Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag het laatste schepje Nr.1 gebruikt en stevig gebulkt erbij. komt er vandaag gozer in de gym zegt die. Ben jij aan het kuren ? haha !

Bestelling keurig binnengekregen vandaag
En wat een uitvinding die 3-in-1-shaker
http://i48.tinypic.com/ek2l2e.jpg
Leuke aanvulling weer!
vandaag het laatste schepje Nr.1 gebruikt en stevig gebulkt erbij. komt er vandaag gozer in de gym zegt die. Ben jij aan het kuren ? haha !
Beter compliment zou je niet kunnen krijgen lijk mij!B&F laatst had ik een emmer casein berry blast besteld. Volgens mij was het een van de oudere emmers tht is 09-2013. Klopt het dat de oudere versie meer klontert? Had bij de vorige casein pot hier geen last van.
Zijn handig kan er mijn poeder indoen en pillen en heb geen pillendoosje nodig.Altijd fijn hoe minder ik mee hoef te sjouwen des te beter.
De nieuwe pillenbox komt trouwens binnenkort ook weer!Nee, op het moment dat wij de order aanmaken. De eerste scan/ volgbaar is van Postnl.
---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 19:13 ----------
Ok, dank voor je begrip![]()
Ok bedankt.
Dit was voorheen anders toch?
Vandaar de verwarring
Net weer eens een bestelling gedaan, referentie C554116. Zie opmerking.![]()
Ok is de opdruk anders of ook de indeling van de pillenbox.Misschien een leuk idee een pillenbox voor de hele week.![]()

Goedemorgen en graag gedaan