Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb dus de fast diet (combi) besteld en ben gisteren (avond) begonnen. Ik moet dus 4 pillen smorgens 4 pillen smiddags en savonds 2.
de fast diet pillen heb ik zonet ingenomen ongeveer uurtje geleden en ik voel me nu wat "branderig" nerveus of hoe moet ik het uitleggen. Is dit normaal en gaat dit over? ???
jammer alleen dat de spierpijnen niet verminderen. Hoopte dit ook te bereiken maar dan zal ik wel een ander pilletje nog nodig hebben. :rolleyes:
de fast diet zelf moet genomen worden na de maaltijd :eek: en de rest staat er niet op wanneer ik die moet nemen. Speelt dit een rol?
ik heb ook de fast diet nu genomen zonder maaltijd:o misschien dat dat de reden is van dat gevoel. kzal het straks weten te zeggen hoor.:)

Neem eerst maar even niet meer als 2 caps Fast Diet per dag, om even te wennen. 1 caps na het ontbijt en 1 caps na de lunch...

ik heb dus de fast diet (combi) besteld en ben gisteren (avond) begonnen. Ik moet dus 4 pillen smorgens 4 pillen smiddags en savonds 2.
de fast diet pillen heb ik zonet ingenomen ongeveer uurtje geleden en ik voel me nu wat "branderig" nerveus of hoe moet ik het uitleggen. Is dit normaal en gaat dit over? ???
jammer alleen dat de spierpijnen niet verminderen. Hoopte dit ook te bereiken maar dan zal ik wel een ander pilletje nog nodig hebben. :rolleyes:
de fast diet zelf moet genomen worden na de maaltijd :eek: en de rest staat er niet op wanneer ik die moet nemen. Speelt dit een rol?
ik heb ook de fast diet nu genomen zonder maaltijd:o misschien dat dat de reden is van dat gevoel. kzal het straks weten te zeggen hoor.:)

das door de cafeïne/1,3-dimethylamylamine, thermogenetische werking + energierush, mss is door je gewicht (=weinig) ook gwn standaard een mindere dosis genoeg :cool: maar leuk dat je er al iets van merkt :cool:

Aanbevolen gebruik Radical Fat Loss Stack:

Tijdens het ontbijt
1 capsule CLA

Na het ontbijt
2 capsules Fast Diet (===> 1tje)

's Ochtends tussen de maaltijden
1 capsule Transform

Tijdens de lunch
1 capsule CLA

Na de lunch
2 capsules Fast Diet (===> 1tje)

's Middags tussen de maaltijden
1 capsule Transform

Tijdens het avondeten
1 capsule CLA

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

:cool:

Micellar Casein Superior weegt 1500 gram +die emmer er nog bij,,, het gewicht van de zending is 2170 gram,, omdat ik al meer dan 2weken wacht werd er mij een mooi paketje belooft,, hoop het zo :D !
b&f:clap:

Micellar Casein Superior weegt 1500 gram +die emmer er nog bij,,, het gewicht van de zending is 2170 gram,, omdat ik al meer dan 2weken wacht werd er mij een mooi paketje belooft,, hoop het zo :D !
b&f:clap:

Foutje van mijn collega:cool: (zelf maak ik geen fouten:D) Onderweg inderdaad..:)

Wie heeft ook altijd de neiging om toch wat kleins te bestellen ook al heb je al je geld al uitgegeven? :D

bedankt voor me pakketje body fit shop zo even me vet meten met die vet meter

Grrr:o

1 Pre-workout Power Pill * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 90 capsules
1 SuperPump 250 * (Gaspari Nutrition) 1 Stick
3 NOX Pump Xtreme Ultralife * (Ultra Life) 1 zakje Nox Pump XTREME!
1 NO SHOTGUN V3! (VPX Sports) 1x Stick

Referentie: 111440

Nu verwacht ik wel een compensatie omdat ik nu in het rood sta :D

Laatst bewerkt:
das door de cafeïne/1,3-dimethylamylamine, thermogenetische werking + energierush, mss is door je gewicht (=weinig) ook gwn standaard een mindere dosis genoeg :cool: maar leuk dat je er al iets van merkt :cool:Diet (===> 1tje)
:Dweinig zou ik toch niet durven zeggen hoor
heb vandaag net 110 minuten training achter de rug, max hartslag ging helaas niet boven de 130 komt dit door de pillen of doe ik iets verkeerd?
middag pillen ging goed, geen nare effecten:)

Mijn hartslag knalt hem soms naar de 180 :D Gaat dat k*t ding weer piepen natuurlijk!

@ Bakie: Na ongv 20 euro bestelling al in het rood? gaat goed.. :lol:

Gister had ik om kwart over 3 besteld, ik kreeg daarna 2 mailtes.
Mijn bestelling en dat de bestelling verzonden was.
Kijk ik net op de track en trace van tnt staat er: 3-5-2010 zending is voorgemeld.
Wat betekent dit??
En krijg ik het pakket dan vandaag?

Gister had ik om kwart over 3 besteld, ik kreeg daarna 2 mailtes.
Mijn bestelling en dat de bestelling verzonden was.
Kijk ik net op de track en trace van tnt staat er: 3-5-2010 zending is voorgemeld.
Wat betekent dit??
En krijg ik het pakket dan vandaag?

Nee, morgen pas. Wel met extra sampes en de gevraagde bidon. :cool:

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Grrr:o

1 Pre-workout Power Pill * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 90 capsules
1 SuperPump 250 * (Gaspari Nutrition) 1 Stick
3 NOX Pump Xtreme Ultralife * (Ultra Life) 1 zakje Nox Pump XTREME!
1 NO SHOTGUN V3! (VPX Sports) 1x Stick

Referentie: 111440

Nu verwacht ik wel een compensatie omdat ik nu in het rood sta :D

:D AI:cool:

oohw, jammer maar toch leuke goedmakers:D

Bodyenfitshop.nl, uitstekende service :D ik heb gister avond whey perfection banaan en caseine shake besteld en waren al vandaag 13:00 binnen. Ik bestel zeker meer van jullie ;). En 2 gratis shake bekers gescoord ook nog is!

Echt heerlijk blijft die cookies en cream :zuip: In de zomer weet ik al hoe ik een overheerlijke milkshake ga maken :)

2 bolletjes vanille roomijs
Beetje magere melk
Grote schep whey perfection
Klein beetje schaafijs
In de blender

Rietje erin en gaan!

Soms weet ik niet meer wat ik aan het doen ben:D
Ik had de doos apart gehouden om de bidon ed te regelen.. alles erin gedaan en toen de doos laten staan:rolleyes: zag ik vanochtend:o

O o Ilco toch:p
Dus er staat morgen mij een leuk pakketje tegemoet:D.
vanavond dan maar de andere helft crack sample gebruiken voor de rugtraining, weer knallen :lifter:

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Echt heerlijk blijft die cookies en cream :zuip: In de zomer weet ik al hoe ik een overheerlijke milkshake ga maken :)

2 bolletjes vanille roomijs
Beetje magere melk
Grote schep whey perfection
Klein beetje schaafijs
In de blender

Rietje erin en gaan!

:meal:

ilco, kan je s zien of mijn laatste bestelling al onderweg is? 110681

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven