Top. Wat een bizar snelle service level hebben jullie overigens.
Klopt, wij vinden service voor jullie als klant erg belangrijk

Eldert
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top. Wat een bizar snelle service level hebben jullie overigens.

Oke, duidelijk. Als het prijsverschil zo groot is heb ik geen smaakje nodig uiteraard. Bedankt.

Even een vraagje..
Ik merkte dat CreaPure creatine niet perfect oplost in water, wat mijn vorige creatine (ook monohydraat) wel deed. So i've put it to the test..
Creatine in een glas water gedaan, en in de koelkast laten staan om te zien of het over een lange periode (aantal uren) wel volledig oplost. Maar het gros zinkt naar de bodem en blijft daar als poeder liggen. Ook met af en toe roeren.
Waarom deed mijn vorige creatine dit niet, en CreaPure wel?

Antwoord op je vraag heb ik niet, maar schijnt dat creapure zoiezo slecht oplost in water (koud) .. Gwn mengen met heet water of gelijk in je mond scheppen, doe ik ook en zo weet je zeker dat je elke milligram binnenkrijgt![]()

Zal heet water eens proberen..
Direct in je mond scheppen is nooit een goed idee met creatine. Het moet goed oplossen, anders kan je lichaam het niet volledig opnemen. Wellicht lost het dan in je maag wel op, maar liever goed oplossen alvorens je het naar binnen werkt..![]()
Zal heet water eens proberen..
Direct in je mond scheppen is nooit een goed idee met creatine. Het moet goed oplossen, anders kan je lichaam het niet volledig opnemen. Wellicht lost het dan in je maag wel op, maar liever goed oplossen alvorens je het naar binnen werkt..![]()
ik dacht dat crea met hete dranken niet aangeraden werd?
.
(eet er nochtans heel veel maar ze willen niet op xD).
.ik dacht dat crea met hete dranken niet aangeraden werd?
Haha, de Perfection Bar heeft natuurlijk zijn naam niet voor niets te danken aan de heerlijke smaak en zachte structuur!Die repen zijn inderdaad wel echt lekker.
Je hebt echt het idee dat je een zachte witte chocolade reep zit te eten.
Jammer dat die zo klein is

We verwachten met 1-3 weken dat deze weer voorradig is.klein vraagje: wnr komt glucosamine sulfaat trug? (caps) indien dit nog lang is zijn er andere supps die tegen gewrichtspijn helpen?
Za-zo of ma besteld is maandag verzonden. Dinsdag in huisHallo,
Ik heb vanmiddag rond een uur of drie wat besteld op jullie site, maar als ik op de site kijk bij 'pakket zoeken' staat er : Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Hoe komt dit?

Nee helaas hebben we die niet. Micellar Casein heeft een heerlijke zachte smaak wat zij aan haar dikke en romige structuur te danken heeftHey jongens ff een vraagje. Hebben jullie ook proefsachets van Aarbei-Cassein Perfection?
Wil die ff proberen...
Micellar CaseinWel gehad, helaas op dit moment even niet leverbaar bij de importeur voor Europa. Zodra deze er is, zal je hem wel weer op onze site vinden.Hej B&F, hoezo hebben jullie Atomic 7 van Universal niet in het assortiment!?
De nieuwe bars zijn zeker interessant en zeer lekker. Aanradertje hoorDie nieuwe bars van jullie zien er wel interessant uit.
Alleen voor die 2 fruitsmaken heb ik toch wat schrik. Ga ik in de toekomst zeker eens proberen.
Blijft die schitterende prijs van 15€ of gaat die hoger in de toekomst? Heb momenteel nog 6 dozen Granny repen staan dus ga er niet meteen bestellen(eet er nochtans heel veel maar ze willen niet op xD).
Als ze zo goed verkopen mogen jullie van smaak in de toekomst sowieso ook C&C toevoegen.
Strategisch gezien zou denk ik (een blijvende) prijs van 15€ zeer goed zijn omdat het meer mensen zou kunnen aanzetten om vaak proteïne repen te eten. Velen doen dit atm niet vooral omwille van de prijs.
Wat betreft de prijs, we houden voorlopig de scherpe prijs wel.