- Waardering
- 22.487
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zijn 60 capsulesIk was even kijken bij een nieuw supplement http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/Jarrow-Formulas/ps-100/ bij het plaatje waar staat supplement facts staat servings per container 120. Onderaan bij bestellen staat bij maat 60 softgels. Ik denk dat er iets fout is of dat ik iets niet helemaal begrijp?

Mijn excuus, je had gewoon de shakebeker moeten hebben. Zal ik deze bij je toekomstige bestelling alsnog toevoegen?Hey , effe een vraagje ik heb vandaag mijn bestelling gekregen refnr C551157 en ik had een shaker pro gevraagd en heb een bidon gekregen, kan da omgeruild worden ofzo want ik ben niks met zo een bidon, alvast bedankt !!
Ik gebruik een aantal maanden in het jaar ook creatine en dan eigenlijk altijd Creapure en weet zeker dat het werkt. Absoluut een aanraderMensen hier die creatine gebruiken die me even kunnen helpen?
Ik ben aan het twijfelen tussen creapure creatine van body en fitshop en creature van Beast sports nutrition. Welke is het beste of welke zouden jullie me aanraden?
Creapure is wel een heel stuk goedkoper maar ik hoor heel goede dingen over de creatine van beast sports nutrition dus weet het even niet meer.
thx alvast!
Vooral als het je eerste keer is, zou ik het gewoon eens proberen niet meteen iets duurders aanschaffen.Als je hem komt ophalen in Heerenveen, krijg hem van mijAllereerst wil ik jullie bedanken voor de gains die ik in t afgelopen jaar heb gemaakt door middel van jullie supps!
Ik heb alleen een vraagje, ik kreeg namelijk vandaag een bestelling binnen met de shakebeker pro ,maar kreeg net een mailtje dat er nu een nieuwe variant is die me ook wel handig lijkt. IS er een mogelijk die alsnog te krijgen (tegen een lagere prijs als 9,90 en zonder een nieuwe bestelling te plaatsen)?

Stay Strong BCAA's en caffeine capsules zouden je al een heel eind op weg moeten helpen.Beste B&F,
3x p/w heb ik een ZEER intensieve training van 3 uur lang. Ik ben op zoek naar een drankje/shake om tussen de training door te nemen om mijn lichaam van wat nieuwe brandstof te voorzien en krampen te voorkomen. Het moet dus licht op de maag liggen en liefst volgende ingrediënten bevatten:
- Snelle carbs (maar niet te veel)
- Elektrolyten
- Amino's om spierafbraak tegen te gaan (BCAA's of EAA's? ben hier niet in thuis)
- Cafeïne
- Creatine
Welk supplement raden jullie mij aan?
De enorme prijsstijgingen afgelopen jaar in de Whey zijn de oorzaak. Eerst konden we het opvangen door de marges laag te houden maar kan nu helaas niet meer. Daarnaast word Whey enorm veel gebruikt in babyvoeding (voornamelijk China) wat een tekort oplevert.Hee bodyenfit, wat is de reden dat de whey perfection 5 eu duurder is per pot? Mogelijk heb ik t gemist hoor
100mgBeste, bodyenfit heb gisteren de PS 100 besteld.
Het betreft nu de 60 softgels (ipv de 120 capsules) bevat 1 softgel nu 100 mg PS of 200mg ?

Dude, normaal kom je dat pas morgen te weten ...
Stay Strong BCAA's en caffeine capsules zouden je al een heel eind op weg moeten helpen.
Zodra dit bekend is, zet ik het hier neer. Ik weet het nu nog niet. Zo hoef je het dus ook niet elke week te vragen..

Super, bedankt voor je complimenten!Oi,
B&F
Isolaat vanille smaakt weer héérlijk, toch nog altijd men favo![]()
Isolaat PerfectionWil je alles bij elkaar in één shakebeker doen?
Dan zou ik je PeptoPro aanraden. OP dit moment een goedkope bcaa zonder smaak
Anders krijg je dat het gaat botsen.Ga ik even voor je opvragen.Ik zie nergens een ingredientenlijst van
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/bodybuilding-toppers/get-diesel/diesel-test-hardcore/
Ik stuur je een berichtjeJongens...
Jullie hebben mij de afgelopen twee jaar prima, keurig en foutloos voorzien van mijn bestellingen, maar nu begin ik een BEETJE gefrustreerd te raken door jullie onoplettendheid de laatste tijd. De afgelopen 2 maanden heb ik twee keer voor een vriendin in dit topic moeten posten omdat ze het verkeerde heeft gekregen, en nu ook voor mezelf. Ik heb afslank eiwit gekregen ipv whey perfection. Het was al een dag vertraagd (ja dat komt door PostNL dat weet ik), maar dan nu ook nog het verkeerde, en ik zit al meerdere dagen zonder whey, vervolgens kan ik nu weer wachten tot ik het juiste heb...
Ref nr is C551127
Kunnen jullie dit volwaardig oplossen voor mij aub...

blijf het toch apart vinden dat mensen commentaar geven op een bedrijf door hun eigen fout.
Je ziet toch ruim een week van te voren wel of je wheypot leeg begint te raken?
Dan gaat er bij een gemiddelde persoon wel een lichtje branden lijkt me om weer een bestelling te plaatsen
Hoe is dit in vredesnaam mn eigen fout? Ja, zo kun je het inderdaad doen. Maar als consument mag ik er toch vanuit gaan dat ik de juiste bestelling krijg, ik plan gewoon netjes mn nieuwe pot als mn oude nagenoeg leeg is. De fout van PostNL in deze kwestie is de reden dat ik 2 dagen zonder zat. Gelukkig heb ik nog een aardige trainingspartner...
Ik bestel altijd 2 weken voor ik het nodig heb , zit nooit zonder , mss een idee voor u ...
Vast mijn fout dan... 
Haha, ze blijven maar in de aanbieding.Kan die Pink Magic ook in de aanbieding aanbieding?
Staat nu wel heel lang in de OP = OP

Jouw fout!Ik niet, en heb nog nooit zonder gezeten. Alleen nuVast mijn fout dan...
![]()

Nee, helaas nog niet. Ik verwacht het in ieder geval deze maand.Enig idee wanneer jullie huismerk creatine HCL binnenkomt en wat die gaat kosten?