PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas maar op hoor!Anabolic ZMA
- 33,5% meer vrij testosteron
- 2,5 maal meer kracht
- Betere slaap
- Gezonde hormoonspiegels
- Veilig en zonder bijwerkingen
- Spieropbouwend
Lijkt me een beetje overdreven![]()

Helemaal goed. De repen zijn echt ontzettend populair. Vanaf afgelopen woensdag waren ze al beschikbaar om te pre-orderen. Uit voorzorg direct maar meer besteldSuper dat jullie nu repen hebbenvanochtend weer heerlijk geknald op Strong! en na mn training de magnificent gepakt. Ik ben nu aan het cutten, is het handig om daar l-carnitine bij te pakken? Zo ja, welke en wanneer moet ik deze innemen?

Kom ik even op terug.
Nee hoor, deze zijn rechtstreeks voorradig. Zodra je een order geplaatst hebt, gaat de order direct wegIk ga nog een bestelling doen maar wil ook ineens de nieuwe repen mee bestellen. Worden de repen dan later verzonden of wacht het volledige pakket tot de repen binnen zijn?

Haha, dat is nou net.. niet wat we willenMet die weekaanbiedingen blijf ik maar bestellen.. Ff amino direct en ZMA besteld![]()
Morgen in huis! Goed weekend 
Het is een wettelijk verplichte waarschuwing die wij op het product moeten zetten. Is niets ergs of schadelijks hoorOk heb besteld (C626409) zodat ik ze ineens kan testen.
Ik lees dat die polyolen in de repen een laxerend effect kunnen hebben. Maar dit is enkel bij hoge consumptie. Maar wat is juist hoge consumptie? Hoeveel repen?
Had nog iets bij opmerking gezet maar vermoedelijk zal dit niet lukken. Is geen probleem.
In bijvoorbeeld 100 gram winegums zit bijna 50 gram polyolen.
Ik heb even gekeken, als je meer dan een doos per dag eet, zou de kans op een laxerend effect kunnen optreden. Lijkt me niet dat je dat gaat doen 
Helemaal goed! Met de Perfection Bar heb je op elk front de beste keus (prijs - smaak - kwaliteit)Bedankt voor de info.
Nee dat was ik niet van plan. Dan kunnen we die melding toch direct nuanceren en weet de rest het ook weer.
Wanneer komt dit binnen, want ik vind het nergens en ook geen alternatieven. Zie link
http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/koolhydraten-alle/body-fit-sportsnutrition/maltodextrine-pure/
thx

Wanneer komt dit binnen, want ik vind het nergens en ook geen alternatieven. Zie link
http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/koolhydraten-alle/body-fit-sportsnutrition/maltodextrine-pure/
thx
)ok! na drie keer stoeien met de dosering, kan ik nu zeggen dat ik tevreden ben over strong! Heerlijk die tintelingen van de beta-alanine.

Bars vandaag al binnen?! Had gerekend op dinsdag en daarom gisteravond nog een bestelling geplaatst om 21:55 (wel al netjes binnen vanmorgen). Als ik dat had geweten had ik even een dag gewacht.
Dan maar bij mijn volgende bestelling erbij, ben echt heel erg benieuwd en wacht al lang op de bars van het huismerk!