XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F, hoe zit dat met die superdeal whey perfection en caseine superior; kan je wel zelf bepalen welke smaken je wilt of zit je vast aan dat wat op de site staat?

Je kunt zelf je smaken per product kiezen.:) Klik maar op de "+" in het rode pijltje.. wijst zich vanzelf.

en ja hoor had vandaag mooi paketje gekregen :D met pure pump er in
had vandaag schouders en biceps,, schouders merk ik zowieso niet veel pump,, maar biceps merkte ik echt wel goed stond zovéél harder dan anders en heb meer reps ook kunen doen en "hoog" in gewicht :D wat voor mij "hoog" is he :D kweet niet of je ier iets aan hebt of als je iets meer zou willen weten,,,

en ja hoor had vandaag mooi paketje gekregen :D met pure pump er in
had vandaag schouders en biceps,, schouders merk ik zowieso niet veel pump,, maar biceps merkte ik echt wel goed stond zovéél harder dan anders en heb meer reps ook kunen doen en "hoog" in gewicht :D wat voor mij "hoog" is he :D kweet niet of je ier iets aan hebt of als je iets meer zou willen weten,,,

Na 1x gebruik al gelijk meer reps en hoger gewicht :p Klinkt goed alleen beetje te goed? Echt veel meer verschil of gewoon wat meer power? Mij gaat het puur om de pomp. Zo strakke pomp dat het gewoon pijn doet als je ze aanspand en je hele huid erom heen trekt dat wil ik! ;) Wat ik dus had met Nox pump alleen hoef ik gewoon die creatine en caffeine en focus troep niet. Is het een beetje wat in die richting? ;) Hou me op de hoogte hoe het de rest van de week gaat. Wel benieuwd naar borst en triceps.

:D Pure Pump bevat het pure ingredient Arginine AKG. Dat werkt los gewoon goed, helemaal zuiver..en prijs-kwaliteit heer scherp. Muscle & Pump Xtreme wordt beter opgenomen en zal met een zelfde dosering nog iets beter werken. In verhouding wel duurder omdat de ingredienten duurder zijn en met caps ben je in verhouding ook altijd iets duurder uit.

Citrulline Malate werkt ook goed, deze zou je eventueel kunnen combineren voor de beste resultaten.:)

citrulline malate is :thumbs:
http://www.ergogenics.org/supplement17.html (tweede stukje)
ik neem standaard een schepje 2gram in mn bidon water
vandaag heb ik voor de eerste keer wat meer in gedaan :D **** wat een pomp :D bij 1schepje had ik gwn lekkere pomp maar dit was echt KNALLE :D stond precies op ontploffe :roflol: volgende keer nog eens testen want vraag me af of dit puur door die extra schep citrulline malate was :D

Na 1x gebruik al gelijk meer reps en hoger gewicht :p Klinkt goed alleen beetje te goed? Echt veel meer verschil of gewoon wat meer power? Mij gaat het puur om de pomp. Zo strakke pomp dat het gewoon pijn doet als je ze aanspand en je hele huid erom heen trekt dat wil ik! ;) Wat ik dus had met Nox pump alleen hoef ik gewoon die creatine en caffeine en focus troep niet. Is het een beetje wat in die richting? ;) Hou me op de hoogte hoe het de rest van de week gaat. Wel benieuwd naar borst en triceps.
jha mss zit het beetje tussen oren ook datk er echt nog is alles alles heb uit gehaald, de pomp echt het vel kon ik niet meer van rond me biceps vastnemen en in me onderarmen net het zelfde,, jha ik zal je op de hoogte houden hoe het met borst triceps rug en benen ging :D(benen kan ik niet voluit gaan door oppperatie aan miniscus :( )

Laatst bewerkt:
verkopen jullie niet meer die oude caseine , ik zie nu enkel die nieuwe versie

B&F, bedankt dat je morgen even wil kijken.
Ik had namelijk donderdag avond bestelt, dus dan zou hij vrijdag niet komen, en dat zou dan (normaal gesproken) betekenen dat ik het dinsdag zou kunnen verwachten.
Maar aangezien jullie ook op zaterdag en maandag afleveren (helemaal perfect trouwens!!!:thumbs:) dacht ik dat het er al had moeten zijn.

Stiekem hoop ik dat er nog wat sampies van jullie heerlijke revolution bij zit:lick:

Verder keep up the good work!:D Jullie doen altijd moeite voor jullie klanten en dat stel ik zeer erg op prijs, ik doe altijd met plezier boodschappen bij jullie:thumbs:

B&F, bedankt dat je morgen even wil kijken.
Ik had namelijk donderdag avond bestelt, dus dan zou hij vrijdag niet komen, en dat zou dan (normaal gesproken) betekenen dat ik het dinsdag zou kunnen verwachten.
Maar aangezien jullie ook op zaterdag en maandag afleveren (helemaal perfect trouwens!!!:thumbs:) dacht ik dat het er al had moeten zijn.

Stiekem hoop ik dat er nog wat sampies van jullie heerlijke revolution bij zit:lick:

Verder keep up the good work!:D Jullie doen altijd moeite voor jullie klanten en dat stel ik zeer erg op prijs, ik doe altijd met plezier boodschappen bij jullie:thumbs:

Dank je:) Status bestelling via mail:cool:

:D Pure Pump bevat het pure ingredient Arginine AKG. Dat werkt los gewoon goed, helemaal zuiver..en prijs-kwaliteit heer scherp. Muscle & Pump Xtreme wordt beter opgenomen en zal met een zelfde dosering nog iets beter werken. In verhouding wel duurder omdat de ingredienten duurder zijn en met caps ben je in verhouding ook altijd iets duurder uit.

Citrulline Malate werkt ook goed, deze zou je eventueel kunnen combineren voor de beste resultaten.:)

Citrulline Malate klinkt idd goed en helemaal niet duur ;) Hmm me lijstje voor einde van de maand loopt maar op en op! ;)

citrulline malate is :thumbs:
http://www.ergogenics.org/supplement17.html (tweede stukje)
ik neem standaard een schepje 2gram in mn bidon water
vandaag heb ik voor de eerste keer wat meer in gedaan :D **** wat een pomp :D bij 1schepje had ik gwn lekkere pomp maar dit was echt KNALLE :D stond precies op ontploffe :roflol: volgende keer nog eens testen want vraag me af of dit puur door die extra schep citrulline malate was :D

Jij bent al een tijd van de Citrulline malate en je bent er altijd lovend over! Het is niet duur en geeft het werkelijk zo lekkere pomp? :cool:

@ B&F

Ilco, had jij toevallig nog Black Cats samples? :engel:

Ik dacht bestel eens bij B&F (bestel normaal altijd bij XXL) want alle reacties zijn zo goed en was benieuwd naar die whey perfection.

vroeg ik nog speciaal om samples kreeg ik niks (zelfs niet de beloofde whey perfection samples) én geen shaker bij m'n bestelling WTF?

beter maar bij XXL blijven I guess

edit: de cookies&cream is wel érg lekker

Ik dacht bestel eens bij B&F (bestel normaal altijd bij XXL) want alle reacties zijn zo goed en was benieuwd naar die whey perfection.

vroeg ik nog speciaal om samples kreeg ik niks (zelfs niet de beloofde whey perfection samples) én geen shaker bij m'n bestelling WTF?

beter maar bij XXL blijven I guess

edit: de cookies&cream is wel érg lekker

Wat is het referentienummer van die bestelling? Dan stuur ik je de shaker en samples even na:)

bedankt voor je reactie, dat zou ik echt super vinden

ref nummer is = 112638

Hallo B&F

Ik wou zeer binnenkort de whey perfection bestellen alleen ben ik er nog niet uit welke ik heb al wel samples gehad chocola, cookies and cream, banaan, aardbei ik kreeg ook te horen dat berry blast en vanille ook erg goed te doen zijn alleen die heb ik niet geproeft dus eerlijk gezegt kom ik er niet goed meer uit :S

Jij bent al een tijd van de Citrulline malate en je bent er altijd lovend over! Het is niet duur en geeft het werkelijk zo lekkere pomp? :cool:

yess, effect verminderd niet heb ik de indruk, ik ga vnv nog eens met 2schepjes (=4gram) trainen en ik laat je weten of ik terug zo een giga pomp heb! dan kan ik je uitsluitsel geven :cool:

Net m'n pakketje binnen: whey perfection: cookies & cream, 2 samples van whey perfection (incl berry blast, daar ben ik ook wel benieuwd naar) en samples van crack en no-xplode waar ik om had gevraagd. En ook nog de shakebeker :D

Ik denk dat ik nog lang klant ben van B&F. Wat een feest :)

bedankt voor je reactie, dat zou ik echt super vinden

ref nummer is = 112638

Regel ik:)

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Hallo B&F

Ik wou zeer binnenkort de whey perfection bestellen alleen ben ik er nog niet uit welke ik heb al wel samples gehad chocola, cookies and cream, banaan, aardbei ik kreeg ook te horen dat berry blast en vanille ook erg goed te doen zijn alleen die heb ik niet geproeft dus eerlijk gezegt kom ik er niet goed meer uit :S

Mijn favoriete smaken zijn Berry Blast en Cookies..

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Net m'n pakketje binnen: whey perfection: cookies & cream, 2 samples van whey perfection (incl berry blast, daar ben ik ook wel benieuwd naar) en samples van crack en no-xplode waar ik om had gevraagd. En ook nog de shakebeker :D

Ik denk dat ik nog lang klant ben van B&F. Wat een feest :)

:thumb:

bestelling 113598 goed ontvangen :)

ook bedankt voor de samples

Ik ben altijd zeer tevreden over de service, als er iets niet klopt wordt dit meteen verholpen en er is altijd iemand beschikbaar die je te woord staat, vind ik toch wel belangrijk

(enige ambetante is dat het met DNP is en dat ik dus steeds thuis moet blijven om zeker te zijn dat ik er ben als ze leveren, anders keren ze doodleuk terug naar Nederland, jammer dat het niet met de post gaat, maar ja muggeziften he :cool: )

anyway, ik kan er weer tegenaan voor enige tijd, eens weer door men voorraad heen kunnen jullie weer een bestelling van mij verwachten ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven