je calorie inname omlaag te brengen. Gemakkelijk gaat dit door wat vet en koolhydraten eruit te halen. Daarnaast mocht het niet snel genoeg gaan kun je denken aan een vetburner :)
Ik houd de pannenkoeken even in de gaten. Deze lijken me ook wel lekker / leuk om te proberen. Mijn vriend eiwitdieet. En is het soms wel zat die shakes. Dus een pannenkoekje op zijn tijd is best een goed idee :)
Pannenkoeken zijn echt een aanwinst in ons assortiment :)
Zeg Body & Fit. Krijgen jullie nog wel eens leuke reclame t-shirts of posters.
In beide ben ik geintereseerd. :p

Enne wel posters waar vrouwlijk schoon op staat.
Posters krijgen we eigenlijk zelden of niet. De laatste tijd zijn de leveranciers niet meer zo vrijgevig als ons:p
Ik heb vanavond een bestelling geplaatst. Ordenummer 461984
Normaal krijg ik ook gelijk een mail dat de bestelling ter verzending is geplaatst.

Helaas nu nog niet. Er ging ook wel iets mis na de Ideal opdracht.
Maar heb wel een mailing dat de bestelling en betaling in orde is.
Kan je hier even naar kijken?
Bedankt voor je order! Ik heb het even gechecked en deze is goed doorgekomen. :)

Ralf

Altijd leuk zo' n actie...doe ook maar ff mee :D

B&F ik heb net de site bekenen maar.......
5228554838_434e398978_z.jpg

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Same here, en vind ze lekkerder dan gwn uit een pakje ( en voedingswaarden zijn 10x zo goed natuurlijk )

Waar blijven de pancakes samples?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven