Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn bestelling ( result! ) binnengekregen, met de gevraagde samples :D thnx Ilco.
Had ook bij de opmerking gezet graag 2 shakebekers, dit werd er ook netjes bijgeleverd:).
Zoals altijd top service.

Had nog een vraag over de Peptide Pro.
De opname is erg snel, dus ik zou dan eventueel de eieren in de ochtend daarmee kunnen vervangen en eieren opschuiven naar lunch ofzo. Is het dan beter eerst peptide shake te nemen en erna brinta meteen of 15min later pas brinta ?. Weet niet of brinta de opname snelheid verminderd namelijk.

Heb totnutoe NO Shotgun en Ultralife NOX Pump geprobeerd, beiden ronduit zwak! Zowel qua extra pomp als qua energie quasi geen effect. Leve de pre-workout pill van b&f zelf, véél goedkoper en werkt daadwerkelijk :thumbup:

De opname is erg snel, dus ik zou dan eventueel de eieren in de ochtend daarmee kunnen vervangen en eieren opschuiven naar lunch ofzo. Is het dan beter eerst peptide shake te nemen en erna brinta meteen of 15min later pas brinta ?. Weet niet of brinta de opname snelheid verminderd namelijk.

denk niet dat brinta de opneemsnelheid beïnvloedt hoor.. maar vraag best nog wat andere (meer onderbouwde :D) meningen want ik heb geen idee waar ik hierover een onderzoek moet vinden :roflol:

Hehe de man van de onderzoeken :P
Nouja ga het vanzelf wel merken denk ik, voordat ik brinta klaar heb ben ik toch 15min verder xd

Bestelling binnen gekregen, behalve de beloofde gratis shakebeker ook 3 Whey Perfection samples en een pillendoosje er bij gekregen :D helemaal top!

Whey Perfection chocola is vanaf nu mn lievelingssmaak Whey :D

Ik had donderdag avond nog even een bestelling geplaatst met 2 potjes micro whey isolate, maar kan ik deze maandag ook nog verwachten of wordt dat dinsdag?

En kan ik jullie altijd vragen voor een paar sampletjes?:) want ik wou de choco smaak van whey perfection nog een keer proberen aangezien in nog wel eens miskopen met de choco smaak heb gehad.:(

Worden er gratis whey perfection samples meegegeven bij een bestelling?

Mss dan ook maar eens proberen...

Wat is het beste supp uit jullie assortiment voor het beschermen tegen spierafbraak bij veel cardio (BCAAs dus waarschijnlijk)? Ik wilde weer fanatiek gaan zwemmen (samen met hardlopen altijd mijn #1 cut-strategie :D) maar ben bang voor massaverlies.

---------- Toegevoegd om 03:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:54 ----------

Oh en hebben jullie toevallig ook iets met fosfatidylserine-extract?

De eieren kun je dan opschuiven. Brinta kan direct erna, dit heeft verder geen invloed, denk ik. Al kan ik het niet 100% zeker aangeven.

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Wat is het beste supp uit jullie assortiment voor het beschermen tegen spierafbraak bij veel cardio (BCAAs dus waarschijnlijk)? Ik wilde weer fanatiek gaan zwemmen (samen met hardlopen altijd mijn #1 cut-strategie :D) maar ben bang voor massaverlies.

---------- Toegevoegd om 03:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:54 ----------

Oh en hebben jullie toevallig ook iets met fosfatidylserine-extract?

Hebben we:D Superbody

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Ik had donderdag avond nog even een bestelling geplaatst met 2 potjes micro whey isolate, maar kan ik deze maandag ook nog verwachten of wordt dat dinsdag?

En kan ik jullie altijd vragen voor een paar sampletjes?:) want ik wou de choco smaak van whey perfection nog een keer proberen aangezien in nog wel eens miskopen met de choco smaak heb gehad.:(

Als je donderdagavond hebt bestelt dan is je bestelling vrijdag direct verzonden en mag je deze normaliter eigenlijk zaterdag al verwachten.
Whey Perfection samples mag je aanvragen via PM:)

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Worden er gratis whey perfection samples meegegeven bij een bestelling?

Ja, altijd:)

Laatst bewerkt:
Dieet & Spieren Eiwit ziet er mij wel goed uit :)! wanneer zou deze er zijn,,?

Hoeveel moet je een shake nemen? Elke ochtend en na het trainen? Of alleen na het trainen?

En hoeveel gram?

Roerbakei

Hoeveel moet je een shake nemen? Elke ochtend en na het trainen? Of alleen na het trainen?

En hoeveel gram?

Roerbakei

Ligt eraan hoeveel eiwitrijke maaltijden jij eet.

Ik zelf neem er 1 in de ochtend, een uurtje voor het trainen en na de training ;)

Jammer dat de Lean Gainer er niet meer is, vond Vanille best te doen eigenlijk.
Komt daar een vervanger of iets voor?
In de Mass & Muscle zitten teveel snelle koolhydraten in mijn ogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven