- Waardering
- 1.281
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De CLA Mega Pack staat nu weer onlineTwee vraagjes:
De megapack CLA van B&F zou vorige week al binnen zijn, enig idee wanneer die online komt?
Wat is de houdbaarheiddatum van die noxipro?
alvast bedankt
De houdbaarheidsdatum van NoxiPro is 2015 of 2016.Dankjewel, graag gedaan!Top service! bedankt voor de correcte commerciele afhandeling bij kleine foutjes![]()

Creatine HCL wordt volledig opgenomen in de spieren. De opname is ook veel sneller, binnen 10-25 minuten wordt Creatine HCL opgenomen in de bloedstroom. Er zijn merken die claimen dat Creatine HCL zelfs 70% sterker is voor spierkracht en groei als creatin monohydraat. Je hebt van Creatine HCL ook minder nodig, 1 gram per 40-50 kg lichaamsgewicht per dag is al voldoende. Creatine HCL kan veilig het hele jaar door gebruikt worden. Met Creatine HCL profiteert je het hele jaar door maximaal van alle voordelen van creatine voor je kracht en spiermassa!
beste B&F shop,
net kleine bestelling gedaan en ook extra bidons. Hebben jullie nog die wat meer flexibele donker-grijze bidons met donkerblauwe dop. Deze zijn 10x beter dan die wat lichtere variant?
referentienummer: C553533
Alvast bedankt,
Dave
We hebben momenteel 1 soort bidon. We gaan er weer direct mee aan de gang. Morgen in huis!
Hoi mijn bestelling is binnen, referentienummer C552531, er zat echter maar 1 pot CreaPure creatine in de doos ipv de bestelde 2 stuks.

Beste b&f,
Ik had gisteren agmatine CAPS besteld.. vandaag bestelling perfect in orde behalve dat ik poeder krijg ipv caps?
Hoe kunnen we dit oplossen?
ordernr: C552149
---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 17:00 ----------
Potje is al opengemaakt.. had het pas door als ik het opendeed..
Je hebt een PM
dag vertraging en het niet even melden? ach oké zal het er maar mee moeten dan hè..
dag vertraging en het niet even melden? ach oké zal het er maar mee moeten dan hè..

B en F,
Klopt het dat je tegenwoordig geen 3S code meer krijgt na het plaatsen van een bestelling?
Pas nadat PostNL de pakketten heeft opgehaald?

Dan zou ik je PeptoPro aanraden. OP dit moment een goedkope bcaa zonder smaakAnders krijg je dat het gaat botsen.