XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Twee vraagjes:
De megapack CLA van B&F zou vorige week al binnen zijn, enig idee wanneer die online komt?
Wat is de houdbaarheiddatum van die noxipro?
alvast bedankt

Top service! bedankt voor de correcte commerciele afhandeling bij kleine foutjes:thumb:

beste B&F shop,

net kleine bestelling gedaan en ook extra bidons. Hebben jullie nog die wat meer flexibele donker-grijze bidons met donkerblauwe dop. Deze zijn 10x beter dan die wat lichtere variant?

referentienummer: C553533

Alvast bedankt,

Dave

Aanbieding voor morgen?

Creatine HCL wordt volledig opgenomen in de spieren. De opname is ook veel sneller, binnen 10-25 minuten wordt Creatine HCL opgenomen in de bloedstroom. Er zijn merken die claimen dat Creatine HCL zelfs 70% sterker is voor spierkracht en groei als creatin monohydraat. Je hebt van Creatine HCL ook minder nodig, 1 gram per 40-50 kg lichaamsgewicht per dag is al voldoende. Creatine HCL kan veilig het hele jaar door gebruikt worden. Met Creatine HCL profiteert je het hele jaar door maximaal van alle voordelen van creatine voor je kracht en spiermassa!

Waarom worden er zulke dingen beweerd in de beschrijving?

Hoi mijn bestelling is binnen, referentienummer C552531, er zat echter maar 1 pot CreaPure creatine in de doos ipv de bestelde 2 stuks.

beste B&F shop,

net kleine bestelling gedaan en ook extra bidons. Hebben jullie nog die wat meer flexibele donker-grijze bidons met donkerblauwe dop. Deze zijn 10x beter dan die wat lichtere variant?

referentienummer: C553533

Alvast bedankt,

Dave

Dank je, voor de bestelling!:) We hebben momenteel 1 soort bidon. We gaan er weer direct mee aan de gang. Morgen in huis!:)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 16:56 ----------

Creacore Muscletech (prijs staat er al bij
L-Arginine Poeder (prijs staat er al bij
Testogen-XR (prijs volgt morgenochtend 8.00 uur
Hybrid NO MusclePharm (prijs staat er al bij

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 16:59 ----------

Hoi mijn bestelling is binnen, referentienummer C552531, er zat echter maar 1 pot CreaPure creatine in de doos ipv de bestelde 2 stuks.

Regel ik direct! morgen in huis:)

Beste b&f,

Ik had gisteren agmatine CAPS besteld.. vandaag bestelling perfect in orde behalve dat ik poeder krijg ipv caps?

Hoe kunnen we dit oplossen?

ordernr: C552149

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 17:00 ----------

Potje is al opengemaakt.. had het pas door als ik het opendeed..

dag vertraging en het niet even melden? ach oké zal het er maar mee moeten dan hè..

Beste b&f,

Ik had gisteren agmatine CAPS besteld.. vandaag bestelling perfect in orde behalve dat ik poeder krijg ipv caps?

Hoe kunnen we dit oplossen?

ordernr: C552149

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 17:00 ----------

Potje is al opengemaakt.. had het pas door als ik het opendeed..

Lossen we op:) Je hebt een PM:)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 17:12 ----------

dag vertraging en het niet even melden? ach oké zal het er maar mee moeten dan hè..

Bij Postnl? Of bij ons?

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 17:14 ----------

Excuses, de vertraging komt waarschijnlijk door de post, hier krijgen wij geen bericht van van de post. Als je mij een referentienummer kunt geven ga ik de reden van de vertraging even nakijken als je daar belang bij hebt:D

Tim

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij jullie.. maakt niet uit:p

B en F,

Klopt het dat je tegenwoordig geen 3S code meer krijgt na het plaatsen van een bestelling?
Pas nadat PostNL de pakketten heeft opgehaald?

vandaag het laatste schepje Nr.1 gebruikt en stevig gebulkt erbij. komt er vandaag gozer in de gym zegt die. Ben jij aan het kuren ? haha !

Mooi dat zijn nog eens complimenten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven