AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top. Wat een bizar snelle service level hebben jullie overigens.

37c.gif

Klopt, wij vinden service voor jullie als klant erg belangrijk:D

Eldert

WIL JIJ DE PERFECTION BAR GRATIS PROBEREN?
Ons kado voor jou!

Je kunt bij elke bestelling nu ook kiezen voor de lekkerste Eiwit Reep die je ooit hebt mogen proeven. De PERFECTION BAR!

perfect%20bars2.jpg

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – 20.5 gram van de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

(bij bestellingen vanaf 29,00)

Die repen zijn inderdaad wel echt lekker.
Je hebt echt het idee dat je een zachte witte chocolade reep zit te eten.
Jammer dat die zo klein is

klein vraagje: wnr komt glucosamine sulfaat trug? (caps) indien dit nog lang is zijn er andere supps die tegen gewrichtspijn helpen?

Even een vraagje..
Ik merkte dat CreaPure creatine niet perfect oplost in water, wat mijn vorige creatine (ook monohydraat) wel deed. So i've put it to the test..
Creatine in een glas water gedaan, en in de koelkast laten staan om te zien of het over een lange periode (aantal uren) wel volledig oplost. Maar het gros zinkt naar de bodem en blijft daar als poeder liggen. Ook met af en toe roeren.
Waarom deed mijn vorige creatine dit niet, en CreaPure wel?

Even een vraagje..
Ik merkte dat CreaPure creatine niet perfect oplost in water, wat mijn vorige creatine (ook monohydraat) wel deed. So i've put it to the test..
Creatine in een glas water gedaan, en in de koelkast laten staan om te zien of het over een lange periode (aantal uren) wel volledig oplost. Maar het gros zinkt naar de bodem en blijft daar als poeder liggen. Ook met af en toe roeren.
Waarom deed mijn vorige creatine dit niet, en CreaPure wel?

Antwoord op je vraag heb ik niet, maar schijnt dat creapure zoiezo slecht oplost in water (koud) .. Gwn mengen met heet water of gelijk in je mond scheppen, doe ik ook en zo weet je zeker dat je elke milligram binnenkrijgt ;)

Hallo,
Ik heb vanmiddag rond een uur of drie wat besteld op jullie site, maar als ik op de site kijk bij 'pakket zoeken' staat er : Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Hoe komt dit?

omdat het zondag is? waarschijnlijk wordt het morgen gewoon verwerkt

Morgen verwerkt, morgenavond na 20:00 de tracking nog eens checken.

Hey jongens ff een vraagje. Hebben jullie ook proefsachets van Aarbei-Cassein Perfection?
Wil die ff proberen...

Antwoord op je vraag heb ik niet, maar schijnt dat creapure zoiezo slecht oplost in water (koud) .. Gwn mengen met heet water of gelijk in je mond scheppen, doe ik ook en zo weet je zeker dat je elke milligram binnenkrijgt ;)

Zal heet water eens proberen..
Direct in je mond scheppen is nooit een goed idee met creatine. Het moet goed oplossen, anders kan je lichaam het niet volledig opnemen. Wellicht lost het dan in je maag wel op, maar liever goed oplossen alvorens je het naar binnen werkt.. :)

Direct in je mond scheppen is nooit een goed idee met creatine. Het moet goed oplossen, anders kan je lichaam het niet volledig opnemen. Wellicht lost het dan in je maag wel op, maar liever goed oplossen alvorens je het naar binnen werkt.. :)

ik dacht dat crea met hete dranken niet aangeraden werd?

Hej B&F, hoezo hebben jullie Atomic 7 van Universal niet in het assortiment!?

Ja heb er wel eens aan getwijfeld idd.. Maar lijkt me dat t wel oplost in de maag.. Zal anders wel checken voor wat onderzoeken hiernaar.

ik dacht dat crea met hete dranken niet aangeraden werd?

Bron?

Laatst bewerkt door een moderator:
Die nieuwe bars van jullie zien er wel interessant uit :).
Alleen voor die 2 fruitsmaken heb ik toch wat schrik. Ga ik in de toekomst zeker eens proberen.
Blijft die schitterende prijs van 15€ of gaat die hoger in de toekomst? Heb momenteel nog 6 dozen Granny repen staan dus ga er niet meteen bestellen:p (eet er nochtans heel veel maar ze willen niet op xD).
Als ze zo goed verkopen mogen jullie van smaak in de toekomst sowieso ook C&C toevoegen :p.

Strategisch gezien zou denk ik (een blijvende) prijs van 15€ zeer goed zijn omdat het meer mensen zou kunnen aanzetten om vaak proteïne repen te eten. Velen doen dit atm niet vooral omwille van de prijs.

Die repen zijn inderdaad wel echt lekker.
Je hebt echt het idee dat je een zachte witte chocolade reep zit te eten.
Jammer dat die zo klein is
Haha, de Perfection Bar heeft natuurlijk zijn naam niet voor niets te danken aan de heerlijke smaak en zachte structuur!:eek:
klein vraagje: wnr komt glucosamine sulfaat trug? (caps) indien dit nog lang is zijn er andere supps die tegen gewrichtspijn helpen?
We verwachten met 1-3 weken dat deze weer voorradig is.
Hallo,
Ik heb vanmiddag rond een uur of drie wat besteld op jullie site, maar als ik op de site kijk bij 'pakket zoeken' staat er : Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Hoe komt dit?
Za-zo of ma besteld is maandag verzonden. Dinsdag in huis :)
Hey jongens ff een vraagje. Hebben jullie ook proefsachets van Aarbei-Cassein Perfection?
Wil die ff proberen...
Nee helaas hebben we die niet. Micellar Casein heeft een heerlijke zachte smaak wat zij aan haar dikke en romige structuur te danken heeft:D Micellar Casein
Hej B&F, hoezo hebben jullie Atomic 7 van Universal niet in het assortiment!?
Wel gehad, helaas op dit moment even niet leverbaar bij de importeur voor Europa. Zodra deze er is, zal je hem wel weer op onze site vinden.
Die nieuwe bars van jullie zien er wel interessant uit :).
Alleen voor die 2 fruitsmaken heb ik toch wat schrik. Ga ik in de toekomst zeker eens proberen.
Blijft die schitterende prijs van 15€ of gaat die hoger in de toekomst? Heb momenteel nog 6 dozen Granny repen staan dus ga er niet meteen bestellen:p (eet er nochtans heel veel maar ze willen niet op xD).
Als ze zo goed verkopen mogen jullie van smaak in de toekomst sowieso ook C&C toevoegen :p.

Strategisch gezien zou denk ik (een blijvende) prijs van 15€ zeer goed zijn omdat het meer mensen zou kunnen aanzetten om vaak proteïne repen te eten. Velen doen dit atm niet vooral omwille van de prijs.
De nieuwe bars zijn zeker interessant en zeer lekker. Aanradertje hoor :) Wat betreft de prijs, we houden voorlopig de scherpe prijs wel.

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Korting op RECON!

€ 5 extra korting op RECON van Musclepharm! Pak die super kans!

Voer tijdens tijdens het afrekenen Kortingscode: 449Recon-5euro340 in.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We zijn net::D
sinterklaas_auto-290x300.jpg

- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimt tot en met donderdag 15 november. Hierna geldt de €5 korting op Recon van Musclepharm niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven