AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anabolic ZMA
- 33,5% meer vrij testosteron
- 2,5 maal meer kracht
- Betere slaap
- Gezonde hormoonspiegels
- Veilig en zonder bijwerkingen
- Spieropbouwend

Lijkt me een beetje overdreven :D

Perfection Bars - de perfecte eiwitreep voor spieren en dieet!

De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Super dat jullie nu repen hebben:) vanochtend weer heerlijk geknald op Strong! en na mn training de magnificent gepakt. Ik ben nu aan het cutten, is het handig om daar l-carnitine bij te pakken? Zo ja, welke en wanneer moet ik deze innemen?

Super dat jullie nu repen hebben:) vanochtend weer heerlijk geknald op Strong! en na mn training de magnificent gepakt. Ik ben nu aan het cutten, is het handig om daar l-carnitine bij te pakken? Zo ja, welke en wanneer moet ik deze innemen?
Helemaal goed. De repen zijn echt ontzettend populair. Vanaf afgelopen woensdag waren ze al beschikbaar om te pre-orderen. Uit voorzorg direct maar meer besteld :)

Perfection Bar
Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Carnitine en Strong! zijn inderdaad een leuke combinatie om mee verder te gaan. Aanradertje :)

Ralf

Polyolen 11,5 gram, waarom polyolen?

Ik ga nog een bestelling doen maar wil ook ineens de nieuwe repen mee bestellen. Worden de repen dan later verzonden of wacht het volledige pakket tot de repen binnen zijn?

Met die weekaanbiedingen blijf ik maar bestellen.. Ff amino direct en ZMA besteld:D

Ok heb besteld (C626409) zodat ik ze ineens kan testen.

Ik lees dat die polyolen in de repen een laxerend effect kunnen hebben. Maar dit is enkel bij hoge consumptie. Maar wat is juist hoge consumptie? Hoeveel repen?

Had nog iets bij opmerking gezet maar vermoedelijk zal dit niet lukken. Is geen probleem.

Met die weekaanbiedingen blijf ik maar bestellen.. Ff amino direct en ZMA besteld:D
Haha, dat is nou net.. niet wat we willen :D Morgen in huis! Goed weekend :)

Ok heb besteld (C626409) zodat ik ze ineens kan testen.

Ik lees dat die polyolen in de repen een laxerend effect kunnen hebben. Maar dit is enkel bij hoge consumptie. Maar wat is juist hoge consumptie? Hoeveel repen?

Had nog iets bij opmerking gezet maar vermoedelijk zal dit niet lukken. Is geen probleem.
Het is een wettelijk verplichte waarschuwing die wij op het product moeten zetten. Is niets ergs of schadelijks hoor;) In bijvoorbeeld 100 gram winegums zit bijna 50 gram polyolen. :) Ik heb even gekeken, als je meer dan een doos per dag eet, zou de kans op een laxerend effect kunnen optreden. Lijkt me niet dat je dat gaat doen :)

Ralf

Bedankt voor de info.

Nee dat was ik niet van plan. Dan kunnen we die melding toch direct nuanceren en weet de rest het ook weer.

Goed weekend mannen, Eldert neemt het vanavond van me over :)

Ralf

Perfection Bar

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 18:33 ----------

Pure Malto komt pas over 3 weken denk ik helaas (vertraging:rolleyes:)

ok! na drie keer stoeien met de dosering, kan ik nu zeggen dat ik tevreden ben over strong! Heerlijk die tintelingen van de beta-alanine.

Bars vandaag al binnen?! Had gerekend op dinsdag en daarom gisteravond nog een bestelling geplaatst om 21:55 (wel al netjes binnen vanmorgen :thumb:). Als ik dat had geweten had ik even een dag gewacht.

Dan maar bij mijn volgende bestelling erbij, ben echt heel erg benieuwd en wacht al lang op de bars van het huismerk!

ok! na drie keer stoeien met de dosering, kan ik nu zeggen dat ik tevreden ben over strong! Heerlijk die tintelingen van de beta-alanine.

Hij is bezig om onze best verkochte PWO te worden:D

Bars vandaag al binnen?! Had gerekend op dinsdag en daarom gisteravond nog een bestelling geplaatst om 21:55 (wel al netjes binnen vanmorgen :thumb:). Als ik dat had geweten had ik even een dag gewacht.

Dan maar bij mijn volgende bestelling erbij, ben echt heel erg benieuwd en wacht al lang op de bars van het huismerk!

We hebben ze nu inderdaad. Zijn echt heel lekker!

Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven