XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hier de sample ook binnen, hartelijk dank daarvoor :)
Top, ben benieuwd. Laat je het hier even weten wat je ervan vindt?
Beste Ralf,

Het ging mij eigenlijk ook om de vraag of het kwaad kan om langere tijd (meerdere maanden) 3 tot 4 keer per week gebruik te maken van een pre workout. Raad je ook aan om gewoon een tijdje niks te nemen of kun je Hard! (of bijvoorbeeld Jack3d) gewoon langere tijd gebruiken?
Oh, mijn excuus:rolleyes: Uiteraard, het is eigenlijk geen probleem om dit zo te blijven gebruiken. Zolang je er goed op reageert kan dat prima. Merk je dat je er iets minder op gaat, kan twee weekjes rust of de dosering iets verhogen geen kwaad :)

Ralf

@B&F, even een reactie op mijn vraag? 1 pagina terug :)

Oh, mijn excuus:rolleyes: Uiteraard, het is eigenlijk geen probleem om dit zo te blijven gebruiken. Zolang je er goed op reageert kan dat prima. Merk je dat je er iets minder op gaat, kan twee weekjes rust of de dosering iets verhogen geen kwaad :)

Ralf

Ah super, bedankt voor de snelle reactie. Is een product als agmatine trouwens vergelijkbaar met de werking van een pre workout of is agmatine meer alleen op de 'pomp' gericht?

Wat worden de aanbiedingen voor morgen? Whey perfectie?

FFFFFFFUUUUUUUUUUUU, 5kg oats op na precies een maand. Zo even bestellen.

@b&f, is het niet erg als je maar voor 10 euro koopt (4kg) ivm verzendkosten? Wil niet zo'n kl***zak zijn namelijk:o
@B&F, even een reactie op mijn vraag? 1 pagina terug :)
Mijn collega's en ik hebben het vast gemist. Sorry :) Ja, natuurlijk zit er bij zo'n laag bedrag ook verzendkosten aan vast. Echter, als je meer nodig hebt zouden we het waarderen dat alles ineens gaat. Als dat niet het geval is, houdt het op :)
Ah super, bedankt voor de snelle reactie. Is een product als agmatine trouwens vergelijkbaar met de werking van een pre workout of is agmatine meer alleen op de 'pomp' gericht?
Agmatine is puur voor de doorbloeding/pomp :)

Even van de website:
Agmatine wordt gebruikt voor:
-Fantastische en aanhoudende spierpomps!
-Spierherstel
-Uithoudingsvermogen
-Sterkere prestaties
-vetverlies
-Massieve droge spiermassa

Samenvatting van voordelen:
-Verhoogde Nitric Oxide synthese
-Simulatie GH-, LH en IGF-1
-Verhoogde toevoer voeding naar spieren
-Verbetere insulinerespons
-Gezond als antioxidant

Ralf

Hier de sample ook binnen. Thanks. Zal m morgen eens gaan maken.

Sample is binnen... Zal hem zaterdag is maken :)

Hier ook de sample vanmiddag binnen gekregen, top! Ik zal in betreffende topic laten weten wat ik ervan vind! ;)

Weekaanbeidingen voor morgen;:)
PeptoPro
Super creatine
Syntha6 Bars (klein)
No Shotgun MHF

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 17:06 ----------

Hier ook de sample vanmiddag binnen gekregen, top! Ik zal in betreffende topic laten weten wat ik ervan vind! ;)

Super! Laat het maar weten:)

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 17:06 ----------

Komende weekaanbiedingen hierboven:)

Thanks B&F sample is binnen ;)

Edit: toch wel binnen

Laatst bewerkt:
Ik heb hem niet binnen in ieder geval :p misschien morgen

Heb gister agmatine ontvangen, maar damn wat is dit smerig!

Iemand tips om t weg te krijgen?

Heb gister 3 bestellingen gedaan vóór 22:00 waarvan ik er maar 1 heb ontvangen.

Het gaat om bestelling met ref nummer 466195 & 466208. Beide wel een bevestingsmail gehad maar geen verzendingsmail terwijl ik die wel bij de geleverde product heb gekregen.

Kan iemand van B&F dit even kortsluiten?

Heb gister 3 bestellingen gedaan vóór 22:00 waarvan ik er maar 1 heb ontvangen.

Het gaat om bestelling met ref nummer 466195 & 466208. Beide wel een bevestingsmail gehad maar geen verzendingsmail terwijl ik die wel bij de geleverde product heb gekregen.

Kan iemand van B&F dit even kortsluiten?

466195 is bij de buren bezorgd, op nummer 28 1;)

466208 ligt op de afhaallocatie, het postkantoor aan de Vivant Achile Tussen Meer 375-B.

- Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven