Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het duurt wel een paar dagen voordat je echt die feeling krijgt, maar just you wait... :D
 
Vandaag heeft b&f toch echt enorm geblunderd met hun nieuwsbrief, door alle email adressen van hun klanten openbaar te maken.

Maar voor de rest is het een prima winkel, snelle levering en uitstekende produkten.

haha, beste klantenbestand ook.
 
De CEE van B&F bevalt me erg goed. :)
 
Uitstekende service; snelle levering, goede dienst na verkoop en gunstige prijzen.
Tevens maar 5 euro voor verzending naar België.
 
snelle levering valt wel mee..word beloofd voor 17uur/18uur besteld morgen in huis, maar is 9vande 10 keer 2dagen later. terwijl de meeste andere shops zich toch wel aan hun woord houden vandaag besteld morgen in huis!

maar voorderest hebben ze wel veel keus en goede/lage prijzen!
 
Wat bestel je bijv. bij Bodyenfitshop en niet bij XXL? :)
 
Vandaag heeft b&f toch echt enorm geblunderd met hun nieuwsbrief, door alle email adressen van hun klanten openbaar te maken.

Maar voor de rest is het een prima winkel, snelle levering en uitstekende produkten.
Verwar je Body & Fitshop niet met het Body & Fitness forum? Of hebben beiden geblunderd met de nieuwsbrief? :p

(Of is Body & Fitshop onderdeel van Body & Fitness? Lijkt me sterk dat ze DBB dan sponsoren ;))
 
ja super..goede ervarigen met ze al jaren
 
zondagavond besteld, gister ontvangen
bestel er al heel lang mijn spullen :D echt top
 
ik heb vaak dingen besteld bij B&F maar vaak hebben ze het niet.
ik zou ook nooit gesponsert willen worden door hun.
ben daarom naar xxl overgestapt.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week voor het eerst naar de winkel in Amersfoort geweest. Wel relaxed en op zich goedkoop.
 
1 jaar terug hadden ze niet alles op vooraad,vaak backorders dat ging me de strot uithangen dus ff mee gestopt(nou al weer wat bestellingen gedaan en alles komt goed binnen, prima uitmuntend assortiement goed prijzen gewoon top ze kijken goed om zich heen naar wat andre sites doen en doen het stukken beter dan menige site van supps
 
Uitstekende service; snelle levering, goede dienst na verkoop en gunstige prijzen.
Tevens maar 5 euro voor verzending naar België.

Lijkt me toch haalbaar om vanaf x-aantal producten of vanaf een bepaald factuurbedrag verzending gratis te maken. XXL kan het, Powersupps kan het, dus lijkt me wel dat B&F dat ook moet kunnen. ;)

Maakt het bestellen vanuit belgië ook meteen wat aantrekkelijker. 5 euro is 5 euro hé. :D
 
ik heb vaak dingen besteld bij B&F maar vaak hebben ze het niet.
ik zou ook nooit gesponsert willen worden door hun.
ben daarom naar xxl overgestapt.

Yep, bij mij ook. 2 keer iets besteld, en beide keren was het niet op voorraad :eek:

Nu voortaan XXL en dat gaat altijd goed!
 
80% van de keren de scherpste prijs goeie service en snel geleverd en als je wat groter inkoopt valt er een prijsje te maken ;)

Ik had een doos potjes gehaald en er zat een verkeerde smaak bij de volgende dag had ik al een extra potje met de juiste smaak in huis dus echte topservice!:thumbs:
 
Lijkt me toch haalbaar om vanaf x-aantal producten of vanaf een bepaald factuurbedrag verzending gratis te maken. XXL kan het, Powersupps kan het, dus lijkt me wel dat B&F dat ook moet kunnen. ;)

Maakt het bestellen vanuit belgië ook meteen wat aantrekkelijker. 5 euro is 5 euro hé. :D


Helemaal mee eens, maar in vergelijking met sommige andere websites (kosten per gewicht, 15 euro e.d.) is dit zeer redelijk.

Ik bestel altijd vanuit Nederland omdat in België alles veel te duur is naar mijn zin, dus vind ik 5 euro zker niet teveel. Het blijft een pak goedkoper.

Moest die 5 euro er nog afkunnen zou het inderdaad helemaal top zijn DrWho ;)
 
Yep, bij mij ook. 2 keer iets besteld, en beide keren was het niet op voorraad :eek:

Nu voortaan XXL en dat gaat altijd goed!

ik heb het niet over dat ze het niet op voorraad hebben...
ik heb het erover dat ze veel goeie producten gewoon niet in de winkel verkopen!
 
Heeft er iemand ervaring met PURE WHEY BLEND? die bf verkoopt

Opzich een goeie prijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven