XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een leuke toevoeging aan het assortiment voor de festivalgangers onder ons:
Vloeibare proteine shots

Die van Muscle Meds (Carnivor) hebben jullie al in je online shop, maar misschien dat B&F zelf met iets op de markt kan komen? Die van Muscle Meds is vrij door voor wat het is lijkt mij!

Maar is altijd wel handig om even tussendoor een shot proteine binnen te krijgen, net zoals een proteine bar.

Klinkt ook als een optie:cool:

-Eldert

Whey isolaat besteld choco ref 470430

Wat gehoord van de isolaat straciatella?

Bedankt :)

Misschien een leuke toevoeging aan het assortiment voor de festivalgangers onder ons:
Vloeibare proteine shots

Die van Muscle Meds (Carnivor) hebben jullie al in je online shop, maar misschien dat B&F zelf met iets op de markt kan komen? Die van Muscle Meds is vrij door voor wat het is lijkt mij!

Maar is altijd wel handig om even tussendoor een shot proteine binnen te krijgen, net zoals een proteine bar.

hoe wil je dat mee naar binnen krijgen op een festival dan?

Bon bini

Dushi body en fitters!

Ik ben al een tijdje geleden vanuit Nederland naar Curacao gegaan, voorheen was ik een vaste klant bij jullie supershop!
Helaas is hier op Curacao geen bodyenfitshop, had gebeld en volgens ruud konen jullie ook helaas hier niks heen sturen. Nu laat ik volgende maand mijn moeder overkomen, dus dan kan zij mooi wat supps voor me meenemen.
Bedankt voor de jarenlange goeie service, over een jaar ben ik weer terug als vaste klant!
Ga nu trainen, heb zin in ijzer:-)
groeten vanuit een warm Curacao!
Lowie

hoe wil je dat mee naar binnen krijgen op een festival dan?

Goed punt, even geen rekening mee houden dat controle op festivals in NL veel beter zijn dan in België :p... In België voelen ze soms eens aan je zakken gewoon, kan je dus makkelijk wegsteken ergens anders.

In NL voelen ze echt overal, ballen zijn al enkele keren bijna naar binnen geduwd geweest tijdens controle, dus dat wordt moeilijker :o...

Goede opmerking anyway ;)

Maar los hiervan; het zou sowieso wel handig zijn om gewoon ergens anders mee te nemen. Ik heb nu van die proteine bars maar die smelten ook met dit weer :D

Dushi body en fitters!

Ik ben al een tijdje geleden vanuit Nederland naar Curacao gegaan, voorheen was ik een vaste klant bij jullie supershop!
Helaas is hier op Curacao geen bodyenfitshop, had gebeld en volgens ruud konen jullie ook helaas hier niks heen sturen. Nu laat ik volgende maand mijn moeder overkomen, dus dan kan zij mooi wat supps voor me meenemen.
Bedankt voor de jarenlange goeie service, over een jaar ben ik weer terug als vaste klant!
Lowie
Als jij de vlucht en verblijf betaald wil ik ook wel wat voor je meebrengen hoor :roflol: :D

Ben hier best wel benieuwd naar, denk dat ik voor velen kan spreken als ik zeg dat het een handig iets zou zijn :-)! Zeer benieuwd of er wat van zou komen :D!

Shots gaan we eens mee aan de gang, uberhaupt redelijk vraag naar:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 08:26 ----------

Dushi body en fitters!

Lowie

Top! Leuk bericht om te lezen. Geniet van het mooie weer daar:) Tot volgens jaar. Thanks:)

Zit bij jullie Citrulline Malate – CitruPure gewoon een maatschepje?
En hoeveel mg is het per schep?

No shotgun hoef je niet op rust dagen te nemen, maar hoe hou je dan je creatine peil hoog? Want er zit en no shotgun genoeg creatine om niet nog extra crea er bij te nemen..?

Vloeibare proteine shots

Nee toch? Je valt geen kg's spieren af hoor op zo'n dag:)
Neem maar een dikke cassein shake en je hebt plenty. Zorg je daarna voor je amino's en bij thuiskomst wederom een cassein shake. Slaap lekker;)

Nee toch? Je valt geen kg's spieren af hoor op zo'n dag:)
Neem maar een dikke cassein shake en je hebt plenty. Zorg je daarna voor je amino's en bij thuiskomst wederom een cassein shake. Slaap lekker;)

Idd ik neem meestal ook een flinke casseine shake voor een festival en een flinke whey shake met havermout direct erna. Dan voor het slapen nog casseine. Good 2 go

Gister bestelling geplaatst en net binnen gekregen.
Wederom een topservice van Bodyenfitshop!
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven