MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
+1 Voor de grotere potten en de smaak. Watermelon is erg populair in the States.

White Flood is een topproduct! :D

Wat vind je er zo goed aan? Ik hoor regelmatig van mensen dat ze er buikpijn (diarree) van krijgen en dat ze na het innemen hoofdpijn krijgen.

Is die creatine die in de aanbieding is jullie best buy of is er ook betere?

In het verleden heb ik 2 maal crea geprobeerd maar ik word er altijd misselikk is waar ik van baal want een tijdelijke bw toename en een verbetering van mn kracht lijkt me wel wat.

vraagie,

die dexaprine moet je 's ochtends op een lege maag nemen. direct na het opstaan dus.

zo ook een eiwitshake,

dus eerst dex en gelijk een eiwitshake circa half uur later ontbijt of wat?

alvast bedankt

Goedemorgen iedereen! :) Allemaal een fijn en warm weekend gehad?:cool:
Wat is eig het verschil tussen magnificent en tms?
Total Muscle Solution is een product met ingredienten voor de pomp, uithoudingsvermogen, koolhydraten, creatines, vitamines, aminozuren etc dat je zowel voor als na je training kunt nemen. De Magnificent is een pure post workout en kun je na je training nemen. Hierin zitten hoog gedoseerde aminozuren, koolhydraten, creatines en wat elektrolyten.
Uw referentienummer is: C531897

Minuut geleden besteld. Check de opmerking aub :o vorige keer is hier ook over gekeken :(
Helaas zijn de NoxiPro samples er helaas uit en komen ook niet meer. Ik heb doorgegevne dat ze er wat extra's bij moeten doen, als het goed is, moet het goedkomen! :thumbs:
B&F,
Even een vraagje, bevatten de Cissus potten van Primaforce een maatschepje? Aangezien er bij de ingredienten lijst staat dat je capsules moet nemen, terwijl het poeder is.... nogal verwarrend.

En even iets anders, is het gebruikelijk dat jullie fat caliper na enkele keren al spontaan kapot springt? Is namelijk zojuist gebeurd.
Nee, als het goed is gewoon een maatschep. Nee, dat mag niet gebeuren. Zal ik bij je volgende bestelling een extra 1 toevoegen? Graag even als opmerking aangeven :)
Bedankt weer voor het mooie pakket samples :D Die smartshaker lijkt me echt handig :) Ik gebruikte tot nu toe losse bakjes, maar dan vergat ik de shaker soms :D
Super, nu heb je voortaan altijd alles bij je :)
Is die creatine die in de aanbieding is jullie best buy of is er ook betere?

In het verleden heb ik 2 maal crea geprobeerd maar ik word er altijd misselikk is waar ik van baal want een tijdelijke bw toename en een verbetering van mn kracht lijkt me wel wat.
De Creapure Creatine is inderdaad de 'best buy'. Echte creapure creatine voor de laagste prijs. Creapure is een gepattenteerde creatine en wordt wereldwijd het meest gebruikt. Vandaar wij ook deze betrouwbare en zuivere kwaliteit creatine van Creapure aanbieden.
vraagie,

die dexaprine moet je 's ochtends op een lege maag nemen. direct na het opstaan dus.

zo ook een eiwitshake,

dus eerst dex en gelijk een eiwitshake circa half uur later ontbijt of wat?

alvast bedankt
Maakt niet zo heel veel uit. Voor maximaal resultaat, zou ik beginnen met de Dexaprine. Direct daarna kun je gerust de shake nemen :)

Ralf

Mooi, thank you! Wel half uur wachten met ontbijt? Of maakt dat ook nie uit?

Gr. Chris

Wanneer komt Body&Fit's eigen merk Beta Alanine weer in het assortiment? ik zou het willen beginnen met gebruiken in het begin van mijn officiele bulk vanaf september en het zou heel erg jammer zijn als ik bij de concurent zou moeten bestellen....;/

Hoe lang duurt het voor dat die 1,3 veboden is. Want dan komen er heel veel pré's met een spot prijs denk ik :D:D:D

Mooi, thank you! Wel half uur wachten met ontbijt? Of maakt dat ook nie uit?

Gr. Chris
Dat maakt eigenlijk heel weinig uit. Ik doe zelf 's ochtends (toen ik de Dexa gebruikte) het direct met mijn ontbijt. Ik heb niet het gevoel gehad dat ik minder resultaat had. :)
Wanneer komt Body&Fit's eigen merk Beta Alanine weer in het assortiment? ik zou het willen beginnen met gebruiken in het begin van mijn officiele bulk vanaf september en het zou heel erg jammer zijn als ik bij de concurent zou moeten bestellen....;/
Ik durf dat niet te zeggen. Mocht het eind augustus nog niet binnen zijn, dan gaat het waarschijnlijk langer duren.
Hoe lang duurt het voor dat die 1,3 veboden is. Want dan komen er heel veel pré's met een spot prijs denk ik :D:D:D
Geen idee, zodra ik meer weet zetten we het direct hier neer. De meeste producten zijn inderdaad al verlaagd :)

Ralf

Bedankt voor de reactie :D

Bedankt!! :)

nog 1 keer deze vraag want heb nog steeds geen antwoord erop gehad ookal werd me beloofd dat iemand er achter aan zou gaan.

Waarom is albuterex verboden in Nederland?

Gaan jullie de eiwitrepen van Sci-mx nog in het assortiment opnemen?
Koop ze regelmatig maar moet elke keer alleen voor die repen bij de concurentie gaan.

Bestelling gedaan, maak er wat moois van ;)

napalm is besteld, vond de maximize ook een mooie aanbieding maar heb het idee dat die napalm wat zwaarder zal zijn

Ik had zo'n kortingscode van 2.5%. Toen ik hem ingaf stond er dat het niet geldig was en bijgevolg genegeerd zal worden.

Ben dus gewoon verdergegaan. Maar op men factuur is de korting er wel degelijk afgegaan. Is waarschijnlijk zo'n bug (denk toch dat ze dat zo noemen :p) in jullie website

nog 1 keer deze vraag want heb nog steeds geen antwoord erop gehad ookal werd me beloofd dat iemand er achter aan zou gaan.

Waarom is albuterex verboden in Nederland?
We gaan het niet opnemen in ons assortiment en kan je daarvoor geen reden geven.
Gaan jullie de eiwitrepen van Sci-mx nog in het assortiment opnemen?
Koop ze regelmatig maar moet elke keer alleen voor die repen bij de concurentie gaan.
Ik heb het genoteerd en hoop dat er wat mee gedaan wordt.
Bestelling gedaan, maak er wat moois van ;)
Bedankt voor je order! We gaan het
napalm is besteld, vond de maximize ook een mooie aanbieding maar heb het idee dat die napalm wat zwaarder zal zijn
Bedankt voor je order! :) Weet ik zeker dat het je goed gaat bevallen :)
Ik had zo'n kortingscode van 2.5%. Toen ik hem ingaf stond er dat het niet geldig was en bijgevolg genegeerd zal worden.

Ben dus gewoon verdergegaan. Maar op men factuur is de korting er wel degelijk afgegaan. Is waarschijnlijk zo'n bug (denk toch dat ze dat zo noemen :p) in jullie website
Is inderdaad een vreemde bug. Toch bedankt voor je order!

Ralf

Bump, over het hoofd gezien denk ik :)
Inderdaad over het hoofd gezien. De Pam spray is onderweg, we verwachten het zo spoedig mogelijk :) Het duurt al heel lang en hoelang het verder gaat duren, durf ik eigenlijk niet te zeggen. Het is in ieder geval onderweg :)

Ralf

Ok mooi ben benieuwt is een zeer fijn product voor koken met minder cal's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven