Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
melantonin mocht toch niet boven de 0.1 mg verkocht worden zonder recept? heb wel net eentjegekocht kon zon prijs niet laten

Verkopen jullie magnesiumpoeder?

melantonin mocht toch niet boven de 0.1 mg verkocht worden zonder recept? heb wel net eentjegekocht kon zon prijs niet laten

"Niettemin zijn in 2011 voedingssupplementen op de Nederlandse markt toegelaten met 3 mg melatonine. Deze zijn op basis van het principe van wederzijdse erkenning toegelaten, wat inhoudt dat de verkoop van producten die als warenwetproduct in de ene EU lidstaat legaal op de markt zijn, in een andere EU-lidstaat niet mag worden geweigerd, tenzij veiligheid in het geding is."

Van Wikipedia

Zojuist weer een bestelling geplaatst, twee doosjes Perfection Bars.

Zou mooi zijn als jullie rekening kunnen houden met mijn opgegeven opmerking (bestelnummer: C641297). :)

"Niettemin zijn in 2011 voedingssupplementen op de Nederlandse markt toegelaten met 3 mg melatonine. Deze zijn op basis van het principe van wederzijdse erkenning toegelaten, wat inhoudt dat de verkoop van producten die als warenwetproduct in de ene EU lidstaat legaal op de markt zijn, in een andere EU-lidstaat niet mag worden geweigerd, tenzij veiligheid in het geding is."

Van Wikipedia
Dan vraag ik me af waarom je alleen met een recept dit kunt halen bij een apotheek die van 3 en 5 mg terwijl je bij de handverkoop de 0.1 mg kunt kopen.. het is ook 5x duurder daar..

net nuttella smaak whey perfection geprobeerd (van de graties samples)
dit wordt zowiezo mijn volgende smaak whey! Nomnomnomn

thanks jongens!

Hoezo is Mass Perfection van 2200 gram alleen in de smaak Natural? Komen er nog andere smaken in die hoeveelheid?

Verkopen jullie magnesiumpoeder?

Om in te nemen of voor bankdrukken of iets dergelijks? :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 22:02 ----------

Hoezo is Mass Perfection van 2200 gram alleen in de smaak Natural? Komen er nog andere smaken in die hoeveelheid?

Deze zijn helaas allemaal uitverkocht, vandaar dat alleen de smaak Naturel nog beschikbaar is! De andere smaken zullen zo snel mogelijk weer beschikbaar zijn! :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 22:03 ----------

net nuttella smaak whey perfection geprobeerd (van de graties samples)
dit wordt zowiezo mijn volgende smaak whey! Nomnomnomn

thanks jongens!

Graag gedaan!:D Goed om te horen dat de smaak bevalt!

Zojuist weer een bestelling geplaatst, twee doosjes Perfection Bars.

Zou mooi zijn als jullie rekening kunnen houden met mijn opgegeven opmerking (bestelnummer: C641297). :)

Opmerkingen worden gelezen, en er wordt gekeken wat wij hierin kunne betekenen:D

Om in te nemen of voor bankdrukken of iets dergelijks? :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 22:02 ----------

Deze zijn helaas allemaal uitverkocht, vandaar dat alleen de smaak Naturel nog beschikbaar is! De andere smaken zullen zo snel mogelijk weer beschikbaar zijn! :D

Graag gedaan!:D Goed om te horen dat de smaak bevalt!

Opmerkingen worden gelezen, en er wordt gekeken wat wij hierin kunne betekenen:D

Haha, nee voor grip. Kon het niet vinden. Was wel veel vraag hiernaar hier herinner ik me.

Weet je ook wanneer ongeveer?
Nee, durf ik niet te zeggen.
Jullie hebben mijn vraag over het hoofd gelezen :)
Denk het wel. Herinner me er begin van de middag even aan. Vraag ik Ilco even :)
Haha, nee voor grip. Kon het niet vinden. Was wel veel vraag hiernaar hier herinner ik me.
Nee, hebben we niet. Verwacht ook niet dat we dit op korte termijn krijgen.

Ralf

Bars zojuist afgeleverd en ook nog eens rekening gehouden met de opmerking, helemaal goed! :)

Heb gisteravond een review geschreven, maar ontvang geen kortingscode.

C641872

Thnx mannen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven