MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey b&f een poos geleden heb ik al eens gevraagt of jullie je kledinglijn gingen uitbereiden met merken zoals musclewarefare, ironville etc. Hebben jullie dit al eens overwogen/besproken?

Mucho gracia. ;)

welke sterke PWO hebben jullie zonder geranamine .... ?

oh ok. ik snapte het al niet helemaal.
Geen probleem, als het nu maar duidelijk is toch;).

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 14:01 ----------

Hey b&f een poos geleden heb ik al eens gevraagt of jullie je kledinglijn gingen uitbereiden met merken zoals musclewarefare, ironville etc. Hebben jullie dit al eens overwogen/besproken?

Mucho gracia. ;)

Dit verwachten we helaas nog niet op korte termijn.:)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 14:03 ----------

welke sterke PWO hebben jullie zonder geranamine .... ?

Hangt er een beetje vanaf, indien je echt voor de focus en energie gaat zou ik persoonlijk strong of 1.M.R. nemen. Wil je meer spieropbouwend zou ik je de Assault adviseren. :cool:

Laatst bewerkt:
Waarin verschilt Assault van bijv. Nr1?

Verzending met Kiala is vrij snel aangekomen (woensdag besteld en vanochtend lag het in het Kiala-punt).
Maar in tegenstelling tot een gewone verzending gaan ze bij Kiala precies wel minder voorzichtig om met de pakjes. Vorige keren kreeg ik een doos in perfecte conditie, nu (met Kiala) is er bij wijze van spreken een vrachtwagen over gereden... 2 potten waren serieus ingedeukt maar ze zijn gelukkig niet opengesprongen. :)
Als er iets delicaat/breekbaar inzit raad ik dus niet aan om met kiala te verzenden. (tenzij dit net bij mij een uitzonderlijk geval is)

Waarin verschilt Assault van bijv. Nr1?

Nr1 bevat meer werkzame ingredienten en is vrij van stimulanten.:)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 15:28 ----------

Verzending met Kiala is vrij snel aangekomen (woensdag besteld en vanochtend lag het in het Kiala-punt).
Maar in tegenstelling tot een gewone verzending gaan ze bij Kiala precies wel minder voorzichtig om met de pakjes. Vorige keren kreeg ik een doos in perfecte conditie, nu (met Kiala) is er bij wijze van spreken een vrachtwagen over gereden... 2 potten waren serieus ingedeukt maar ze zijn gelukkig niet opengesprongen. :)
Als er iets delicaat/breekbaar inzit raad ik dus niet aan om met kiala te verzenden. (tenzij dit net bij mij een uitzonderlijk geval is)

Ok, dank je voor de melding. Niet erg netjes inderdaad:rolleyes:

Beste,
Mijn vraag gaat over de jullie maixy maize, het bevat 100% maiszetmeel is dat dan niet hezelfde als maizena?
Heeft het een meerwaarde tov dextrose in functie van postworkout shake..?

mvg :)

Beste,
Mijn vraag gaat over de jullie maixy maize, het bevat 100% maiszetmeel is dat dan niet hezelfde als maizena?
Heeft het een meerwaarde tov dextrose in functie van postworkout shake..?

mvg :)

Collega komt hier later even op terug ;).

Jullie zijn mn vit d vergeten ;(

C626336

ik ben al 2 weken aan het wachten via kiala en nu lees ik op de kiala site dat men "retourpakket" onderweg of aangekomen is bij mijn verkoper. Het is zelfs nooit aangekomen bij men kiala punt. In het vervolg terug via de post voor mij

Is er al geïnformeerd naar Mesomorph V2? Ik heb vorige week de manager van Mutated Nation gesproken en normaal gezien is het nu beschikbaar Europa..

Geachte B&F, ik zie bij jullie Shock Therapy (pre-workout van Universal) is dat ouwe of hebben jullie al nieuwe? Alvast bedankt

Komt Fish oil van ON snel terug in voorraad?

Komt Fish oil van ON snel terug in voorraad?

Ja, komt eraan. Ik denk vrijdag as weer.:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 08:28 ----------

Geachte B&F, ik zie bij jullie Shock Therapy (pre-workout van Universal) is dat ouwe of hebben jullie al nieuwe? Alvast bedankt

We hebben de nieuwe:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 08:29 ----------

Is er al geïnformeerd naar Mesomorph V2? Ik heb vorige week de manager van Mutated Nation gesproken en normaal gezien is het nu beschikbaar Europa..

Moet ik maandagochtend even navragen / op terug komen:)

Beste B&F net bestellingkje geplaatst maar kleine opmerking, denk doe eens gek schrijf een review en ga voor die 2,5 procent korting.

Nu heb ik een review geschreven, kortingscode gekregen alleen nu werktie niet???

heb wel overigens wel bij de opmerkingen gezet :)

ben wel benieuwd naar de langbeloofde bars van jullie dus heb van alle smaken maar 1 genomen om te proberen :D

Beste B&F net bestellingkje geplaatst maar kleine opmerking, denk doe eens gek schrijf een review en ga voor die 2,5 procent korting.

Nu heb ik een review geschreven, kortingscode gekregen alleen nu werktie niet???

heb wel overigens wel bij de opmerkingen gezet :)

ben wel benieuwd naar de langbeloofde bars van jullie dus heb van alle smaken maar 1 genomen om te proberen :D

De Perfection Bars gaan je 100% bevallen!

Code:
Was je wel ingelogd? Je moet inloggen anders werkt de code niet:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven