MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net m'n eerste twee pannenkoeken op. ****ing lekker! Ik ben er zeer tevreden over, wat mij betreft een echte aanrader.

Zijn zeer zeker aan te raden de pannenkoeken zijn lekker naturel maar ook natuurlijk met iets erop.Voldoende eiwitten weinig andere stoffen waardoor deze in de cut ook gewoon gebruikt kunnen worden.Fijne afwisseling van de shakes al blijf ik ook gewoon de whey perfection gebruiken lemon ice is een heerlijke smaak.Vandaag een bestelling gedaan.

Zijn zeer zeker aan te raden de pannenkoeken zijn lekker naturel maar ook natuurlijk met iets erop.Voldoende eiwitten weinig andere stoffen waardoor deze in de cut ook gewoon gebruikt kunnen worden.Fijne afwisseling van de shakes al blijf ik ook gewoon de whey perfection gebruiken lemon ice is een heerlijke smaak.Vandaag een bestelling gedaan.

Ja, de Isolaat Perfection is nu ook in Stracciatella leverbaar :)

Ralf

Hey B&F, krijgen jullie binnenkort ook de nieuwe versie van 1MR? Op BodyBuilding.com wordt ie al aangeboden: [Link niet meer beschikbaar]

Ben er erg benieuwd naar namelijk!

Nog net op tijd hoop ik!
Referentie nummer: 471511

Kan die morgen nog worden bezorgd!~! ???:D

Edit:
Ah, jullie hebben de order aangenomen, top, gelukkig niet voor niks vet lopen haasten, heb zeker 5 keer rood gepakt! Ik krijg in ieder geval een verzend bevestiging, goed teken neem ik aan. :P

Citrulline Malate – CitruPure heeft trouwens in de titel "200 doseringen" staan, echter zijn het er maar 100 (100 * 2,5gr. maatschap, potje van 250 gr.)

Laatst bewerkt:
Nog net op tijd hoop ik!
Referentie nummer: 471511

Kan die morgen nog worden bezorgd!~! ???:D

Edit:
Ah, jullie hebben de order aangenomen, top! Ik krijg in ieder geval een verzend bevestiging, goed teken neem ik aan. :P

Citrulline Malate – CitruPure heeft trouwens in de titel "200 doseringen" staan, echter zijn het er maar 100 (100 * 2,5gr. maatschap, potje van 250 gr.)
Bedankt voor je order. Jouw order is de laatste van vandaag!Morgen in huis :)

Ralf

Na het fitnessen keek ik op mijn telefoon en zag ik dat ik gebeld was door een vreemd nummer!

Ik bel terug. Blijkt het de body en fitshop te zijn om mij even mede te delen dat de gewenste smaak niet meer beschikbaar was in de betreffende portie van mijn Gain Fast en de beste man gaf mij gelijk een paar opties wat er nog wel was.

Dat vond ik toch wel heel erg netjes en het melden waard! Super service :D.

2 Dagen geleden jullie pancakes gekocht, maar is nu op :D Lekker hoor

Wtf, heb je 30 pannenkoeken per dag gegeten? :roflol: strong bulk

Btw b&f, aangezien de pancakes zon succes zijn , misschien een idee om hier ook een grotere verpakking uit te brengen? 3 kilo ofzo :D of zon mega emmer als de shakes

Btw b&f, aangezien de pancakes zon succes zijn , misschien een idee om hier ook een grotere verpakking uit te brengen? 3 kilo ofzo :D of zon mega emmer als de shakes
Zal die van 10 sachets zijn probs :p

Zo kun je 't wel zien ja

Na het fitnessen keek ik op mijn telefoon en zag ik dat ik gebeld was door een vreemd nummer!

Ik bel terug. Blijkt het de body en fitshop te zijn om mij even mede te delen dat de gewenste smaak niet meer beschikbaar was in de betreffende portie van mijn Gain Fast en de beste man gaf mij gelijk een paar opties wat er nog wel was.

Dat vond ik toch wel heel erg netjes en het melden waard! Super service :D.
Graag gedaan. :) Je had met mijn gesproken haha. Strak muziekje op de achtergrond he:cool:
Bedankt voor je complimenten! :) Ik kan maar niet stoppen om de hemel het in te prijzen.

Dat is een idee :D Ben jij dan de eerste die het koopt?:p Ik zal hier eens een balletje opwerpen.

Ralf

Aangezien ik net verhuist ben en een volledig nieuwe keuken heb laten installeren hebben mijn suppies ook een mooi plekkie gekregen :p
34o3kmr.jpg

21ni8gp.jpg

Weet niet of het een magnetron of een oven is. Maar worden de potjes niet warm bij gebruik?

Hey B&F hebben jullie eigenlijk Arachidonic Acid producten te koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven