Pietje II
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net m'n eerste twee pannenkoeken op. ****ing lekker! Ik ben er zeer tevreden over, wat mij betreft een echte aanrader.
Isolaat whey straciatella is ook met stukjes neem ik aan?
Zijn zeer zeker aan te raden de pannenkoeken zijn lekker naturel maar ook natuurlijk met iets erop.Voldoende eiwitten weinig andere stoffen waardoor deze in de cut ook gewoon gebruikt kunnen worden.Fijne afwisseling van de shakes al blijf ik ook gewoon de whey perfection gebruiken lemon ice is een heerlijke smaak.Vandaag een bestelling gedaan.
Ja, de Isolaat Perfection is nu ook in Stracciatella leverbaar

Bedankt voor je order. Jouw order is de laatste van vandaag!Morgen in huisNog net op tijd hoop ik!
Referentie nummer: 471511
Kan die morgen nog worden bezorgd!~!
Edit:
Ah, jullie hebben de order aangenomen, top! Ik krijg in ieder geval een verzend bevestiging, goed teken neem ik aan.
Citrulline Malate – CitruPure heeft trouwens in de titel "200 doseringen" staan, echter zijn het er maar 100 (100 * 2,5gr. maatschap, potje van 250 gr.)

.2 Dagen geleden jullie pancakes gekocht, maar is nu opLekker hoor
strong bulk
of zon mega emmer als de shakesZal die van 10 sachets zijn probsWtf, heb je 30 pannenkoeken per dag gegeten?strong bulk
Btw b&f, aangezien de pancakes zon succes zijn , misschien een idee om hier ook een grotere verpakking uit te brengen? 3 kilo ofzoof zon mega emmer als de shakes

Zo kun je 't wel zien jaWtf, heb je 30 pannenkoeken per dag gegeten?strong bulk
Btw b&f, aangezien de pancakes zon succes zijn , misschien een idee om hier ook een grotere verpakking uit te brengen? 3 kilo ofzoof zon mega emmer als de shakes
Graag gedaan.Na het fitnessen keek ik op mijn telefoon en zag ik dat ik gebeld was door een vreemd nummer!
Ik bel terug. Blijkt het de body en fitshop te zijn om mij even mede te delen dat de gewenste smaak niet meer beschikbaar was in de betreffende portie van mijn Gain Fast en de beste man gaf mij gelijk een paar opties wat er nog wel was.
Dat vond ik toch wel heel erg netjes en het melden waard! Super service.
Je had met mijn gesproken haha. Strak muziekje op de achtergrond he
Bedankt voor je complimenten!2 Dagen geleden jullie pancakes gekocht, maar is nu opLekker hoor
Ik kan maar niet stoppen om de hemel het in te prijzen.Dat is een ideeWtf, heb je 30 pannenkoeken per dag gegeten?strong bulk
Ben jij dan de eerste die het koopt?
Ik zal hier eens een balletje opwerpen.Aangezien ik net verhuist ben en een volledig nieuwe keuken heb laten installeren hebben mijn suppies ook een mooi plekkie gekregen
![]()
![]()

Weet niet of het een magnetron of een oven is. Maar worden de potjes niet warm bij gebruik?