ElGuaje7Villa
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOL! je kan naar PostNL gaan en je pakketje ophalen als je wilik zit op de site van mijn pakket post nl & er staat
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Bezorg datum dinsdag 26 juni gewoon wachten tot dinsdag tot het hier is , of wat moet ik doen?
Tuurlijk moet je wachten tot morgen!Staat er altijd bij!Haha , maar de vorige keren stond er niets van voor ontvangst van deze zending handtekening en shit fsoiets![]()

Ik probeer een actie voor jullie op te zetten. Morgen ga ik het overleggen met Ilco en dan wachten totdat dit binnen komt. Ga er van uit dat dit wel moet lukken.
Als het goed is word je pakket morgen geleverd.ik zit op de site van mijn pakket post nl & er staat
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Bezorg datum dinsdag 26 juni gewoon wachten tot dinsdag tot het hier is , of wat moet ik doen?

De FortiFX bars zijn echt goed heLOL! je kan naar PostNL gaan en je pakketje ophalen als je wilTuurlijk moet je wachten tot morgen!

Ja absoluut. De dosis is ook 4 capsulesIk heb paar dagen geleden Agmatine capsules besteld maar voel helemaal niks van een pomp of iets dergelijks.
Moet ik de dosis voor me training van 2 naar 3 a 4 verhogen?

Wow dat is wel heel erg goedkoop hoor 0,33 cent per pannenkoek!!
of... Zou dat een foutje zijn, en moet het 33 cent per pannenkoek zijn misschien??![]()
Gaan we even snel aanpassen
Voorlopig welOw boy, ik hoop niet dat ze te lekker zijn. Anders gaat me dat flink geld kosten
Hoelang zal die Introductieaanbieding blijven?
We willen graag het scherpste prijs aanbieden.Ow boy, ik hoop niet dat ze te lekker zijn. Anders gaat me dat flink geld kosten
Hoelang zal die Introductieaanbieding blijven?
De Perfect Protein Pancakes introductieaanbieding blijft minimaal 14 dagen geldig
Ik zit te twijfelen tussen Bodylab & Body en Fitshop.
Wat me bij jullie opvalt is dat de informatie bij producten op jullie site erg 'schreeuwerig' overkomt. De reclame voor je eigen product lijkt een beetje overdreven te zijn en ik mis eigenlijk het overzicht.
Als voorbeeld jullie Whey Perfection met de Whey Pro van Bodylab:
http://www.bodyenfitshop.nl/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Whey-pro-2.0-kg-483
Op het eerste gezicht vind ik de Bodylab site een stuk prettiger aanvoelen en hoe je het ook bekijkt, dat is toch wel een belangrijk punt. Wat me vooral aan het twijfelen brengt is de goede recensies die over jullie de ronde doen.
Ik zou zeggen, kan je me op een nette manier overtuigen waarom ik bij B&F moet kopen?
Even ter informatie, mijn vorige aankoop was bij Bodylab: Whey Protein & Protein-6, ik zoek iets vergelijkbaars.

, die van Bodylab weet ik niet)kwaliteit van de producten lijkt mij toch belangrijker dan het design van een website.![]()

kwaliteit van de producten lijkt mij toch belangrijker dan het design van een website.![]()
Toch jammer dat het design van je website je visite kaartje is. De producten zelf helaas niet als je een webshop bent.
Qua eiwitten kun je het beste zelf testen dan weet je heel snel welk product je voorkeur heeft.
Toch jammer dat het design van je website je visite kaartje is. De producten zelf helaas niet als je een webshop bent.

Ik zou toch het meest aanbevelen om het zelf te wegen.Agmatine 100% puur
hoe kan ik dit het beste afmeten als 750 mg
thx oja net me rijbewijs gehaald me gusta