MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meteen maar weer besteld!

ook de witte chocolade perfection bars meegepakt, ben benieuwd!

C640772

houden we voorlopig nog mooi even zo. De Perfection repen zijn niet aan te slepen. Mooi voor ons en voor onze klanten! :) Geen zorgen:)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 16:24 ----------

Meteen maar weer besteld!

ook de witte chocolade perfection bars meegepakt, ben benieuwd!

C640772

Echt onvoorstelbaar lekker. Heb er zelf ook net weer een Perfection Bar white choco op:meal:

perfect%20bars2.jpg

Laatst bewerkt:
We hebben ook Melatonine binnen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

100 tabletten (3mg per stuk) vanaf €3,50!

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 16:43 ----------

houden we voorlopig nog mooi even zo. De Perfection repen zijn niet aan te slepen. Mooi voor ons en voor onze klanten! :) Geen zorgen:)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 16:24 ----------

Echt onvoorstelbaar lekker. Heb er zelf ook net weer een Perfection Bar white choco op:meal:

perfect%20bars2.jpg

Goed om te horen!:D Heb je de Banaan al eens geprobeerd? Deze smaken naar die heerlijke Bananen Schuimpjes!:D

Melatonine is een leuke aanwinst :) Beter dan die 0.1mg tabletten van de drogist. Zie dat jullie ook weer Mammoth hebben. Drukke tijd zeker?

UR-Spray van Prototype Nutrition, kunnen we dat bij jullie verwachten?

Durf het bijna niet te vragen, maar is er al enige duidelijkheid welke vorm van b12 er in Stay Strong zit? :o

Mijn collega van de inkoop is er op dit moment niet, dus dat kan ik niet beoordelen. Reageer morgen tussen kantooruren even op dit bericht. Dan gaan we dat even voor je navragen! :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 17:45 ----------

Melatonine is een leuke aanwinst :) Beter dan die 0.1mg tabletten van de drogist. Zie dat jullie ook weer Mammoth hebben. Drukke tijd zeker?

Inderdaad Zuipschuit! Melatonine is een perfecte aanvulling op je supplementenstack, daarbij vind ik ze persoonlijk ook beter gedoseerd dan bijvoorbeeld bij de drogist. Zeker na lang wachten hebben wij de Mammoth weer binnen!! Klaar om te gainen? :D

Beste B&F,
'k heb een vraagje over pepto pro.
Is het goed om pepto pro te mengen met magnificient?
Of moet ik eerst pepto pro nemen en dan magnificient?

Waarom staat het arginine poeder bij de OP=OP? Gaan jullie hem wegdoen, of vervalt het bijna?

Zie ook die nieuwe Melatonine staan voor 5 eurie! Ook geen geld, volgende keer eens proberen denk ik, al ervaringen?

Ik heb men bestelling weer netjes op tijd aan gekregen, en ik heb wat extra samples gekregen om dat er een foutje in de bestelling was! Een dikke merci B&F!!!

Zie ook die nieuwe Melatonine staan voor 5 eurie! Ook geen geld, volgende keer eens proberen denk ik, al ervaringen?

Inderdaad een erg leuke prijs voor een dergelijk product! We hebben hier eigenlijk nog geen reactie/recensies op gekregen omdat het product net pas in het assortiment is opgenomen! ;) Zelf heb ik hem al eens geprobeerd, je slaapt er heel erg goed op, en wordt uitgerust wakker:D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 19:41 ----------

Durf ik niet te zeggen, daar gaat mijn collega van de inkoop over, echter is hij op dit moment niet aanwezig. Daarom kun je het beste morgen tussen kantooruren even reageren op dit bericht, dan kunnen we hier wat meer uitsluitsel over geven! :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 19:44 ----------

Ik heb men bestelling weer netjes op tijd aan gekregen, en ik heb wat extra samples gekregen om dat er een foutje in de bestelling was! Een dikke merci B&F!!!

Graag gedaan Kamiell! :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 19:44 ----------

Mengen kan altijd ik zou gewoon eens kijken wat het beste voor je werkt, dus probeer beide manieren ;)
:thumbup:

Gebruikte die 0.1mg tabletjes van de kruitvat en daar nam ik meestal 3-4 van als ik de volgende dag weer vroeg moest. Ik slaap er dieper door en ben uitgeruster wanneer ik wakker word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven