Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling keurig binnengekregen vandaag :thumbup:

En wat een uitvinding die 3-in-1-shaker :D

ek2l2e.jpg

vandaag het laatste schepje Nr.1 gebruikt en stevig gebulkt erbij. komt er vandaag gozer in de gym zegt die. Ben jij aan het kuren ? haha !

Nice!:D

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 20:48 ----------

Bestelling keurig binnengekregen vandaag :thumbup:

En wat een uitvinding die 3-in-1-shaker :D

http://i48.tinypic.com/ek2l2e.jpg

Dank je, voor het compliment!:) Leuke aanvulling weer!:)

Gratis 3 in 1 shaker!

B&F laatst had ik een emmer casein berry blast besteld. Volgens mij was het een van de oudere emmers tht is 09-2013. Klopt het dat de oudere versie meer klontert? Had bij de vorige casein pot hier geen last van.

Zijn handig kan er mijn poeder indoen en pillen en heb geen pillendoosje nodig.Altijd fijn hoe minder ik mee hoef te sjouwen des te beter.

vandaag het laatste schepje Nr.1 gebruikt en stevig gebulkt erbij. komt er vandaag gozer in de gym zegt die. Ben jij aan het kuren ? haha !

Haha goed om te horen dat je zulke progressie maakt!:D Beter compliment zou je niet kunnen krijgen lijk mij!

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 20:51 ----------

B&F laatst had ik een emmer casein berry blast besteld. Volgens mij was het een van de oudere emmers tht is 09-2013. Klopt het dat de oudere versie meer klontert? Had bij de vorige casein pot hier geen last van.

Aangezien eiwitten natuurlijke producten zijn kan het zijn dat ze er soms een beetje anders uit zien qua samenstelling, dit doet natuurlijk niets af aan de kwaliteit van de producten!

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 20:52 ----------

Zijn handig kan er mijn poeder indoen en pillen en heb geen pillendoosje nodig.Altijd fijn hoe minder ik mee hoef te sjouwen des te beter.

:D De nieuwe pillenbox komt trouwens binnenkort ook weer!

Tim

Origineel gepost door andy1980 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey , effe een vraagje ik heb vandaag mijn bestelling gekregen refnr C551157 en ik had een shaker pro gevraagd en heb een bidon gekregen, kan da omgeruild worden ofzo want ik ben niks met zo een bidon, alvast bedankt !!

Mijn excuus, je had gewoon de shakebeker moeten hebben. Zal ik deze bij je toekomstige bestelling alsnog toevoegen?

dat is vriendelijk van u en bedankt daarvoor, plaats ik deze tekst bij opmerkingenvakje als ik de volgende bestelling plaats en jouw naam erbij ?

Net weer eens een bestelling gedaan, referentie C554116. Zie opmerking. :)

Ok is de opdruk anders of ook de indeling van de pillenbox.Misschien een leuk idee een pillenbox voor de hele week.;)

Net weer eens een bestelling gedaan, referentie C554116. Zie opmerking. :)

Heb net je opmerking gelezen inderdaad, als het goed is zijn er wat samples toegevoegd, alleen hebben wij alleen nog samples van eigen merk dus zal er niet veel speciaals bijzitten!

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 22:10 ----------

Ok is de opdruk anders of ook de indeling van de pillenbox.Misschien een leuk idee een pillenbox voor de hele week.;)

Ja inderdaad, vorm, opdruk en indeling is allemaal anders, durf alleen nog niet te zeggen wanneer hij beschikbaar is! Kwestie van afwachten dus:D

Tim

Ok mooi wacht er rustig op.

Ralf,

Kan jij mij een track and trace code toesturen? Heb nog niks mogen ontvangen en drie dagen geleden al besteld!
ReferentienummerC551358

Bedankt!

Ik verwacht vandaag weer een bestelling van jullie (b&F).
Ik heb besteld :

-Muscle & Diet Pack Body & Fit
-EPIC Dedicated Nutrition

Post nl is weer lekker met de bezorgtijden tussen 11:00-19:00 wat een tijd weer!!!
Er word zeker weer verwacht dat ik de hele dag thuis blijf....?
Ik ga zo maar gewoon naar de sportschool hopelijk kan me schoonmoeder deze keer het pakketje wel aanpakken..de laatste keer was ze niet thuis omdat de bezorger een half uur eerder was als de opgegeven tijd.
Postnl maakt er de laatste tijd een zooitje van de laatste paar keren is het steeds mis gegaan ze komen zo een uur later als de tijd die uiterst is opgegeven.

Ik verwijd jullie b&f verder niks maar vind het wel erg vervelend steeds...
Ik ben benieuwd hoe laat ze er vandaag echt zijn?

Gr Ries.

We hebben momenteel even onderhoud, we verwachten spoedig weer de lucht in te zijn!

ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, maar mijn jack 3D zit er niet bij ?! referentienummer C549949

mvg jt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven