MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ilco, kan je s zien of mijn laatste bestelling al onderweg is? 110681

Ja:), deze is vanmorgen verzonden, heb je als het goed is dus morgen. De Result wordt vrijdag nagezonden. (kleine vertraging):cool:

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

Echt heerlijk blijft die cookies en cream :zuip: In de zomer weet ik al hoe ik een overheerlijke milkshake ga maken :)

2 bolletjes vanille roomijs
Beetje magere melk
Grote schep whey perfection
Klein beetje schaafijs
In de blender

Rietje erin en gaan!

Voor in het whey Perfection receptenboek:D

Nee, maar serieus, ziet er lekker uit, ga het misschien wel eens proberen.:zuip::meal:
(als ik even tijd heb:coffeepc:

Echt heerlijk blijft die cookies en cream :zuip: In de zomer weet ik al hoe ik een overheerlijke milkshake ga maken :)

2 bolletjes vanille roomijs
Beetje magere melk
Grote schep whey perfection
Klein beetje schaafijs
In de blender

Rietje erin en gaan!

das wel bulkvoer, dat roomijs :cool:
als je in de cut zit, zoals mezelf,
-verse aardbeien (stuk of 6)
- hoop ijs
- schepje whey perfection aardbei + beetje water zodat het al wat is opgelost voor je het in de blender giet
=> blender

lekker gezonde cut-milkshake :cool:

(Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MilkShakey opnieuw punten kan geven.)

das wel bulkvoer, dat roomijs :cool:
als je in de cut zit, zoals mezelf,
-verse aardbeien (stuk of 6)
- hoop ijs
- schepje whey perfection aardbei + beetje water zodat het al wat is opgelost voor je het in de blender giet
=> blender

lekker gezonde cut-milkshake :cool:

(Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MilkShakey opnieuw punten kan geven.)

Ik zal het beetje water vervangen voor wat magere melk om meer een wat vollere smaak te krijgen, maar idd ook goed te doen ;) Maargoed iedereen zondigt wel is en dan is dit nog een leuke lekkere manier en toch vol eiwitten.

Ik heb me bestelling ontvangen, snelle levering, goed verpakt en onwijs bedankt voor de samples!

Vanavond de Crack proberen, ben benieuwd of deze aanslaat. :D

Ik heb me bestelling ook weer binnen met weer lekker wat sampletjes van whey perfection. Dit keer ook cookies en cream ^^. Danku ilco:rolleyes:

Anders staat er al de hele dag dat de chaffeur onderweg is :(

Hey,

Ik had gevraagd voor wat pre-workout boosters samples :-(.. Spijtig zaten deze er niet in :( (ref 110250).

Hey,

Ik had gevraagd voor wat pre-workout boosters samples :-(.. Spijtig zaten deze er niet in :( (ref 110250).

Ik stuur je wel wat na:)

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Anders staat er al de hele dag dat de chaffeur onderweg is :(

Als dat er staat dan is het pakket gescand en in de wagen. Kan niet anders dat ze dan of dezelfde dag komen, of je ze misschien net gemist hebt. Dan komt de TNT de volgende dag weer.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Ik heb me bestelling ontvangen, snelle levering, goed verpakt en onwijs bedankt voor de samples!

Vanavond de Crack proberen, ben benieuwd of deze aanslaat. :D

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Ik heb me bestelling ook weer binnen met weer lekker wat sampletjes van whey perfection. Dit keer ook cookies en cream ^^. Danku ilco:rolleyes:

Cookies zal je goed bevallen:)

Ben de hele dag al thuis, zijn niet geweest. Zag wel een bezorger rijden een straat verderop maar niet bij mij gezien :P
Ligt ook geen briefje in brievenbus :P
Weet ook niet precies tot hoe laat ze bezorgen maar kan denk ik aannemen dat op 5mei niet bezorgd word.

Ben de hele dag al thuis, zijn niet geweest. Zag wel een bezorger rijden een straat verderop maar niet bij mij gezien :P
Ligt ook geen briefje in brievenbus :P
Weet ook niet precies tot hoe laat ze bezorgen maar kan denk ik aannemen dat op 5mei niet bezorgd word.

Nee, dat denk ik ook niet. :cool: Tja, dan weet ik het ook niet.:D
Dan komen ze ongetwijfeld donderdag... als er staat "chauffeur onderweg" dan zouden ze eigenlijk dezelfde dag nog moeten komen.

Klopt, fout ligt niet bij jullie maar bij de bezorger.
Staat nu opeens dat eerste afleverpoging niet gelukt is, vrij logisch als die nooit aan de deur geweest is :P
Nu maar geduld hebben tot donderdag maar wel balen dit, k*t tnt sletjes :D

Ja:), deze is vanmorgen verzonden, heb je als het goed is dus morgen. De Result wordt vrijdag nagezonden. (kleine vertraging):cool:

thx bro

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Dan komt de TNT de volgende dag

ik (belg) krijg trouwens tegenwoordig mijn materiaal via DPD - das een verbetering van 9000% tov TNT - houwen zo!

thx bro

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

ik (belg) krijg trouwens tegenwoordig mijn materiaal via DPD - das een verbetering van 9000% tov TNT - houwen zo!

Ja, het is een nieuwe samenwerking tussen TNT en DPD volgens mij. DPD neemt dan de pakketten voor Belgie over:)

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Klopt, fout ligt niet bij jullie maar bij de bezorger.
Staat nu opeens dat eerste afleverpoging niet gelukt is, vrij logisch als die nooit aan de deur geweest is :P
Nu maar geduld hebben tot donderdag maar wel balen dit, k*t tnt sletjes :D

:D Dacht ik al.. de postbode wilde denk ik heeeel:cool: snel klaar zijn met z'n ronde:cool:

Hey, het is de eerste keer dat ik bij B&F bestel.
Kan je eens nagaan waar mijn bestelling blijft ?
Ben nu een weekje aan het wachten op m'n Whey Perfection (cookies) en Whey Protein Isolate (vanille.) Ben eigenlijk wat ongeduldig... (slechte eigenschap !)
Mijn referentienummer betreft 109967. De track and trace-link werkt niet.
Ik vind de site van B&F zeer overzichtelijk en echt top.
Kijk er naar uit om kennis te maken met jullie produkten.
Groeten, Daniell.

Hey, het is de eerste keer dat ik bij B&F bestel.
Kan je eens nagaan waar mijn bestelling blijft ?
Ben nu een weekje aan het wachten op m'n Whey Perfection (cookies) en Whey Protein Isolate (vanille.) Ben eigenlijk wat ongeduldig... (slechte eigenschap !)
Mijn referentienummer betreft 109967. De track and trace-link werkt niet.
Ik vind de site van B&F zeer overzichtelijk en echt top.
Kijk er naar uit om kennis te maken met jullie produkten.
Groeten, Daniell.

Ok, kan ik hier vandaan niet checken. Zal morgen vanaf kantoor dit aan je doorgeven. (had je eigenlijk al moeten hebben inderdaad)

Thanks,

Daniel.

Net besteld!!!! XD

Referentie nummer: 111567

Na die sample te proeven, moest gwn kopen!!

Samples would be greatly appreciated :)

B&F,
welke producten uit jullie gamma (van het huismerk) kunnen jullie me aanraden.
Ik beoefen het wielrennen op tamelijk intensief niveau.
3 tot 4 x per week, ritten van tussen 3,5 h en 5,5 h.
Ik nuttig reeds de isolate van Performance doch wil wel eventueel overschakelen naar een ander merk/product.
Ik heb inmiddels deze week een bestelling geplaatst zie refertenummer 109967.

De bedoeling is om tussendoor een shake van whey perfection te nuttigen, kwestie van zowel snelle als trage eiwitten op te nemen.
Na het sporten de micro whey protein isolate als recup.
Als supplement Power & endurance voor de extra uithouding en uitstelling van het verzuringsproces.

Is er een betere combinatie ?

Ik verkies liever kilo's te verliezen ipv bij te komen.
Denk dat ik voldoende energie verbruik en wat gezonde voedingsstoffen betreft, geen probleem.

Wat is je mening...
Indien jullie me een ander (bijkomend) product kunnen aanraden, kunnen dan enkele staaltjes worden bezorgd ?

Alvast las ik reeds goede commentaren op dit forum inzake jullie huismerkproducten.
Ik ben in blijde verwachting en hoop op een verdere goede samenwerking.

Vriendelijke groeten,

Daniell.

Er zaten wat samples bij m'n bestelling (bedankt nog daarvoor):thumbs:
Die whey perfection cookies & cream is echt de lekkerste whey ooit geproeft!
Gaan we eerdaags ff bestellen :D

Van Crack had ik een half zakje gebruikt, maar niks van gemerkt. . . Ben grote koffie fan, misschien ligt het daaraan? :cool:
Morgen maar een hele gebruiken, is kijken of die dan wel aanslaat.

Er zaten wat samples bij m'n bestelling (bedankt nog daarvoor):thumbs:
Die whey perfection cookies & cream is echt de lekkerste whey ooit geproeft!
Gaan we eerdaags ff bestellen :D

Van Crack had ik een half zakje gebruikt, maar niks van gemerkt. . . Ben grote koffie fan, misschien ligt het daaraan? :cool:
Morgen maar een hele gebruiken, is kijken of die dan wel aanslaat.

:thumbs: Thanks
Ja, er staat bij ons op de zaak altijd een pot cookies open:zuip:
Als je veel koffie drinkt dan kan het inderdaad goed zijn dat je minder reageert op de "energieke" blend in een pre-workout als Crack:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven