Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb dus nu 2 potten magic eaa staan,
ik neem deze altijd rond de training, en een kwartier erna mijn whey shake,
nu zit ik ook te twijfelen over peptide van b&f
wat werkt beter?

-Amino's ''magic eaa'' rond training -> whey shake erna

OF

-voor de training peptiden -> tijdens training magic eaa -> na training peptiden?

Of komt het beide op hetzelfde neer?

Peptide pro is ideaal voor rondom je training ;) Het word onwijs snel opgenomen en je bent dus in notime voorzien van de nodige eiwitten. Peptide pro is een hydrolisaat wat dus al voorverteerd is en een normale whey moet eerst nog worden verteerd waardoor het sowiso langer duurt voordat je voorzien bent. Met Magic EAA is dit een hele mooie combo :thumbs:

Laatst bewerkt:
Had een vraag, als ik vandaag bestel komt het dan morgen aan of maandag ?

ilco,

weet je al iets wanneer oxy elite pro terug binnen komt?

gr

s.

Ik hoop dat we maandag weer wat hebben:cool:

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Hehe, ik las je review pas nadat ik de vraag had gesteld :P
Denk aankomende week maar even pot bestellen.

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

heb dus nu 2 potten magic eaa staan,
ik neem deze altijd rond de training, en een kwartier erna mijn whey shake,
nu zit ik ook te twijfelen over peptide van b&f
wat werkt beter?

-Amino's ''magic eaa'' rond training -> whey shake erna

OF

-voor de training peptiden -> tijdens training magic eaa -> na training peptiden?

Of komt het beide op hetzelfde neer?

Specifiek om je training heen zal Peptide Pro nog iets effectiever zijn..

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Had een vraag, als ik vandaag bestel komt het dan morgen aan of maandag ?

Morgen:)

Hoi

Een vraagje. Ik heb begin deze week een bestelling bij jullie geplaatst met referentienummer 112450.
Kan je mij misschien even inlichten over de status hiervan? Is het al verzonden richting België? En zo ja, krijg ik dit dan nog vandaag door de dag, zaterdag of maandag? Gisteren was het een officiële feestdag, maar heb geen idee of er leveringen vandaag in België worden gedaan. Evenmin of leveringen naar of in België op zaterdag ook plaatsvinden...

Kan je mij even inlichten aub?

thx!

referentie nummer: 113013 heb ng altijd geen mail gekregen met dat het verzonden is ofzo? heb het woensdag om 2 voor 6 betaald :D dus hoop ik dat het vandaag verzonden word,,,?

referentie nummer: 113013 heb ng altijd geen mail gekregen met dat het verzonden is ofzo? heb het woensdag om 2 voor 6 betaald :D dus hoop ik dat het vandaag verzonden word,,,?

Ja, ga ik wel vanuit. als het niet zo is dan kom ik er nog op terug:D

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Hoi

Een vraagje. Ik heb begin deze week een bestelling bij jullie geplaatst met referentienummer 112450.
Kan je mij misschien even inlichten over de status hiervan? Is het al verzonden richting België? En zo ja, krijg ik dit dan nog vandaag door de dag, zaterdag of maandag? Gisteren was het een officiële feestdag, maar heb geen idee of er leveringen vandaag in België worden gedaan. Evenmin of leveringen naar of in België op zaterdag ook plaatsvinden...

Kan je mij even inlichten aub?

thx!

idem:D

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Hey Ilco heb net weer een bestelling met de referentienr:113143:cool:

Zou je er mischien wat samples bij kunnen doen als je ze hebt?:D

En zou graag shakebekers willen ipv bidons want die gebruik ik toch niet.

Post even gemist:o Ik hoop maar dat er samples bij zitten..
sorry:cool:

ok thx

juist nog even gecheckt, de belgische post werkt niet vandaag. Als het gewoon via de post geleverd is zal het wrsch zaterdag, maandag of dinsdag worden. Als het via een privaat bedrijf gebeurd kan het wel nog...maar jullie versturen normaal per gewone post, niet?

ik had dinsdag bevestiging gekregen dat julie de order verzonden hadden, ik had met vooruitbetaling dus gewoon postbode, en woon in vlaanderen. mogelijkheid dat ik vandaag men bestelling aankrijg?

maar heb zelf nog géén mail gelregen dat het verzodnen is,,? dat krijg ik dan tog normaal,,?

Ja, de vooruitbetalingen moeten nog gedaan, het is nogal druk:D
Maar de TNT komt later dus het komt wel goed.:cool:

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

ik had dinsdag bevestiging gekregen dat julie de order verzonden hadden, ik had met vooruitbetaling dus gewoon postbode, en woon in vlaanderen. mogelijkheid dat ik vandaag men bestelling aankrijg?

Ja, vandaag of morgen.

Ja, de vooruitbetalingen moeten nog gedaan, het is nogal druk:D
Maar de TNT komt later dus het komt wel goed.:cool:
dat van de vooruitbetaling snap ik niet :D heb het woensdag overgeschreven via de pc dus dan zou dit normaal direct op jullie rekening moeten staan, toch? jha de nieuwe sups zullen wel voor véél werk zorgen. maar ik heb wel geduld :D

ok! zojuist binnengekregen!

wel één probleem, had proteïnerepen besteld van optimum nutrition smaak chocolade, maar het zijn de cocosnoot :( ... toch wel spijtige zaak eig

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn bestelling whey perfection ontvangen. Eén emmer was echter onderaan gebarsten, gelukkig zit de whey ook nog in een zak verpakt.

dat van de vooruitbetaling snap ik niet :D heb het woensdag overgeschreven via de pc dus dan zou dit normaal direct op jullie rekening moeten staan, toch? jha de nieuwe sups zullen wel voor véél werk zorgen. maar ik heb wel geduld :D

Nee, het wordt wel direct afgeschreven maar tussen het bijschrijven en het afschrijven zit altijd 1 dag. Daar verdienen de banken hun geld aan..

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Vandaag mijn bestelling whey perfection ontvangen. Eén emmer was echter onderaan gebarsten, gelukkig zit de whey ook nog in een zak verpakt.

Gelukkig wel... soms kunnen ze bij de post wel iets netter met de producten omgaan:rolleyes:

Nee, het wordt wel direct afgeschreven maar tussen het bijschrijven en het afschrijven zit altijd 1 dag. Daar verdienen de banken hun geld aan..
aaah wist ik niet :D de geldwolven! maar hoop dat dit vandaag nog verzonden word want zou echt wel maandag willen beginnen :D is het nu dinsdag is het ook zo maarjha :D

b&f shakebekers heb ik gratis gekregen bij mijn ontvanging.
Nu stinkt het ontzettend, enig idee hoe ik het beste stankvrij kan maken?
Na whey was ik het altijd, het ruikt nu als een vissenkom :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven