trainman
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
Een minder zoete caseine smaak, om beter te slapen.
Of heb je al een minder zoete casein pot?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een betere nachtrust wil, zou ik je niet casein aanraden. Voor herstel in de nacht is Casein inderdaad wel ideaal. "minder zoet" is natuurlijk persoonlijk. Ik vind alle smaken heel lekker, banaan steekt er voor mij persoonlijk bovenuit. Je kan het altijd aanmengen met iets meer water, dan wordt het vanzelf minder.Een minder zoete caseine smaak, om beter te slapen.
Of heb je al een minder zoete casein pot?
Deze zijn op dit moment uitverkocht. De levertijd durf ik helaas niet aan te geven.

Bedankt voor je order. Gaan we netjes verwerken! Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenenKan ik bij mijn bestelling 1 aarbei en 1 banaan perfection bar krijgen? Smaak is bij mij heel belangrijk namelijk.
Referentienummer C640553
Klantnummer 274032
Het orderbedrag is niet heel hoog maar heb het doorgegeven. Moet lukken! 
Oh top!Nee dat klopt... Maar ik bestel best vaak bij jullie. En ben elke maand wel zo'n 100 euro kwijtLaatst had ik ook zonder te proeven de granny's besteld. Maar die waren niet te eten vond ik. Vandaar dat ik nu wat voorzichtig ben met de repen.
Ik heb gezorgd dat ze er beide bij zit, zoals beloofd 
Ik pm je evenIk heb de verkeerde perfection bars gekregen. Ik had white chocolate sensation besteld en krijg strawberry sensation. Op de fractuur staat ook 1 white chocolate sensation. Dus heb het wel goed aangeklikt op de site.
Kunnen jullie hier wat aandoen?

Dankje, we doen dagelijks ons best. Leuk om te horen dat het zo goed lukt!Body en fitshop heeft de beste pre- and afterservice aller tijden, neem dat van mij aan!![]()

Als je een betere nachtrust wil, zou ik je niet casein aanraden. Voor herstel in de nacht is Casein inderdaad wel ideaal. "minder zoet" is natuurlijk persoonlijk. Ik vind alle smaken heel lekker, banaan steekt er voor mij persoonlijk bovenuit. Je kan het altijd aanmengen met iets meer water, dan wordt het vanzelf minder.
Ralf
Geen probleem. Weet ik zeker dat die er volgende keer bij zit!Thanks Ralf.
Ga ze proberen. En als ik ze lekker vind zitten ze er bij de volgende bestelling bij![]()
Witte Choco blijft mijn voorkeur houden!
Super, dankjewel voor je order!Service is inderdaad top, 20:36 besteld en 20:44 verzonden![]()
Stuur je emailadres even in een PM, regel ik het voor jeHeren,
Ik probeer mijn wachtwoord te resette zodat ik een bestelling kan plaatsen, maar krijg geen verificatiecode binnen via de mail. Iemand die mij even kan helpen?
Thanks!

Kan ik bij mijn bestelling 1 aarbei en 1 banaan perfection bar krijgen? Smaak is bij mij heel belangrijk namelijk.
Referentienummer C640553
Klantnummer 274032

Body en fitshop heeft de beste pre- and afterservice aller tijden, neem dat van mij aan!![]()
Wachrt deze week nog even af. Pm me dan nogmaals even. Ik weet bijna zeker dat alles de deur uitgegaan is.