XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dieet & Spieren Eiwit ziet er mij wel goed uit :)! wanneer zou deze er zijn,,?

We zitten nog een beetje te dubben over de ingredienten. Door het groene extract kleurt de shake wat groenig. Maakt natuurlijk niets uit maar je hebt kans dat mensen hierover vallen en ook de smaken moeten nog beter. We wachten hiervoor nog op nieuwe samples.

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Jammer dat de Lean Gainer er niet meer is, vond Vanille best te doen eigenlijk.
Komt daar een vervanger of iets voor?
In de Mass & Muscle zitten teveel snelle koolhydraten in mijn ogen.

Er komt snel een "standaard" Gainer bij. Daarnaast op termijn ook een vervanger voor Lean Gainer, dit gaat wel iets langer duren.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

vertel er eens wat meer over? buiten de feiten die ik lees natuurlijk, hoe kom je bij deze stof? relatief onbekend toch?

Het is wel een interessant stofje.
Hier ook een stukje op ergogenics over phosphatidylserine.

Ervaringen met Pure Pump oftewel Arginine AKG?

Ik zoek iets bij me creatine (Result) voor een echt goede pomp. Net zoals bij NOX pump waarbij het gewoon je kleding strak om je lichaam trekt, maar dan zonder de andere zooi. Als ik het dan goed heb begrepen is Arginine AKG het stofje wat daar voor zorgt en Pure pump dus perfect is voor wat ik wil? Is Arginine AKG een stof waar je aan gaat wennen en dus uiteindelijk de pomp minder word of je meer moet gaan gebruiken of is het een stof die bij iedereen elke keer het zelfde reageert en doet en je altijd die heerlijke pomp geeft?

Alvast bedankt ;)

Gaan jullie XXL Nutrition Energize! verkopen?
Ik hoor hier goede verhalen over van vrienden en wil deze graag bestellen.

Ervaringen met Pure Pump oftewel Arginine AKG?

Ik zoek iets bij me creatine (Result) voor een echt goede pomp. Net zoals bij NOX pump waarbij het gewoon je kleding strak om je lichaam trekt, maar dan zonder de andere zooi. Als ik het dan goed heb begrepen is Arginine AKG het stofje wat daar voor zorgt en Pure pump dus perfect is voor wat ik wil? Is Arginine AKG een stof waar je aan gaat wennen en dus uiteindelijk de pomp minder word of je meer moet gaan gebruiken of is het een stof die bij iedereen elke keer het zelfde reageert en doet en je altijd die heerlijke pomp geeft?

Alvast bedankt ;)
ik verwacht het maandag zal dan drekt eens kijken of het wat meer pomp geeft,,? maar moet ik pure pump nemen op nuchtere maag of niet,,?

ik verwacht het maandag zal dan drekt eens kijken of het wat meer pomp geeft,,? maar moet ik pure pump nemen op nuchtere maag of niet,,?

Ik zou je dat wel aanraden en dan nog het beste met een koolhydraat rijk drankje zoals appelsap etc. Het mooiste is om het gewoon te mixen met je creatine ;)

Ik heb ook gelezen dat je lichaam veel Arginine AKG misloopt als je het inneemt en het vrijwel weinig effect heeft dus ben er benieuwd of dit zo is. :)

We zitten nog een beetje te dubben over de ingredienten. Door het groene extract kleurt de shake wat groenig. Maakt natuurlijk niets uit maar je hebt kans dat mensen hierover vallen en ook de smaken moeten nog beter. We wachten hiervoor nog op nieuwe samples.
jha de smaak van jullie whey perfection was zo goed dus een goede smaak word er zekeer verwacht van jullie :D

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Ik zou je dat wel aanraden en dan nog het beste met een koolhydraat rijk drankje zoals appelsap etc. Het mooiste is om het gewoon te mixen met je creatine ;)

Ik heb ook gelezen dat je lichaam veel Arginine AKG misloopt als je het inneemt en het vrijwel weinig effect heeft dus ben er benieuwd of dit zo is. :)
creatine gebruik ik niet dus dit neem ik gewoon voor het trainen dan ga ik maar direct na school naar gym en eet ik daarna,, :)

En dan 1 week 1 pil per dag slikken om te kijken hoe je lichaam hier op reageert?
En wat zou uiteindelijk het max zijn? 3/4 pillen op zijn hoogst naar een aantal weken en als mijn lichaam hier goed op reageert+lekker veel sporten.

En dan 1 week 1 pil per dag slikken om te kijken hoe je lichaam hier op reageert?
En wat zou uiteindelijk het max zijn? 3/4 pillen op zijn hoogst naar een aantal weken en als mijn lichaam hier goed op reageert+lekker veel sporten.

Neem 1-2 capsule(s) 30 minuten voor het sporten. :)
best beginnen met 1 capsule om te zien hoe je erop reageert ;)

1 week op 1 pil is niet nodig. Hoe je erop reageert merk je vrijwel direct bij de eerste training dat je het gebruikt. Neem de eerste dag 1 capsule om te kijken of je er heel gevoelig voor bent. Merk je wel iets, maar nog niet genoeg kan je altijd overwegen om 2 of zelfs 3 pillen te nemen voor het trainen. Dit is persoons verbonden en iedereen reageert er anders op! ;) Als je bij 1 pil alles goed voelt en je er lekker op gaat is het niet nodig om je dosering te gaan verhogen.

Houd er rekening mee dat als je een bepaalde sport beoefend en je hierbij ook aventoe een doping test moet afleggen dat je door 1,3 dimethylamylamine wat erin verwerkt zit je positief kan plassen. :)

Samenstelling per capsule:
100mg caffeine
20mg geranium extact
(1,3 dimethylamylamine)
2,5 mg vinpocetine
1 mg schizandra

Laatst bewerkt:
Oke dankje voor al het info ik ga gelijk bestellen:)
Nee ik heb American football gedaan en nu doe ik alleen fitness:) dus ik krijg geen last van een dopingtest.
Nog alleen 1 ding over vetverbranding krijg je er ook een verhoogde hartslag van of hoe moet ik dat zien?

Laatst bewerkt:
Net bestelling geplaatst :

B&f; Mass & muscle vanille (ben ik wel erg benieuwd naar)
PVL Nutrients; Mutant mass coockies&cream
B&f; ZMA

Sampeltje is altijd welkom he ;)

Net bestelling geplaatst :D

Referentie nummer: 113598

:cool:

goodies altijd welkom,

trouwe klant ;)

B&F, hoe zit dat met die superdeal whey perfection en caseine superior; kan je wel zelf bepalen welke smaken je wilt of zit je vast aan dat wat op de site staat?

@ body en fitshop, ik woon in Rotterdam en heb mijn samples nog niet gekregen. ???

ik heb disndag in de voormiddag reeds bevestiging gekregen dat mijn bestelling refr112238 verzonden was, maar heb tot op dit moment nog niets ontvangen, is er iets fout gelopen ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven