XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu ook Muscle protect in huis!!!

Neem altijd eerst nr 1 voor dat ik na de sportschool ga ...nu mp proberen tijdens krachttraining.
Daarna neem ik altijd Magnificent gelijk in de auto en tested amino 6500 (5 tablets).

Moet ik tested amino 6500 blijven gebruiken erna als ik ook mp heb gebruikt???
Gr Ries.
Super Ries! Ben ik blij om :) De Tablets mag je in de kast zetten en gebruiken wanneer je Muscle Protect bijv. op is of je wilt afwisselen.

Ralf

Klein probleempje met bestelling c534087 snel en correct afgehandeld
top mannen:thumbs:

Heb gisteravond Magic EAA besteld bij b&f.
Zoals gewoonlijk krijg ik vandaag het pakje al wat uitstekend is.
Althans zou het uitstekend zijn als ik kreeg wat ik bestelde natuurlijk.
Ik heb Ultimate creatine gekregen in de plaats wat ik niet nodig heb.
Referentienummer: C541743

Mvg

Heb facebook gecheckt misschien handig om een topic aan te maken.Met de vraag wie de beste one liner kan bedenken voor jullie nieuwe shirt.En die dan aan de winnaar 1 sturen.Ik kan daar geen topic voor maken want dan krijg ik weer rare reacties.

Heb gisteravond Magic EAA besteld bij b&f.
Zoals gewoonlijk krijg ik vandaag het pakje al wat uitstekend is.
Althans zou het uitstekend zijn als ik kreeg wat ik bestelde natuurlijk.
Ik heb Ultimate creatine gekregen in de plaats wat ik niet nodig heb.
Referentienummer: C541743

Mvg
Mijn excuus hiervoor. Ik stuur je even een pm :)

Ralf

BodyenFit ontzettend bedankt dat jullie PS100 van Jarrow Formulas in het assortiment nemen! :1e:

Weten jullie misschien ook al wanneer deze binnenkomt en de prijs :D
Thx

BodyenFit ontzettend bedankt dat jullie PS100 van Jarrow Formulas in het assortiment nemen! :1e:

Weten jullie misschien ook al wanneer deze binnenkomt en de prijs :D
Thx
Dat weet ik helaas nog niet. Tegen die tijd dat het voorradig is (ik verwacht binnen nu en twee weken) dan staat er wel een prijs bij :) Als ik het eerder weet, meld ik het hier wel even :)

Ralf

Zijn jullie ook van plan de nieuwe smaken uit te brengen voor de afslankeiwit? En zit er bij de nieuwe smaken ook de smaak stroopwafel?

Zag ergens dat speculaas eraan zat te komen :)

Voorlopig gisteren even de laatste bestelling gedaan, gebruik nu dit.

Opti-Men Multi 3x per dag (ontbijt, lunch, voor slapen)
NOW Omega-3 2x voor slapen

Half uur voor training +/- 750mg. Agmatine (en eventueel Noxipro of Launch)
Magnificent na training
Lean Gain/Mass Perfection + Oats bij thuiskomst
Casein voor slapen.

Creapure Creatine 5gr. op rustdagen.

En natuurlijk verder gewoon voldoende eten (Brinta, kwark, melk, vlees, groente etc. etc.)
Lijkt me voldoende om de komende tijd goed op te bulken toch :D

Zijn jullie ook van plan de nieuwe smaken uit te brengen voor de afslankeiwit? En zit er bij de nieuwe smaken ook de smaak stroopwafel?

Zag ergens dat speculaas eraan zat te komen :)
Ilco en ik hebben afgelopen week smaken getest. Zover ik er weet komt er nog één smaak bij en is deze besteld. Zodra deze er is roep ik het hier wel. Volgens mij was dat inderdaad speculaas :)
Voorlopig gisteren even de laatste bestelling gedaan, gebruik nu dit.

Opti-Men Multi 3x per dag (ontbijt, lunch, voor slapen)
NOW Omega-3 2x voor slapen

Half uur voor training +/- 750mg. Agmatine (en eventueel Noxipro of Launch)
Magnificent na training
Lean Gain/Mass Perfection + Oats bij thuiskomst
Casein voor slapen.

Creapure Creatine 5gr. op rustdagen.

En natuurlijk verder gewoon voldoende eten (Brinta, kwark, melk, vlees, groente etc. etc.)
Lijkt me voldoende om de komende tijd goed op te bulken toch :D
Zozo, flinke bestelling maar zeker een goed pakket! Thanks!

Ralf

Alvast een tipje van de sluier: Exclusive Whey Stevia:cool:

Ook de Mass Perfection (choco) besteld, wilde toch al een gainer in gaan zetten als PRE WO met magere melk (ipv havermout), en deze aanbieding kan ik dan niet laten liggen :D

Ben benieuwd!

Ook de Mass Perfection (choco) besteld, wilde toch al een gainer in gaan zetten als PRE WO met magere melk (ipv havermout), en deze aanbieding kan ik dan niet laten liggen :D

Ben benieuwd!
Bedankt voor je order! :thumbs: Gaan we netjes in orde maken, morgen in huis :)

Ralf

Gister rond achten besteld, vanmorgen rond half 11 de banaanmilkshake whey/handschoenen binnen binnen, moeders zei da's ook snel. Alleen had de nutella hazelnoot whey ook graag willen proberen als sample want ik zat heel erg te twijfelen.

Gister rond achten besteld, vanmorgen rond half 11 de banaanmilkshake whey/handschoenen binnen binnen, moeders zei da's ook snel. Alleen had de nutella hazelnoot whey ook graag willen proberen als sample want ik zat heel erg te twijfelen.
Haha, graag gedaan hoor! Daarvoor doen we 't :thumbs: Volgende keer misschien een variety proberen?
Beste B&F,

Naast m'n huidige supplementen (whey & oats) zou ik binnenkort graag eens wat vitamines willen bestellen, maar welke vitamines zien jullie als onmisbaar? Ik zat zelf te denken aan zoiets (http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...zuren/now-foods/high-quality-omega-3-1000-mg/) als bron van omega 3, is dit een goede keuze of zou ik beter voor een andere vitamine kiezen?

Alvast bedankt :)
Naast Whey en Oats is Omega-3 een prima begin om erbij te nemen. De gemiddelde Nederlander haalt dit inderdaad niet voldoende uitvoeding. :)

Ralf

Heb net mijn bestelling betaald met ING, en er staat nu dat mijn betaling succesvol verwerkt is met ABN AMRO.

ING is Jou bank en abn de hunne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven