AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zit op de site van mijn pakket post nl & er staat
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Bezorg datum dinsdag 26 juni gewoon wachten tot dinsdag tot het hier is , of wat moet ik doen?

Bezorg datum dinsdag 26 juni gewoon wachten tot dinsdag tot het hier is , of wat moet ik doen?
LOL! je kan naar PostNL gaan en je pakketje ophalen als je wil :P Tuurlijk moet je wachten tot morgen!

Haha , maar de vorige keren stond er niets van voor ontvangst van deze zending handtekening en shit fsoiets :D

Haha , maar de vorige keren stond er niets van voor ontvangst van deze zending handtekening en shit fsoiets :D
Staat er altijd bij!
@ B&F heb net iemand die FOrtiFX laten proeven,hij wou dat ik gelijk hele pak voor hem bestel dus gelijk net besteld. Als mogelijk wat samples erbij van huismerk producten....make me look good :D

Waar blijven de pancakes samples?
Ik probeer een actie voor jullie op te zetten. Morgen ga ik het overleggen met Ilco en dan wachten totdat dit binnen komt. Ga er van uit dat dit wel moet lukken.
Als het goed is word je pakket morgen geleverd. :)
LOL! je kan naar PostNL gaan en je pakketje ophalen als je wil :P Tuurlijk moet je wachten tot morgen!
De FortiFX bars zijn echt goed he :D

Ralf

Ik heb paar dagen geleden Agmatine capsules besteld maar voel helemaal niks van een pomp of iets dergelijks.
Moet ik de dosis voor me training van 2 naar 3 a 4 verhogen?

Wow dat is wel heel erg goedkoop hoor 0,33 cent per pannenkoek!!:eek:

of... Zou dat een foutje zijn, en moet het 33 cent per pannenkoek zijn misschien?? :D

Ow boy, ik hoop niet dat ze te lekker zijn. Anders gaat me dat flink geld kosten :o

Hoelang zal die Introductieaanbieding blijven?

Ik zit te twijfelen tussen Bodylab & Body en Fitshop.

Wat me bij jullie opvalt is dat de informatie bij producten op jullie site erg 'schreeuwerig' overkomt. De reclame voor je eigen product lijkt een beetje overdreven te zijn en ik mis eigenlijk het overzicht.

Als voorbeeld jullie Whey Perfection met de Whey Pro van Bodylab:

http://www.bodyenfitshop.nl/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection

http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Whey-pro-2.0-kg-483

Op het eerste gezicht vind ik de Bodylab site een stuk prettiger aanvoelen en hoe je het ook bekijkt, dat is toch wel een belangrijk punt. Wat me vooral aan het twijfelen brengt is de goede recensies die over jullie de ronde doen.

Ik zou zeggen, kan je me op een nette manier overtuigen waarom ik bij B&F moet kopen?

Even ter informatie, mijn vorige aankoop was bij Bodylab: Whey Protein & Protein-6, ik zoek iets vergelijkbaars.

Ow boy, ik hoop niet dat ze te lekker zijn. Anders gaat me dat flink geld kosten :o

Voorlopig wel :) We willen graag het scherpste prijs aanbieden.

Ralf

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 15:13 ----------

Dat wordt:meal: De Perfect Protein Pancakes introductieaanbieding blijft minimaal 14 dagen geldig:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 15:21 ----------

Ik zit te twijfelen tussen Bodylab & Body en Fitshop.

Wat me bij jullie opvalt is dat de informatie bij producten op jullie site erg 'schreeuwerig' overkomt. De reclame voor je eigen product lijkt een beetje overdreven te zijn en ik mis eigenlijk het overzicht.

Als voorbeeld jullie Whey Perfection met de Whey Pro van Bodylab:

http://www.bodyenfitshop.nl/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection

http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Whey-pro-2.0-kg-483

Op het eerste gezicht vind ik de Bodylab site een stuk prettiger aanvoelen en hoe je het ook bekijkt, dat is toch wel een belangrijk punt. Wat me vooral aan het twijfelen brengt is de goede recensies die over jullie de ronde doen.

Ik zou zeggen, kan je me op een nette manier overtuigen waarom ik bij B&F moet kopen?

Even ter informatie, mijn vorige aankoop was bij Bodylab: Whey Protein & Protein-6, ik zoek iets vergelijkbaars.

Je kunt het beste allebei proberen en dan zelf je oordeel vormen over de eiwitten. Dat is altijd het beste. Dan hoeft ook niemand je te overtuigen:)
(de producent van de eiwitten bij ons is Volactive:), die van Bodylab weet ik niet)

Whey Perfection
Perfect Protein Mix

kwaliteit van de producten lijkt mij toch belangrijker dan het design van een website. :)

Toch jammer dat het design van je website je visite kaartje is. De producten zelf helaas niet als je een webshop bent.

Ieder zo zijn voorkeur, dat geeft ook helemaal niks:) Qua eiwitten kun je het beste zelf testen dan weet je heel snel welk product je voorkeur heeft.:)

Agmatine 100% puur
hoe kan ik dit het beste afmeten als 750 mg

thx oja net me rijbewijs gehaald me gusta

voor mijn doen grote bestelling geplaatst, extra sampling zou leuk zijn, verras me eens als het kan

Referentie nummer: 463016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven