Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,
wanneer komt de nieuwe jack3d micro binnen?

2de bestelling is de deur uit hoop nu wel morgen in huis te krijgen hihi =)

creatine en isolaat besteld:)

Dat weet ik op dit moment nog niet. Zodra ik meer weet zet ik het direct op de website en hier.

Uiteraard, gaan we regelen. voor 22u besteld = .....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ralf

Nouu de eerste keer dat ik bij jullie bestelde was dat niet zo hooor :p:p
Ik zie t morgen wel verschijnen kan niet wachten :)

Verkopen jullie geen powerfull meer?

Profiteer van onze geweldige acties! Je kunt op het moment bij elke bestelling vanaf 30,00 euro kiezen voor een Gratis MuscleMag Magazine, 188 pagina's dik EN een gratis Shaker Pro twv 9,90 euro!!! Onze Kado's voor jou! Profiteer snel!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****direct profiteren van deze actie****

Relaxed!! Dan hoef ik tenminste geen bekers meer te kiezen me kast kan niet meer dicht!

Shit te vroeg besteld vandaag :(

Waarom is de Maximize Intense en Neurotech (pre workouts) zo goedkoop geworden? Twijfel het te kopen of noxipro te kopen

Profiteer van onze geweldige acties! Je kunt op het moment bij elke bestelling vanaf 30,00 euro kiezen voor een Gratis MuscleMag Magazine, 188 pagina's dik EN een gratis Shaker Pro twv 9,90 euro!!! Onze Kado's voor jou! Profiteer snel!

****direct profiteren van deze actie****

Piepklein foutje op facebook staat dat je een magazine krijgt bij een bestelling van 15 euro( Body en Fitshop
Nu een Muscle Mag als kado bij een bestelling vanaf 15 euro! Wees er snel bij want op=op) Geen ramp zolang het op de site maar duidelijk is ;).Wel een tof idee.

Piepklein foutje op facebook staat dat je een magazine krijgt bij een bestelling van 15 euro( Body en Fitshop
Nu een Muscle Mag als kado bij een bestelling vanaf 15 euro! Wees er snel bij want op=op) Geen ramp zolang het op de site maar duidelijk is ;).Wel een tof idee.

Zover ik het begrijp, kan je bij 15 euro al de magazine krijgen. Bij bestellingen boven de 30 euro, de magazine + de beker.
Ps De shake beker kan je altijd al krijgen bij een bestelling boven de 30 euro.

'Bij elke bestelling vanaf 15,00 euro kun je nu kiezen voor een Gratis MuscleMag Magazine, 188 pagina's dik! Ons kado voor jou!' Staat in de mail & op B&F site. Zal wel goed zijn, al voegt de shake beker tekst eigenlijk niets toe, als je boven de 30 euro bestelt, aangezien dat altijd al zo is!

Laatst bewerkt:
Hey B&F. Hebben jullie nog iets wat vergelijkbaar is met de Low Carb Vital drink? Als ik die low carb vital drink bestel. Zit daar dan een pompje bij voor de maat?

Wat is de beste keus als ik voor de sterkste pre-workout wil gaan? Ik voel het namelijk niet zo snel (Noxipro had ik wel een rush(=erg fijn), maximize klein beetje meer energy, en WTF helemaal niks). Hoop toch eens iets te vinden waar ik duidelijk iets merk van een rush oid.

WTF is ook troep en werkt voor geen meter, ik hou het bij jack3d die werkt prima, of als je meer te besteden hebt Craze. Beide aanraders;)

Ook ff de Maximize besteld, kon hem niet laten staan voor 13eu! :D

refnr:C533038

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven