XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 20:20 ----------

De vermoeidheid komt puur door slaaptekort waarschijnlijk. Dit kun je zo af en toe met een caffeine capsule of een (in jouw geval) milde pre-workout " kunstmatig" verdrijven. Het is wel zaak op te letten symptomen over vermoeidheid langdurig te negeren incidenteel kan het zeker stimuleren. Wel met mate zeker omdat je er nogal gevoelig voor bent, zoals je zelf al aangeeft.:cool:

Dank je voor je post!
Klopt, dit is ook slaaptekort. Soms heb je wel van die dagen dat je niet in slaap kan komen en de wekker weer vroeg af gaat.. Voor de rest heb ik wel genoeg slaap (7 à 8 uur, op die vermoeide dagen 6 uur).
Ik zal het eens proberen!

Hey B&F, waarom stellen jullie geen samplepack samen van jullie assortiment?
denk hierbij aan creatines, wheys, vitamines, preworkout boosters echt van alles

voor 5 euro krijg je een doosje thuisgestuurd met 4-6 samples van verschillende producten uit jullie winkel
of voor 10 euro krijg je een wat groter doosje met 7-10 samples

ik ben iemand die graag iets uittest voordat hij het koopt en dit lijkt me perfect
je kunt er ook iets maandelijks van maken, een soort abonnement op samples

ik weet dat ik me hier wel voor zou abonneren

Laatst bewerkt:
Vraagje:

Ik ben sinds vorige week aan het duo NR1 en magnificent begonnen en deze combi werkt super voor mij, absoluut geen spijt van!

Ik heb nu een een potje agmatine besteld omdat ik er erg goede verhalen over lees, maar natuurlijk ook mede door de aanbieding :) En wou graag weten of ik dit met deze combi kan gebruiken? Of word het dan een beetje teveel van het goede??
Aangezien er ook agmatine in NR1 zit....

Ben je in bulk of cut? Heb de combi morgen, maar wel in de cut...

dit keer is hij wel gelukt ^^ haha en lekker dat ie was! Als de intro prijs blijft ga ik hem er wel inhouden denk ik :)

Let btw niet op het bord xD rest stond in de vaat

ImageUploadedByTapatalk1340833990.377552.jpg

In afwachting van het sample van jullie pannenkoeken heb ik nog eens pannenkoeken gemaakt met whey naturel + oats en gebakken met pan en met slechts 30 gram suiker erbij voor 21 pannenkoeken terwijl ze lekker zijn om zonder iets erop te eten! :meal:
Dus je weet het B&F, zal erg lekker moeten zijn om de mijne te verslaan :D

In afwachting van het sample van jullie pannenkoeken heb ik nog eens pannenkoeken gemaakt met whey naturel + oats en gebakken met pan en met slechts 30 gram suiker erbij voor 21 pannenkoeken terwijl ze lekker zijn om zonder iets erop te eten! :meal:
Dus je weet het B&F, zal erg lekker moeten zijn om de mijne te verslaan :D

recept?

Vraagje:

Ik ben sinds vorige week aan het duo NR1 en magnificent begonnen en deze combi werkt super voor mij, absoluut geen spijt van!

Ik heb nu een een potje agmatine besteld omdat ik er erg goede verhalen over lees, maar natuurlijk ook mede door de aanbieding :) En wou graag weten of ik dit met deze combi kan gebruiken? Of word het dan een beetje teveel van het goede??
Aangezien er ook agmatine in NR1 zit....
Ja, je kunt gerust een beetje extra agmatine toevoegen aan de Nr1. Je moet er wel rekening houden dat er al genoeg ingrdienten inzitten voor de doorbloeding/pomp waardoor je kunt afvragen of het nodig is :)
Hey B&F, waarom stellen jullie geen samplepack samen van jullie assortiment?
denk hierbij aan creatines, wheys, vitamines, preworkout boosters echt van alles

voor 5 euro krijg je een doosje thuisgestuurd met 4-6 samples van verschillende producten uit jullie winkel
of voor 10 euro krijg je een wat groter doosje met 7-10 samples

ik ben iemand die graag iets uittest voordat hij het koopt en dit lijkt me perfect
je kunt er ook iets maandelijks van maken, een soort abonnement op samples

ik weet dat ik me hier wel voor zou abonneren
Het idee is echt heel goed. Echter, wij krijgen bijna nooit meer samples van onze leverancier. Die we dan los zouden kunnen verkopen. Zodra we dit structureel zouden krijgen, zouden we het er zeker bij doen. Voor ons ook ideaal tov de klant :)

Ralf

Ben je in bulk of cut? Heb de combi morgen, maar wel in de cut...

zit momenteel in de bulk (combi werkt heerlijk) en zoals ik van meerdere heb gehoord is dat je het zonder probleem ook in de cut kan gebruiken..

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 07:48 ----------

Ja, je kunt gerust een beetje extra agmatine toevoegen aan de Nr1. Je moet er wel rekening houden dat er al genoeg ingrdienten inzitten voor de doorbloeding/pomp waardoor je kunt afvragen of het nodig is :)

Het idee is echt heel goed. Echter, wij krijgen bijna nooit meer samples van onze leverancier. Die we dan los zouden kunnen verkopen. Zodra we dit structureel zouden krijgen, zouden we het er zeker bij doen. Voor ons ook ideaal tov de klant :)

Ralf

Zoiets dacht ik ook al...denk dat ik gewoon wacht tot de NR1 op is....ik heb het iig op voorraad :)

Laatst bewerkt:
Super! Laat je me even in het review topic weten of het bevalt?

Ralf

We gaan vanmiddag even exact kijken hoe we de sample actie gaan doen.
Kom er uiterlijk morgen op terug maar ik denk vanmiddag al:)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 12:46 ----------

Dank voor de order!:) (open zak nog te gebruiken?)
Late reactie, maar ja! Wel een klein beetje eruit gevallen, zo'n 50 gram denk ik. Maar ja wat is 50 gram nou als je 8kg besteld!! Heb alleen wel even een soort van plastic doos ervoor gekocht om mn oats in te bewaren. Misschien een goed idee om hersluitbare zakken te maken? :D

Gisterenmiddag bestelling geplaatst, ref.nr: 465464.

Echter nog geen email ontvangen met bevestiging en track and trace code? Krijg ik hem vandaag binnen?:D

Bedankt!

B&F,

Ik gebruik nu sinds een paar maanden Hard! als pre workout, bevalt me nog steeds erg goed! Wel de extra energie en focus en geen crash achteraf, ideaal! Ik gebruik het steeds ongeveer 6 weken en dan 2 weken niet. Nu zag ik dat Hard! vandaag nog in de aanbieding is, kan het kwaad om met dit patroon door te gaan of raden jullie aan om even een pauze wat betreft pwo's in te lassen? Ik vraag me namelijk af of het verstandig is om langere tijd continu gebruik te maken van pre workouts, 3 tot 4 keer per week.

Alvast bedankt :)

Gratis protein perfect pancakes binnen gekregen vandaag! Super actie!

Binnenkort weer whey en creatine bij jullie bestellen! Als de pancakes bevallen, komen die er ook zeker bij! Top service

Super! Laat je me even in het review topic weten of het bevalt?

Ralf

Zal ik zeker doen!

Vandaag mijn bestelling ook weer binnen gekregen :D Super bedankt voor de leuke extra' s!! Jammer genoeg zat de sample van de pancake er niet bij...maakt nie uit ga hem de volgende keer toch wel bestellen..
Oja...de berry blast is echt lekker:D

FFFFFFFUUUUUUUUUUUU, 5kg oats op na precies een maand. Zo even bestellen.

@b&f, is het niet erg als je maar voor 10 euro koopt (4kg) ivm verzendkosten? Wil niet zo'n kl***zak zijn namelijk:o

Late reactie, maar ja! Wel een klein beetje eruit gevallen, zo'n 50 gram denk ik. Maar ja wat is 50 gram nou als je 8kg besteld!! Heb alleen wel even een soort van plastic doos ervoor gekocht om mn oats in te bewaren. Misschien een goed idee om hersluitbare zakken te maken? :D
Eerst maar eens eraan werken dat de zak niet meer knapt he:D De Oats zijn op deze manier heel voordelig en goed van kwaliteit. Vandaar we ze in deze zakjes hebben gedaan. Wat je zelf gedaan hebt is inderdaad de beste manier, zelf doe ik het ook zo. Meerdere zakjes in een grote bak en een Whey schep erbij :)
Gisterenmiddag bestelling geplaatst, ref.nr: 465464.

Echter nog geen email ontvangen met bevestiging en track and trace code? Krijg ik hem vandaag binnen?:D

Bedankt!
Vreemd dat je geen mail gehad hebt.:rolleyes: Hij is wel degelijk verzonden en ik pm je de trackandtrace even :)
B&F,

Ik gebruik nu sinds een paar maanden Hard! als pre workout, bevalt me nog steeds erg goed! Wel de extra energie en focus en geen crash achteraf, ideaal! Ik gebruik het steeds ongeveer 6 weken en dan 2 weken niet. Nu zag ik dat Hard! vandaag nog in de aanbieding is, kan het kwaad om met dit patroon door te gaan of raden jullie aan om even een pauze wat betreft pwo's in te lassen? Ik vraag me namelijk af of het verstandig is om langere tijd continu gebruik te maken van pre workouts, 3 tot 4 keer per week.

Alvast bedankt :)
Hard! bevalt hier ook erg goed. We hebben nu meerdere smaken en merken dat de verkoop omhoog gegaan is. Hard! is echt een aanwist als pre-workout en vandaag nog in de aanbieding!

Gratis protein perfect pancakes binnen gekregen vandaag! Super actie!

Binnenkort weer whey en creatine bij jullie bestellen! Als de pancakes bevallen, komen die er ook zeker bij! Top service
Graag gedaan! Ben benieuwd naar je review!

Voor iedereen: Degene die als eerst een leuke uitgebreide review schrijft in een nieuw topic "perfect protein pancakes" in de reviewsectie stuur ik wat extra Perfect Protein Pancakes samples :)

Ralf

Ja ik heb een nieuwe review gemaakt ;)

En hier de sample ook binnen, hartelijk dank daarvoor :)

Hard! bevalt hier ook erg goed. We hebben nu meerdere smaken en merken dat de verkoop omhoog gegaan is. Hard! is echt een aanwist als pre-workout en vandaag nog in de aanbieding!

Ralf

Beste Ralf,

Het ging mij eigenlijk ook om de vraag of het kwaad kan om langere tijd (meerdere maanden) 3 tot 4 keer per week gebruik te maken van een pre workout. Raad je ook aan om gewoon een tijdje niks te nemen of kun je Hard! (of bijvoorbeeld Jack3d) gewoon langere tijd gebruiken, als je bijvoorbeeld 6 weken een pwo gebruikt en dan 2 weken niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven