HMT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdienen zo wel veel geld aan mensen zoals jesse2010

Bedankt voor je order! Laat je even weten wat je van de pannenkoeken vindt?
Dus No Explode is lange tijd geleden verboden, maar in de vorm van Igniter Shots mag het nog wel... Dan moet er haast wel verschil in de samenstelling zitten?

Haha, ja ik ben niet zo snel hoor. Het is echt onzettend druk en iedereen wil de Ready2drink Syntha hebben. Ik moet zelf nu ook mee helpen! Zolang jullie het morgen maar hebben, nietwaaaaarhaha heb ze besteld voordat je ze hier had gezet:
nr: 471986

Bedankt!Jep Besteld altijd handig voor onderweg.
Ref:472044
Klopt helemaalDus No Explode is lange tijd geleden verboden, maar in de vorm van Igniter Shots mag het nog wel... Dan moet er haast wel verschil in de samenstelling zitten?

Super man! Goed om te horen. De Pancakes zijn echt een succes en ben blij dat iedereen hiermee zo blij is.Bij deze:
Net probleemloos 2 heerlijke pannenkoekjes gebakken. Het bakte heel makkelijk en de smaak was heerlijk! Zeker een aanrader.
9/12hoelang is de houdbaarheids dagtum van die ignitershots? tis namelijk wel een hele scherpe prijs en ik weet dat ze goed hun werk doen.
Groetjes

Hahah, erg verleidelijk. Een goede koop in ieder geval. Ze vliegen er erg snel uit, iedereen besteld het haha.
Gister whey binnengekomen en super al die extra samples ben er super blij mee.
op de syntha shots staat bij nutrition facts 40gram proteins. het zijn toch gewoon shotjes met 28grams proteins?
Gister whey binnengekomen en super al die extra samples ben er super blij mee.
op de syntha shots staat bij nutrition facts 40gram proteins. het zijn toch gewoon shotjes met 28grams proteins?
28gr protein per shot!Ik heb zojuist ook maar meteen gebruik gemaakt van de OP=OP actie van BSN
Ref 472230

Graag gedaan.Je had met mijn gesproken haha. Strak muziekje op de achtergrond he
Bedankt voor je complimenten!Ik kan maar niet stoppen om de hemel het in te prijzen.
Dat is een ideeBen jij dan de eerste die het koopt?
Ik zal hier eens een balletje opwerpen.
Ralf

willen jullie die acties niet te vaak doen, me oma word gek van me ( ik bel steeds om te zeggen dat er nieuw pakketje komt) hahah
die flesjes zijn handig tijdens uitgaan, dan zeuren me maten minder als dat ik met een shake beker aan kom![]()
Aangezien ik liever om de zoveel tijd een grote bestelling maak ( en daarbij ook nog wat voordeel pak ) , zit die wone er dik in ja haha![]()

Vanmorgen ook al een bestelling gedaan en kreeg net de mail van de bsn actie maar weer ff een bestelling gedaan.
472349 en 471809