MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een minder zoete caseine smaak, om beter te slapen.
Of heb je al een minder zoete casein pot?
Als je een betere nachtrust wil, zou ik je niet casein aanraden. Voor herstel in de nacht is Casein inderdaad wel ideaal. "minder zoet" is natuurlijk persoonlijk. Ik vind alle smaken heel lekker, banaan steekt er voor mij persoonlijk bovenuit. Je kan het altijd aanmengen met iets meer water, dan wordt het vanzelf minder.

Ralf

Hoe kan ik de casein variaty pack bestellen?

Kan ik bij mijn bestelling 1 aarbei en 1 banaan perfection bar krijgen? Smaak is bij mij heel belangrijk namelijk.

Referentienummer C640553

Klantnummer 274032

Hoe kan ik de casein variaty pack bestellen?
Deze zijn op dit moment uitverkocht. De levertijd durf ik helaas niet aan te geven.:rolleyes:
Kan ik bij mijn bestelling 1 aarbei en 1 banaan perfection bar krijgen? Smaak is bij mij heel belangrijk namelijk.

Referentienummer C640553

Klantnummer 274032
Bedankt voor je order. Gaan we netjes verwerken! Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen :) Het orderbedrag is niet heel hoog maar heb het doorgegeven. Moet lukken! :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Nee dat klopt... Maar ik bestel best vaak bij jullie. En ben elke maand wel zo'n 100 euro kwijt :) Laatst had ik ook zonder te proeven de granny's besteld. Maar die waren niet te eten vond ik. Vandaar dat ik nu wat voorzichtig ben met de repen.

Ik heb de verkeerde perfection bars gekregen. Ik had white chocolate sensation besteld en krijg strawberry sensation. Op de fractuur staat ook 1 white chocolate sensation. Dus heb het wel goed aangeklikt op de site.

Kunnen jullie hier wat aandoen?

Body en fitshop heeft de beste pre- and afterservice aller tijden, neem dat van mij aan! ;)

Nee dat klopt... Maar ik bestel best vaak bij jullie. En ben elke maand wel zo'n 100 euro kwijt :) Laatst had ik ook zonder te proeven de granny's besteld. Maar die waren niet te eten vond ik. Vandaar dat ik nu wat voorzichtig ben met de repen.
Oh top! :) Ik heb gezorgd dat ze er beide bij zit, zoals beloofd :thumbs: Morgen in huis. Ik snap dat je met de repen wat skeptisch bent, gelukkig zijn de Perfection Bars erg lekker. Absoluut de beste keus :)
Ik heb de verkeerde perfection bars gekregen. Ik had white chocolate sensation besteld en krijg strawberry sensation. Op de fractuur staat ook 1 white chocolate sensation. Dus heb het wel goed aangeklikt op de site.

Kunnen jullie hier wat aandoen?
Ik pm je even :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 14:25 ----------

Body en fitshop heeft de beste pre- and afterservice aller tijden, neem dat van mij aan! ;)
Dankje, we doen dagelijks ons best. Leuk om te horen dat het zo goed lukt! :)

Ralf

Thanks Ralf.
Ga ze proberen. En als ik ze lekker vind zitten ze er bij de volgende bestelling bij :)

Service is inderdaad top, 20:36 besteld en 20:44 verzonden :cheer:

Als je een betere nachtrust wil, zou ik je niet casein aanraden. Voor herstel in de nacht is Casein inderdaad wel ideaal. "minder zoet" is natuurlijk persoonlijk. Ik vind alle smaken heel lekker, banaan steekt er voor mij persoonlijk bovenuit. Je kan het altijd aanmengen met iets meer water, dan wordt het vanzelf minder.

Ralf

Waarom geen caseine voor een betere nachtrust?

Hoelang blijven die perfection bars nog aan 14.90?

Heren,

Ik probeer mijn wachtwoord te resette zodat ik een bestelling kan plaatsen, maar krijg geen verificatiecode binnen via de mail. Iemand die mij even kan helpen?

Thanks!

Heren,

Ik probeer mijn wachtwoord te resette zodat ik een bestelling kan plaatsen, maar krijg geen verificatiecode binnen via de mail. Iemand die mij even kan helpen?

Thanks!
Stuur je emailadres even in een PM, regel ik het voor je :)

ralf

Referentienummer C640553

Klantnummer 274032

Je kan ook gewoon voor witte chocolade gaan, die vind je sowieso lekker. Alleen wel moeilijk af te blijven :D

100% met je eens!

Dankje Sniezel :thumbs:

Ralf

Ik heb geen samples ontvangen van die actie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven