XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Body en Fitshop,

Vriend voor mij had een bestelling gedaan voor hem zelf en voor mij. Helaas missen er 2 producten, die hij had besteld. Hij had jullie al gebeld maar kon jullie niet te pakken krijgen.

Vandaar dat ik het ook even in dit topic plaats.
Referentie: c536838

De producten die missen zijn:
BCAA Pure Cabs 500 capsules
Opti-men 180 tabletten

Ik hoop dat dit in orde komt, foutje kan gebeuren natuurlijk. Maar wel raar dat jullie niet telefonisch te bereiken zijn.

Beste Body en Fitshop,

Vriend voor mij had een bestelling gedaan voor hem zelf en voor mij. Helaas missen er 2 producten, die hij had besteld. Hij had jullie al gebeld maar kon jullie niet te pakken krijgen.

Opti-men 180 tabletten

Ik hoop dat dit in orde komt, foutje kan gebeuren natuurlijk. Maar wel raar dat jullie niet telefonisch te bereiken zijn.

Ik ga er direct achteraan:) Komt goed!

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 17:30 ----------

Beste Body en Fitshop,

Opti-men 180 tabletten

We hebben het na gekeken en het is inderdaad een foutje, onze excuses! We zijn momenteel druk bezet op meerdere lijnen, dus vandaar. We zijn verder namelijk altijd te bereiken! We hebben voor het ongemak een extra magazine mee gestuurd ! :D

Pak is toegekomen. Alles prima. Stond enkel bij men buren vanachter op hun terras maar het is toch terecht gekomen dus geen probleem ;)

Pak is toegekomen. Alles prima. Stond enkel bij men buren vanachter op hun terras maar het is toch terecht gekomen dus geen probleem ;)

Ok, helemaal goed. Dank voor de melding:)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 19:33 ----------

volgende bestelling graag, bedankt voor de snelle reactie en service :thumb:

Super! Dank je:)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 19:34 ----------

Yep, thanks. snap niks van die tijden/manieren van bezorgen maja

Postnl is soms onnavolgbaar:D

Hebben jullie knee wraps/knee sleeves?

Pakketje is toch aangekomen vandaag, dus helemaal blij! Bedankt weer! Echt topservice altijd. Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. :)

laatste 2 bestellingen zaten geen monsters bij, hebben jullie die niet meer? had er om gevraagd bij de bestelling.

Iemand al mass perfection chocola geprobeerd? hoe is de smaak?

Heeeee...Dacht ik even wat Fast Diet pillen te bestellen, zijn ze niet meer te vinden!...Komen ze weer, of zijn ze weg?

-Xander

Hebben jullie knee wraps/knee sleeves?

Nee, op het moment niet. We hebben ze normaliter wel van Chiba maar die zijn al weken uitverkocht. We hebben helaas ook geen datum van binnenkomst.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 07:26 ----------

Pakketje is toch aangekomen vandaag, dus helemaal blij! Bedankt weer! Echt topservice altijd. Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. :)

Dank je, voor de melding en de complimenten! waarderen we:)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 07:27 ----------

Iemand al mass perfection chocola geprobeerd? hoe is de smaak?

Een lekkere volle shake. De smaken van Mass Perfection zijn allemaal erg goed:)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 07:28 ----------

Heeeee...Dacht ik even wat Fast Diet pillen te bestellen, zijn ze niet meer te vinden!...Komen ze weer, of zijn ze weg?

-Xander

Er komt binnenkort een nieuwe versie. :) (2-3 weken)

Zo weer bestellinkje geplaatst :)

ik had ook een bestelling geplaatst en kreeg toen een review korting
er stond in 5% voor ene review
ik had 2 producten en dus voor beide een review geschreven maar krijg nu 2,5% per review ??
het zal dus 5% per bestelling zijn en niet per review...

over postnl kan ik meepraten
hebben ze en tracking dienst waar je kan zien wanner ze verwachten het pakketje te bezorgen
staat er tussen 0900 en 1700 uur .... ja duh.. haha

ik had ook een bestelling geplaatst en kreeg toen een review korting
er stond in 5% voor ene review
ik had 2 producten en dus voor beide een review geschreven maar krijg nu 2,5% per review ??
het zal dus 5% per bestelling zijn en niet per review...

over postnl kan ik meepraten
hebben ze en tracking dienst waar je kan zien wanner ze verwachten het pakketje te bezorgen
staat er tussen 0900 en 1700 uur .... ja duh.. haha

review:
Klopt, het kortingspercentage hiervoor is aangepast naar 2.5%. 2.5% per bestelling.

Postnl
Ze houden ruime marges aan:D

Wat is jullie beste fatburner na dexa? die ken ik echt niet over terwijl ik wel ergens tegen kan. heel raar..

Ik heb Donderdag een bestelling gedaan Zaterdag zou het aangeboden om geleverd te worden tussen 10:00-15:30 gevraagd of me schoonmoeder het in ontvangst wil nemen.
Was ineens post nl om 10:00 uur al aan de deur geweest met het pakketje en er was niemand thuis, er was een briefje door de bus gedaan Zending kan afgehaald worden op de afhaallocatie bij jou in de buurt.
Me schoonmoeder is bij het afhaaladres geweest maar er was geen pakket.
Nu heb ik weer een mail dat het morgen geleverd word tussen 10:30 - 12:30 en er staat ook nog steeds Zending kan afgehaald worden op de afhaallocatie bij jou in de buurt.

Een beetje verwarrend allemaal maar weer afwachten of er morgen alsnog geleverd word.
Post nl maakt er wel een zooitje van!!!

Ik heb Donderdag een bestelling gedaan Zaterdag zou het aangeboden om geleverd te worden tussen 10:00-15:30 gevraagd of me schoonmoeder het in ontvangst wil nemen.
Was ineens post nl om 10:00 uur al aan de deur geweest met het pakketje en er was niemand thuis, er was een briefje door de bus gedaan Zending kan afgehaald worden op de afhaallocatie bij jou in de buurt.
Me schoonmoeder is bij het afhaaladres geweest maar er was geen pakket.
Nu heb ik weer een mail dat het morgen geleverd word tussen 10:30 - 12:30 en er staat ook nog steeds Zending kan afgehaald worden op de afhaallocatie bij jou in de buurt.

Een beetje verwarrend allemaal maar weer afwachten of er morgen alsnog geleverd word.
Post nl maakt er wel een zooitje van!!!

Dat is wel heel verwarrend inderdaad.:rolleyes: Ik durf het zo ook niet aan te geven. Maandag zal dit hopelijk bij de volgende " update" weer helemaal duidelijk moeten zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 14:56 ----------

Wat is jullie beste fatburner na dexa? die ken ik echt niet over terwijl ik wel ergens tegen kan. heel raar..

De reacties op Ripped freak en Black Burn zijn ook goed:)

haha, verder zijn ze ook allemaal uit verkocht bijna..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven