Flyingant
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
B&F, wordt er morgen bezorgd of niet?
Heb namelijk net een bestelling gedaan en hij is verzonden.

B&F, wordt er morgen bezorgd of niet?
Heb namelijk net een bestelling gedaan en hij is verzonden.

Meteen maar weer besteld!
ook de witte chocolade perfection bars meegepakt, ben benieuwd!
C640772
Bestelling weer in goede orde ontvangen, perfection bars zijn echt super! Veel betere smaak en niet zo melig als andere eiwitrepen.
ZMA bevalt ook zeer goed, merk nu al zeer positieve effecten.
Alleen misschien iets om op te letten, de blauwe letters op de nieuwe pillenbox geven erg af. Zonder iets van een vaatwasser te hebben gezien, handen zaten compleet onder haha.
Wat betreft de pillenboxen; daar ga ik even achteraan voor je!Please elaborate mate

beste b&f
Ik gebruik al lang de whey perfection en zou grg overschakelen naar mass perfection aangezien ik aan het bulken ben. Is dit aan te raden om voor het slapen gaan te nemen? of koop ik er dan beter dan een casseine pot bij?

Casseine gebruik ik ook al tijden voor t slapen gaan.
Bevalt zeer zeker!
ik neem nu 2 scoops whey perfection voor het slapen.. is dit btr dan 1 scoop caseine? Of wat zijn jouw bevindingen ?
)Of je 1 of 2 scoops moet hebben ligt aan je totale eiwit inname van die dag, dat heeft niets met het type eiwit te maken dat je neemt.
Casseine ipv whey, omdat casseine heel langzaam wordt opgenomen en daardoor vooral geschikt is om voor het slapen te nemen.
Die Whey heb je maar 3uur profijt van. Casseine geeft tot 7uur aminozuren af.
Ik neem 1 scoop casseine. Die lijken ook wel wat zwaarder per scoop te zijn doordat het wat fijner poeder is (of t ligt aan mij)
Gaat je zeker bevallen.
Ik wil nooit meer zonder in ieder geval.
Structuur van caseine is iets dikker
"dagelijks' ...Er word toch niet bezorgd op maandag? zie het nu een aantal x voorbij gaan idd..
Er word toch niet bezorgd op maandag? zie het nu een aantal x voorbij gaan idd..
TNT is zojuist voor het eerst pakketten van het weekend op komen halen!O LOL ik dacht altijdVanaf deze week welTNT is zojuist voor het eerst pakketten van het weekend op komen halen!
Eldert