MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste paar keren heb ik ook bij The body en fit shop besteld.
Veel spulletjes zijn net even voordeliger dan bij andere webshops.
Ook vind ik het makkelijk dat je ze een machtiging kunt geven, en ze leveren vrij snel.

Toevallig had ik afgelopen zondag nog 4 potjes amino's besteld.
Vandaag al binnen gekregen maar helaas zaten er i.p.v. 4 potjes, 3 potjes amino's in en een potje creatine caps.
Ik heb meteen telefonisch contact opgenomen met het magazijn.
Men vertelde mij, dat ze meteen een potje amino's na zouden sturen, waarop ik zei dat
ik de creatine caps zou retourneren.
Dat was niet nodig, want ik moest dat maar beschouwen als een cadeautje voor de overlast........

Dat noem ik nog eens service!:thumbs:
 
Ohnee, met je grote bek!

Gozer je bent 14. Tis hier een forum om informatie uit te wisselen en vragen van mensen te beantworden.
Ik weet dat je het geweldig vindt om te gaan rellen op internet, maar kom op doe normaal. Beantwoord gewoon vragen serieus of beantwoord ze niet.

Nou ontopic;)
 
Net klaar met Kiwi Aardbei van Nectar. Zeer lekker eiwitshakje met zeer goede verhoudingen. Hij is alleen wel zoet en ik vind het lekkerder als ik een beetje kan afwisselen met zoiets als chocola. Daarom nu begonnen met 100% whey van O.N.

Die gebruikte ik jaren geleden ook al in die grote zwarte 10 kilo zakken. Mooi was die tijd. Had wel aardbei toen. Ben benieuwd. :)
 
Gozer je bent 14. Tis hier een forum om informatie uit te wisselen en vragen van mensen te beantworden.
Ik weet dat je het geweldig vindt om te gaan rellen op internet, maar kom op doe normaal. Beantwoord gewoon vragen serieus of beantwoord ze niet.

Nou ontopic;)

ik ken er nog eentje die mijn hele vreemde prive berichten stuurt :rolleyes:
 
Blijven jullie nog wel ontopic. Geen zin om mensen te moeten bannen. :D
 
Gister proefmonster RPM genomen. Ik denk dat ik die shizzle maar niet met die blauwe ga combineren. Best heftig voor wat caffeine. Kreeg er meer een venom hyperdrive gevoel van, waar ik zelf niet over te spreken ben.

Iemand ervaringen met de doseringen van RPM ? Ga er denk ik nu maar 1 per keer nemen.
 
Gister proefmonster RPM genomen. Ik denk dat ik die shizzle maar niet met die blauwe ga combineren. Best heftig voor wat caffeine. Kreeg er meer een venom hyperdrive gevoel van, waar ik zelf niet over te spreken ben.

Iemand ervaringen met de doseringen van RPM ? Ga er denk ik nu maar 1 per keer nemen.

ik zelf 2 dagen genomen en zelfs ik die wel iets gewend ben,
vond het iets te snel gaan in me hooft geen slaap te vatten met die zooi
net zoals stimulant x


nu gewoon pure eph
 
Gewoon even bellen voor de zekerheid. :)
\

Oke, zie dat je nog tot 18:00 kan bestellen. Zal morgen dan wel even bellen.

Heb je nog een update over die "EXPLOSIVE MASS STACK SUPERDEAL!" ?
Hoe goed is die jou bevallen? En is dit een waardige vervanger voor al die dure stacks?
 
\

Oke, zie dat je nog tot 18:00 kan bestellen. Zal morgen dan wel even bellen.

Heb je nog een update over die "EXPLOSIVE MASS STACK SUPERDEAL!" ?
Hoe goed is die jou bevallen? En is dit een waardige vervanger voor al die dure stacks?

in 1 woord. HEEERLIJK! Frederx neemt het ook nu. Master pomp. Neem alleen geen CEE erbij. Doe dat volgende keer.
 
in 1 woord. HEEERLIJK! Frederx neemt het ook nu. Master pomp. Neem alleen geen CEE erbij. Doe dat volgende keer.

Oke, nice! Ga dit zeker volgend jaar eens proberen tijdens de cut.
 
Spreek alleen names de bulk. Geen idee of de coach het mij laat gebruiken in de cut. :)
 
Spreek alleen names de bulk. Geen idee of de coach het mij laat gebruiken in de cut. :)

Waarom niet in de cut dan? Lijkt mij juist perfect.
Kracht die je dan mist door cal. vang je nu op door die stack.
En enkele pluspunten voor de cut;
⇒Geen vochtretentie!
⇒Toename van definitie
⇒Verhoogt vetverbranding
⇒Vergroot spier uithoudingsvermogen
⇒Extra spierkracht
 
Ik gebruik die "EXPLOSIVE MASS STACK" nu bijna 2 week, en heb nog niet duidelijke resultaten gemerkt, pomp in de armen enkel, maar meer energie/focus e.d... nee niet echt. Lijkt wel of ik immuum ben voor dit soort supps. NO-producten verneem ik ook niet echt veel van, op de eerste 2x gebruik na dan. daarna ben ik dr aan gewent en heeft het weinig effect meer.
 
Laatst van ultimate nutrition de Whey besteld. Bleek dat de Whey was uitverkocht. Van body and fit shop kreeg ik van Dymatize de ISO-100 als vervangend product voor dezelfde prijs. Terwijl de Whey van Dymatize 10 euro duurder is!
Super service :thumb:
 
Ik gebruik die "EXPLOSIVE MASS STACK" nu bijna 2 week, en heb nog niet duidelijke resultaten gemerkt, pomp in de armen enkel, maar meer energie/focus e.d... nee niet echt. Lijkt wel of ik immuum ben voor dit soort supps. NO-producten verneem ik ook niet echt veel van, op de eerste 2x gebruik na dan. daarna ben ik dr aan gewent en heeft het weinig effect meer.

Was je voeding en trainingschema? Ook je doseerschema even plaatsen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven