XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoelang duurt die actie met die Muscle Mags?

Ik kan namelijk donderdag bestellen:)

Hoelang duurt die actie met die Muscle Mags?

Ik kan namelijk donderdag bestellen:)

Geen idee, afhankelijk van hoeveel we nog krijgen en hoe hard het goed. Ik schat een week.

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 20:09 ----------

Wat is de beste keus als ik voor de sterkste pre-workout wil gaan? Ik voel het namelijk niet zo snel (Noxipro had ik wel een rush(=erg fijn), maximize klein beetje meer energy, en WTF helemaal niks). Hoop toch eens iets te vinden waar ik duidelijk iets merk van een rush oid.

Noxipro is en blijft voor velen het lekkerste / sterkste werken:)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 20:09 ----------

Noxipro bevat toch ook 1.3 dma?

ja:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 20:10 ----------

Hey B&F. Hebben jullie nog iets wat vergelijkbaar is met de Low Carb Vital drink? Als ik die low carb vital drink bestel. Zit daar dan een pompje bij voor de maat?

We hebben de Stay Strong. Wel ietsje anders maar perfect op te nemen tijdens de training.:) (geen pomp)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 20:11 ----------

Zover ik het begrijp, kan je bij 15 euro al de magazine krijgen. Bij bestellingen boven de 30 euro, de magazine + de beker.
Ps De shake beker kan je altijd al krijgen bij een bestelling boven de 30 euro.

'Bij elke bestelling vanaf 15,00 euro kun je nu kiezen voor een Gratis MuscleMag Magazine, 188 pagina's dik! Ons kado voor jou!' Staat in de mail & op B&F site. Zal wel goed zijn, al voegt de shake beker tekst eigenlijk niets toe, als je boven de 30 euro bestelt, aangezien dat altijd al zo is!

Klopt:) Bestel je voor 30,00 euro of meer dan krijg je beide!:)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 20:12 ----------

Omdat de producten die 1.3d bevatten binnenkort uit de schappen gaan als ik het goed heb.

Ja:)

Voor de 200ste keer.

Waarom is Albuterex verboden in Nederland, informatie graag

wrm is noxipro dan duurder, moet dat ook weg?

Piepklein foutje op facebook staat dat je een magazine krijgt bij een bestelling van 15 euro( Body en Fitshop
Nu een Muscle Mag als kado bij een bestelling vanaf 15 euro! Wees er snel bij want op=op) Geen ramp zolang het op de site maar duidelijk is ;).Wel een tof idee.

Heb het Magazine nog niet eens gelezen. Geen tijd voor gehad:D Dank je!!!:)

Het gaat zo te horen over het ingrediënt 5-HTP

Welke combi raad je me dan aan?

Is voor clean bulk.

Enkel tms
Nr 1 en magnificent
Nr 1 en tms
Tms en magnificent
Of andere pwo en post wo combo?

Greetz

Welke combi raad je me dan aan?

Is voor clean bulk.

Enkel tms
Nr 1 en magnificent
Nr 1 en tms
Tms en magnificent
Of andere pwo en post wo combo?

Greetz

Wil me niet mengen hier, maar ik gebruik zelf op trainingsdagen NR1 en Magnificent en vind het een super combi.

20 min na Magnificent nog een whey shake en alle juiste voedingstoffen binnen in juiste volgorde.

Ja die combi heb ik momenteel achter de rug en was er wel tevreden over, maar toch altijd op zoek naar mss iets beter

C533321.
Heb het vermeld wat betreft de fat caliper.
Bedankt voor de service Ralf en natuurlijk het hele B&F Team! ;)

5-HTP is gewoon legaal hoor en is overal te koop.
Klopt:)

Wil me niet mengen hier, maar ik gebruik zelf op trainingsdagen NR1 en Magnificent en vind het een super combi.

20 min na Magnificent nog een whey shake en alle juiste voedingstoffen binnen in juiste volgorde.
Klopt helemaal, beter krijg je het haast niet.

Ja die combi heb ik momenteel achter de rug en was er wel tevreden over, maar toch altijd op zoek naar mss iets beter
Wat je hooguit zou kunnen doen is de ingredienten van Nr.1 en Magnificent extra aanvullen, naar je persoonlijk behoeften. Maar echt nodig is dit niet.

C533321.
Heb het vermeld wat betreft de fat caliper.
Bedankt voor de service Ralf en natuurlijk het hele B&F Team!
Top! Namens Ralf, graag gedaan;)

-Mike

Dat het overal te koop is klopt, maar dat maakt het nog niet legaal. Vinpocetine (denk aan NO-Xplode) valt ook al een tijd onder de geneesmiddelenwet, maar was tot voor kort overal verkrijgbaar. Mucuna pruriens (levodopa) wordt nog steeds in Nederlandse shops te koop aangeboden, maar heb zelf bij het invoeren een boete van de douane ontvangen. Idem voor piracetam en synefrine, beide worden ook vrij verkocht via het internet en smartshops, maar vallen gewoon onder de GMW.

0.1. Lijst met stoffen en producten die onder de GNW vallen
Versie: 01april 2011
Producten in een farmaceutische vorm die één van de onderstaande stoffen of producten
bevatten en onder de Geneesmiddelenwet vallen naar het oordeel van de IGZ
Artemisinine
Ephedra (Ma Huang)
Efedrine
Fenolftaleïne
5-HTP (5-hydroxytryptofaan)
Huperzine A
Hydrochinon (veelal in huidbleekmiddelzalf)
Hydroxynorefedrine
7-Keto DHEA (7-Keto Dehydroepiandrosteron)
Lovastatine (ook indien afkomstig van / in Monascus of gefermenteerde rode rijst.
Ma Huang (Ephedra)
Mucuna Pruriens
Methylsalicylaat (op huid/meer dan 10%),
N-acetylcysteine (slijmoplosser / bij dagdosering > 200 mg)
Oxedrine (Synephrine)
Picamilon (hogere dosering dan 20 mg)
Pregnenolon
6-Oxo
Salicine
Synephrine/Oxedrine
S-adenosylmethionine
Theophylline
Vincamine
Vinpocetine
Yohimbine2

Net als piracetam?:rolleyes: