Net me bestelling binnen gekregen. Die 3-1 shaker is wel echt handig!
Helemaal mee eens, zeker als je shakes mee wilt nemen
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net me bestelling binnen gekregen. Die 3-1 shaker is wel echt handig!
.1 scoop is gewoon 28 gram bij whey perfection. Die 50 gram is voor als je de scoop voor khoolydraten zou gebruiken.
Geen probleem, als het nu maar duidelijk is toch
.Hey b&f een poos geleden heb ik al eens gevraagt of jullie je kledinglijn gingen uitbereiden met merken zoals musclewarefare, ironville etc. Hebben jullie dit al eens overwogen/besproken?
Mucho gracia.![]()

welke sterke PWO hebben jullie zonder geranamine .... ?

Verzending met Kiala is vrij snel aangekomen (woensdag besteld en vanochtend lag het in het Kiala-punt).
Maar in tegenstelling tot een gewone verzending gaan ze bij Kiala precies wel minder voorzichtig om met de pakjes. Vorige keren kreeg ik een doos in perfecte conditie, nu (met Kiala) is er bij wijze van spreken een vrachtwagen over gereden... 2 potten waren serieus ingedeukt maar ze zijn gelukkig niet opengesprongen.
Als er iets delicaat/breekbaar inzit raad ik dus niet aan om met kiala te verzenden. (tenzij dit net bij mij een uitzonderlijk geval is)

Beste,
Mijn vraag gaat over de jullie maixy maize, het bevat 100% maiszetmeel is dat dan niet hezelfde als maizena?
Heeft het een meerwaarde tov dextrose in functie van postworkout shake..?
mvg![]()
.
Verzending met Kiala is vrij snel aangekomen (woensdag besteld en vanochtend lag het in het Kiala-punt).

Geachte B&F, ik zie bij jullie Shock Therapy (pre-workout van Universal) is dat ouwe of hebben jullie al nieuwe? Alvast bedankt

Is er al geïnformeerd naar Mesomorph V2? Ik heb vorige week de manager van Mutated Nation gesproken en normaal gezien is het nu beschikbaar Europa..

Beste B&F net bestellingkje geplaatst maar kleine opmerking, denk doe eens gek schrijf een review en ga voor die 2,5 procent korting.
Nu heb ik een review geschreven, kortingscode gekregen alleen nu werktie niet
heb wel overigens wel bij de opmerkingen gezet![]()
ben wel benieuwd naar de langbeloofde bars van jullie dus heb van alle smaken maar 1 genomen om te proberen![]()