MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is die van mij wel aangekomen? Bij mij werkt het meestal niet.. vestuurde berichten blijft altijd op 0. staan:(
Dat moet je instellen :D Als je dit niet aanzet dan slaagt hij je berichten niet op (standaard staat deze optie uit dacht ik)

Oeh, PM! :)

Heb ook nog maar agmatine, beta alanine en Hard! besteld.. (agmatine, beta alanine en Hard!) (ref: 465946)
Is de agmatine zonder scoop al bijna op? Die zal vast hard gaan!

Laatst bewerkt:
Pm gestuurd...
Zal wel te laat zijn :(

Ik vroeg me af wanneer de PAM spray weer op voorraad is.

Ook een PM verstuurd voor de pancakesample als er nog wat over is..

Pm gestuurd...
Zal wel te laat zijn :(

Is allemaal verstuurd, we hebben nog 3 samples liggen!:cool:

- Eldert

Hey Eldert,

Bedankt voor de sample!

Zou je misschien mijn vraag over de PAM spray kunnen beantwoorden?

Graag gedaan;) Sorry, zag hem over het hoofd. Ik durf het niet te zeggen, we zullen er één dezer dagen op terugkomen.

ALLE SAMPLES ZIJN DE DEUR UIT, VEEL PLEZIER VAN JULLIE PANCAKES!:D

- Eldert

Ik heb soms rond een uur of 16.00 wat weinig energie om te trainen, maar wel veel motivatie en zin. Alleen door dat energie gebrek komt dat de training niet altijd ten goede. Ik weet wel waardoor dit komt, 's ochtends om 6.00 opstaan. Gelukkig heb ik hier lang niet altijd last van, misschien één keer per week.

Nu zat ik te denken aan jullie Caffeine Caspules. Omdat ik nogal vrij heftig op caffeine reageer leek me dit een goede oplossing.
Pré-workouts vind ik te heftig hiervoor en past ook niet in me budget.

Lijkt jullie dit een goed idee?

jup probeer eens met caffeïne tabs. Ben ook gevoelig voor caffeïne en werkt echt super bij mij. savonds durf ik zelfs geen nemen. enkel af en toe eens de zaterdagochtend als ik niet veel zin heb om te trainen.

Ik heb soms rond een uur of 16.00 wat weinig energie om te trainen, maar wel veel motivatie en zin. Alleen door dat energie gebrek komt dat de training niet altijd ten goede. Ik weet wel waardoor dit komt, 's ochtends om 6.00 opstaan. Gelukkig heb ik hier lang niet altijd last van, misschien één keer per week.

Nu zat ik te denken aan jullie Caffeine Caspules. Omdat ik nogal vrij heftig op caffeine reageer leek me dit een goede oplossing.

Oppassen met caf-tabs, heb er een jaartje terug 6 tegelijk genomen voor training. Is me allesbehalve goed bevallen. ;) En van 1 à 2 voelde ik nauwelijks iets... Ken wel veel mensen die het in de ochtend nemen als vervanging voor hun koffie.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 20:20 ----------

[/COLOR]

De vermoeidheid komt puur door slaaptekort waarschijnlijk. Dit kun je zo af en toe met een caffeine capsule of een (in jouw geval) milde pre-workout " kunstmatig" verdrijven. Het is wel zaak op te letten symptomen over vermoeidheid langdurig te negeren incidenteel kan het zeker stimuleren. Wel met mate zeker omdat je er nogal gevoelig voor bent, zoals je zelf al aangeeft.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 20:22 ----------

PAm is bestelt maar gaat helaas nog wel 3-4 weken duren.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Pm gestuurd, wrs te laat maar wie niet waagt blijft maagd

Heb de maximize intense net besteld, sample heeft me doen overtuigen :D!
Is er nog een sampletje over van de pancakes? 466131

tnx!

Vraagje:

Ik ben sinds vorige week aan het duo NR1 en magnificent begonnen en deze combi werkt super voor mij, absoluut geen spijt van!

Ik heb nu een een potje agmatine besteld omdat ik er erg goede verhalen over lees, maar natuurlijk ook mede door de aanbieding :) En wou graag weten of ik dit met deze combi kan gebruiken? Of word het dan een beetje teveel van het goede??
Aangezien er ook agmatine in NR1 zit....

Vraagje:

Ik ben sinds vorige week aan het duo NR1 en magnificent begonnen en deze combi werkt super voor mij, absoluut geen spijt van!

Ik heb nu een een potje agmatine besteld omdat ik er erg goede verhalen over lees, maar natuurlijk ook mede door de aanbieding :) En wou graag weten of ik dit met deze combi kan gebruiken? Of word het dan een beetje teveel van het goede??
Aangezien er ook agmatine in NR1 zit....

Ja. Er zit namelijk niet zoveel agmatine in NR1 :) Ik zou dan voor de training 500mg proberen, voel je 't niet ga je over op 750mg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven