AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb toch een kleine opmerking ivm de betaling.

Werken jullie sinds kort met een nieuwe bank? Sinds ik nieuwe mails krijg van de bank zelf heb ik 2x contact met jullie moeten opnemen omdat mijn bestelling gewoon niet werd verzonden (vermoedelijk doordat de bank mijn betaling niet meteen aanvaard). Ik heb speciaal Mastercard gaan halen zodat mijn betaling zeker meteen kan gebeuren, nu wil ik bestellen en laadt de pagina gewoon niet meer!? Ik heb nu nog een kwartier te tijd voor men betaling want zal voor de rest van de avond niet meer op de PC kunnen, en heb het morgen echt nodig!

3x opeenvolgend dus problemen met bestellen...

Aha, de plaatjes bekijk ik eigenlijk nooit, weet namelijk wel hoe jack3d er uit ziet. Bedankt iig, had beter moeten kijken.

b&f shop, kan ik jullie huismerk CEE nog door blijven gebruiken volgens de aanbevolen hoeveelheid als ik de preworkout WTF! van alri er ook bij gebruik ? alvast bedankt !

Hey ik had vorige week een bestelling geplaatst vooral vanwege de magazine die ik niet heb gekregen helaas. Hoe zit dat?

Ref: C536361

ik dacht dat er in nederlandse bladen veel reclame stond maar dit blad slaat echt alles 65% is gewoon reclame niet de moeite waard hoor

Waarom zijn alle goede fatburners er niet meer???

Hallo

Welke samenstelling heeft CLA 80% clarinol? Ik ben op zoek naar een CLA supplement waarin de CLA varianten cis-9, tran-11 en/of tran-10, of cis-12 in zitten.

Wanneer komt de Betaine HCl weer binnen?

Zou je dat morgen overdag willen vragen, dan is Ilco er weer en die weet dat ongetwijfeld.

Ik heb toch een kleine opmerking ivm de betaling.

Werken jullie sinds kort met een nieuwe bank? Sinds ik nieuwe mails krijg van de bank zelf heb ik 2x contact met jullie moeten opnemen omdat mijn bestelling gewoon niet werd verzonden (vermoedelijk doordat de bank mijn betaling niet meteen aanvaard). Ik heb speciaal Mastercard gaan halen zodat mijn betaling zeker meteen kan gebeuren, nu wil ik bestellen en laadt de pagina gewoon niet meer!? Ik heb nu nog een kwartier te tijd voor men betaling want zal voor de rest van de avond niet meer op de PC kunnen, en heb het morgen echt nodig!

3x opeenvolgend dus problemen met bestellen...

Wij werken inderdaad sinds kort met een andere bank. Is het een mogelijkheid dat je het met een andere betaalmethode probeert?

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/energie-producten/usp-labs/jack3d/#order-jack3d

Ben ik de enige die geen jack3d kan bestellen? Onderaan zijn alle opties verdwenen hierzo.

MGV

Jack3d mogen wij niet meer verkopen door de Geranamine in dit product:(

b&f shop, kan ik jullie huismerk CEE nog door blijven gebruiken volgens de aanbevolen hoeveelheid als ik de preworkout WTF! van alri er ook bij gebruik ? alvast bedankt !

Ja hoor dat is geen enkel probleem. Je zou de dosering met een grammetje kunnen verlagen, maar de dosering in WTF is vrij laag.

Waarom zijn alle goede fatburners er niet meer
Vanwege de DMAA, deze stof is sinds een aantal dagen verboden in Nederland.

-Mike

Hoe lang na een besteling samen te stellen heb je de tijd om te betalen?
Ik denk dat ik betaald heb maar ben het niet zeker omdat ik de overschrijving niet zie staan op men uitreksels..

Anders morgen maar opnieuw doen

Hoe lang na een besteling samen te stellen heb je de tijd om te betalen?
Ik denk dat ik betaald heb maar ben het niet zeker omdat ik de overschrijving niet zie staan op men uitreksels..

Anders morgen maar opnieuw doen

Ha Ronny, als je betaling niet van je bank is afgeschreven is het hoogst waarschijnlijk niet gelukt. Bestel nog maar een keer, mocht je bestelling er twee keer door komen lossen we dat wel voor je op.

-Mike

Die Mass Perfection heeft heel veel weg van Complex Carb Gainer trouwens.

Zal wel met de havermout te maken hebben.

Het is al de 2de keer op rij dat Bodyenfitshop iets vergeten mee te leveren is, en dan nog maar te zwijgen over de leveringstermijn. Waar is de goede service van vroeger naartoe?
Referentienummer C531127

Mike, neem je contact via pm?

Iemand die mij het verschil qua smaak kan uitleggen van isolaat chocolate sensation en nutella?

De Oats geven een aparte smaak inderdaad. Mass Perfection bevat wel betere carbs, 100% echt complex en is helemaal vrij van malto en dextrose:) Kwalitatief direct de beste Gainer in de markt. De beste koolhydraten en eiwitten in 1 top-product:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 20:21 ----------

Klopt, maar wel lekkerder:)

Het is al de 2de keer op rij dat Bodyenfitshop iets vergeten mee te leveren is, en dan nog maar te zwijgen over de leveringstermijn. Waar is de goede service van vroeger naartoe?
Referentienummer C531127

Mike, neem je contact via pm?
Die service is er nog steeds. Ik ga het meteen voor je oplossen, check je PM;)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 20:21 ----------

[/COLOR]
Iemand die mij het verschil qua smaak kan uitleggen van isolaat chocolate sensation en nutella?

Nutella = meer hazelnoot met een beetje choco
Chocolate sensation = puur Chocolate

Beide erg lekker, voorkeur is echt een beetje persoonlijk:)

nutella it is then (is toch voor bij mn havermout te gooien)

Ik gebruik nu al magnificent op mijn trainingsdagen (4x per week), zal het nog toegevoegde waarde hebben om Creapure creatine op mijn rustdagen te gebruiken?

Heb besteld (C541870), zou ik een caliper mogen ontvangen als cadeau in plaats van de twee andere cadeau's? Heb het ook onder opmerkingen gezet. Heb namelijk al een shitload aan bidons en shakebekers... :D

Q

nutella it is then (is toch voor bij mn havermout te gooien)
Prima!

Ik gebruik nu al magnificent op mijn trainingsdagen (4x per week), zal het nog toegevoegde waarde hebben om Creapure creatine op mijn rustdagen te gebruiken?
Ja zeker, er zit niet zo heel veel creatine in magnificent;)

Heb besteld (C541870), zou ik een caliper mogen ontvangen als cadeau in plaats van de twee andere cadeau's? Heb het ook onder opmerkingen gezet. Heb namelijk al een shitload aan bidons en shakebekers...

Q

Komt goed!

-Mike

jeetje hey B&F nog steeds online. jullie maken wel overuren of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven